پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۵
جانشین فرمانده کل سپاه‌:

هیچ کس جرات شلیک یک گلوله به ایران را ندارد

پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 692154
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:با گذشت ۳۰ سال از پایان جنگ ، هیچ کسی جرات نکرده در طول این مدت به سمت ایران شلیک کند.
هیچ کس جرات شلیک یک گلوله به ایران را ندارد
به گزارش جهان نيوز، دریادار علی فدوی دقایقی قبل در آیین تکریم و معارفه فرمانده هان پیشین و جدید سپاه الغدیر استان یزد که با حضور پرشور فرماندهان و کادر سپاه، و جمعی از مسئولان و خانواده‌های شهدای یزد در حال برگزاری است، اظهار داشت: بیش از ۴۰ هزار نفر با لباس پاسداری و حدود ۱۰۰ هزار نفر بسیجی در راه انقلاب جان خود را فدا کردند و به شهادت رسیدند.
وی خاطرنشان کرد: اینجاست که می‌بینیم با اقتدار، سرفراز و سربلند با یک اطمینان و تکیه گاهی در این ۴۰ سال ایستاده‌ایم و حداقل ویژگی آن سهل شدن و مطمئن‌تر شدن راه پیش رو به وسیله عظمت این تکیه گاه است.

فدوی ادامه داد: سپاه در ۵ حوزه ماموریت ابلاغی حوزه مقابله با تهدیدات سخت، مقابله با تهدیدات نیمه سخت، جنگ نرم، عرصه داخلی و عرصه خارجی فعالیت می‌کند و سپاه استان هم در هر ۵ حوزه ایفای نقش دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: اگر سپاه استان را بخواهیم ترسیم کنیم، به مثابه کل سپاه در جغرافیای مشخص و فرمانده این نهاد، به مثابه فرمانده کل سپاه در استان است.

وی ادامه داد: علیرغم گذشت بیش از ۳۰ سال از پایان جنگ و علی‌رغم اینکه هیچ کسی جرات نکرده در طول این مدت به سمت این کشور شلیک کند، وجه تهدیدات سخت همچنان ادامه داشته است.

فدوی خاطرنشان کرد: در این حوزه دشمن جرات انجام هیچ کاری نداشته، ولی در چهار حوزه دیگر دشمن به صورت دائم و شبانه روز در حال فعالیت است.

وی افزود: مقام معظم رهبری نسبت به خسران خام فروشی تاکید ویژه‌ای داشتند و خواستار جلوگیری از آن شدند و تمام دولت‌ها هم به این موضوع تاکید می‌کردند، ولی به دلیل اینکه سیستم اقتصادی ایران که بر گرفته از سیستم پیش از انقلاب است که توسط آمریکایی‌ها و برای منافع خودشان پیاده شده است.

فدوی با تاکید بر اینکه تغییر این سیستم کاری امکان‌پذیر است ،خاطرنشان کرد: ولی ما در کار‌های سخت که پای جان در میان بود توانستیم با رهبری‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری موفق شویم، پس در کار‌های سهل‌تر هم می‌توانیم به موفقیت دست پیدا می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: تا زمانی که ما به وسیله قاعده‌های دشمنان در عرصه‌های اقتصادی از جمله نفت عمل می‌کنیم، قطعا نتیجه آن چیزی نمی‌شود که به دنبال کسب آن هستیم.

وی با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن قاعده‌های مسائل مختلف را به صورت مشخص بیان کرده ادامه داد: ما در هر عرصه‌ای که بر اساس قاعده‌های اسلامی و قرآنی عمل کردیم به موفقیت رسیدیم، ولی زمانی که این قاعده‌ها را رها کردیم نتیجه نگرفتیم.

فدوی افزود: مهمترین موضوع این است که ما در سخت‌ترین عرصه‌ها وقتی با این قاعده‌های قرآنی جلو رفتیم، بهترین اقدامات را انجام دادیم و به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کردیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه در طول این سال‌ها بسیاری از افراد به دنبال پیاده کردن موضوعاتی بودند که کشور را به آسیب بکشانند، گفت:

برخی در کشور با وجودی که دیدند کشور‌های دیگر جهان از این موضوع آسیب دیدند، به دنبال تحقق شعار فرزند کمتر زندگی بهتر درآمدند و برای این موضوع حتی از پیامبر حدیث هم جعل کردند.

وی عنوان کرد: برای تحقق چنین اهدافی هم معمولا از مناطق و استان‌هایی با اعتقادات مذهبی از جمله یزد شروع می‌کنند و با بیان احادیث جعلی و یا ورود خرافات به مسائل دینی، سعی بر رسیدن به اهداف خود دارند.

فدوی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران یک سرمایه بسیار عظیم و بزرگی است که این سرمایه را شهدا و ایثارگران در طول سال‌های پیش و بعد از انقلاب با پیروی از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری خلق کردند و حفاظت از این انقلاب و این سرمایه عظیم بر همه ما واجب و ضروری است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه پاسداری یک افتخار در نظام جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: وظیفه خطیری بر عهده پاسداران قرار دارد و باید تلاش کنند که همه از این وظیفه با سربلندی خارج شوند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود به شرف و غیرت تون سردار
Iran, Islamic Republic of
چه کسی درجنگ تحمیلی هشت ساله به صدام دیکتاتور سلاح شیمیایی داده است؟ آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان! واین درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر، سازمان های بین المللی و مجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟

عربستان غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت فرانسه می کشد.
فرانسه همچنان به همراه سایر کشورهای اروپایی به ائتلاف عربستان درجنتگ یمن سلاح می دهد مدعی دفاع ازحقوق بشرهم می کند.
فرانسه جنایتکار شماره یک به همراه آمریکا از آغاز جنگ دریمن انواع سلاحهای ممنوعه اختیار ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرارداده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran, Islamic Republic of
سردار الان زوده بعلاوه تا قيمت داخل را كنترل نكرديد انها نياز به شليك ندارن
Iran, Islamic Republic of
مگه اين همه تحريم شليك نيست شما شليك كنيد بزنيد جانم
Iran, Islamic Republic of
دوران شلیک گلوله گذشته. ...