پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۸

یک ورزشکار دیگر به ایران بازنگشت +عکس

چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 692051
در شرایطی که به تازگی شاهد عدم بازگشت یک ورزشکار رشته پاراتیروکمان بودیم، این بار این اتفاق در بسکتبال با ویلچر روی داد.
به گزارش جهان نيوز، پس از آن که یک ورزشکار عضو تیم ملی پاراتیروکمان کشورمان بعد از مسابقات جهانی هلند به کشور بازنگشت، این بار عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر نیز به چنین سرنوشتی دچار شد.

«سامان بلاغی» عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان که عازم مسابقات جهانی آلمان شده بود، از بازگشت با تیم ملی استنکاف کرده و در اروپا مانده است. اگرچه امید می رفت که این ورزشکار بازگردد؛ اما با گذشت زمان، ظاهرا مسئولان از بازگشت وی ناامید شده‌اند.
 

 
این دومین مورد از عدم بازگشت ورزشکاران حوزه ورزش‌های جانبازان و معلولین است که روی می‌دهد. این اتفاق در این حوزه ورزش کشور سابقه چندانی نداشته که به یک باره این دو خبر منتشر شد.

منبع:فارس
برچسب ها: ورزشکار ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Greece
...
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ورزش ما از جنبه های مختلف داره پسرفت میکنه و با توجه به آشنایی کمی که با ورزش دارم فکر میکنم تا دهه های آینده هم ورزش ما پیشرفت چندانی نکنه چون راه پیشرفت رو اشتباه طی میکنیم.
Iran, Islamic Republic of
ورزش برای ورزش خوبه نه برای سیاست و اقتصاد
البته سیاست و اقتصاد هم همراه ورزش میاد که البته باید بهینه استفاده بشه
Iran, Islamic Republic of
......
Netherlands
بنده خدا خیال کرده براش بره می کشند. دو تا مصاحبه مطبوعاتی و بعدش باید برای نون خوردن دست دراز کنه.
ممد
United States
... امکانات ویلچری اروپا با امکانات ویلچری ایران غیر قابل مقایسه است....... معلولان جنگ و غیر جنگ در ایران واقعا در خانه میپوسند چون زیر ساختها و مسیرهای ویژه ی معلولان در ایران صفر است.