کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازیکن سابق پرسپولیس سرمربی معرفی کرد

6 تير 1398 ساعت 17:10

مهاجم ملی‌پوش فوتبال کشورمان از حضور مربی یونانی در پرسپولیس استقبال کرده و به مدیران این باشگاه توصیه نموده لیمونیس را به خدمت بگیرند.


به گزارش جهان نیوز، مسئولان باشگاه پرسپولیس کماکان به دنبال جذب سرمربی برای تیم خود هستند و رایزنی‌ها در این زمینه ادامه دارد.

یکی از گزینه‌های مربیگری تیم پرسپولیس برای فصل آینده تاکیس لیمونیس است که سابقه مربیگری و قهرمانی‌های متعدد با المپیایکوس در لیگ یونان  را در کارنامه دارد و جالب اینجاست که این مربی در این تیم یونانی با کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی دو ملی‌پوش کشورمان کار کرده و تجربه کار با بازیکنان ایرانی را دارد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای کسب اطلاعات بیشتر از این مربی یونانی پیش از سفر به ترکیه و مذاکره مستقیم با لیمونیس از کریم انصاری‌فرد مهاجم ملی‌پوش کشورمان که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد، راجع به این مربی یونانی پرس و جو کرده واطلاعاتی از او به دست آوردند.

انصاری‌فرد در این ارتباط اینترنتی به مسئولان پرسپولیس اعلام کرده که لیمونیس گزینه خیلی خوبی برای پرسپولیس خواهد بود و او می‌تواند نتایج خوبی را همراه با قهرمان سه فصل اخیر فوتبال کشورمان به دست بیاورد. با اطلاعاتی که انصاری‌فرد به مدیران پرسپولیس داد آنها با شناخت بیشتری پای میز مذاکره با این مربی یونانی نشستند.

لیمونیس هنوز هم یکی از گزینه‌های پرشانس پرسپولیسی‌ها برای هدایت این تیم است. اما قرار است تصمیم‌گیری نهایی تا یکی دو روز آینده در این خصوص انجام شود.


کد مطلب: 692164

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/692164/بازیکن-سابق-پرسپولیس-سرمربی-معرفی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com