پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱

بازتاب مواضع ضدآمریکایی رهبرانقلاب در پاکستان

پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 692133
رسانه‌های بزرگ پاکستانی در صفحات اول خود با پرداختن به سخنان ضدآمریکایی رهبر معظم انقلاب قدرت سیاسی ایشان را تحسین کردند.
بازتاب مواضع ضدآمریکایی رهبرانقلاب در پاکستان
به گزارش جهان نيوز، بزرگ‌ترین رسانه‌های پاکستانی در صفحات نخست خود به مواضع اخیر رهبری در قبال ارتباط با آمریکا اشاره کرده آن را نشانه قدرت جمهوری اسلامی ایران دانستند.

داون نیوز در این خصوص نوشت: رهبر معظم انقلاب پیشنهاد مذاکره آمریکا را یک فریب و حیله جدید دانست.

این رسانه با انتشار عکسی از سخنرانی اخیر آیت الله خامنه‌ای تأکید کرد: تا زمانی که ایرانی‌ها اسلحه در دست دارند آمریکا جرات نزدیک شدن به مرزهایشان را ندارد.

جیو تی‌وی دیگر رسانه‌ای بود که به بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب پرداخته نوشت؛ رهبر ایران با قدرت اعلام کرد: آمریکا مرکز تمام جنگ‌ها و سرکوب‌های بی‌رحمانه زمان ما است.

این رسانه تأکید کرد: آیت الله خامنه‌ای به آمریکایی‌ها هشدار داد که هرگز نمی‌توانند عزت و اقتدار مردم ایران را از آنها بگیرند.

خبرگزاری وقت نیوز نیز در صفحه اول خود نوشت: رهبر ایران با شجاعت سخنان اخیر ترامپ را مشتی ادعای بی‌اساس و غیر قابل عمل دانست.

این خبرگزاری تصریح کرد: آیت الله خامنه‌ای حامی عزت مردم ایران است و تأکید ایشان بر حفظ اقتدار ملی در سایه مقاومت است.


جناح نیوز هم ضمن درج تیتری با همین مضمون اعلام کرد: ایران زیر بار فشارهای جدید آمریکا نخواهد رفت و رهبر ایران توجهی به تهدیدات ترامپ نکرد.

برخی دیگر از خبرگزاری‌های پاکستانی مانند اکسپرس نیوز، ای‌.آر.وای. نیوز و… هم به‌صورت ویژه به تنش‌های اخیر میان ایران و آمریکا پرداخته‌اند.

مردم پاکستان حضور آمریکا را در منطقه تهدیدآمیز توصیف می‌کنند و پس از جوانان ایرانی اولین کسانی بودند که به سفارت آمریکا در کشورشان حمله کرده و آن را لانه جاسوسی دانسته‌اند.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قتل عام در پاکستان
Iran, Islamic Republic of
نیروهای وهابی سال هاست با حمایت آمریکا در خفقان شدید رسانه ای مردم پاکستان را قتل عام می کنند
و بعد پهپاد های آمریکایی به اسم مبارزه با تروریست زندگی مردم پاکستان را هدف حملات خود قرار میدهد
تا الان بیش از سه هزار نفر از مردم شریف پاکستان که اکثر آنها از شیعیان هستند به شهادت رسیده اند