چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۲

سخنگوی جدید کاخ سفید معرفی شد

چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 692009
رئیس جمهور آمریکا قصد دارد مدیر رسانه‌ای همسرش را به عنوان سخنگوی جدید کاخ سفید معرفی کند.
سخنگوی جدید کاخ سفید معرفی شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، استفانی گریشام مدیر رسانه‌ای ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهور آمریکا جانشین سارا هاکبی ساندرز به عنوان سخنگوی کاخ سفید خواهد شد.

بر اساس این گزارش، خانم گریشام همچنین مسئولیت مدیر رسانه‌ای کاخ سفید را نیز بر عهده خواهد گرفت، شغلی که از زمان کناره گیری بیل شاین در ماه مارس خالی بوده است.

ملانیا ترامپ روز سه شنبه با انتشار پیامی در توئیتر این خبر را تایید کرده است. در حالی که سایر نام ها نیز برای احراز پست سخنگوی کاخ سفید مطرح شده بود ولی ترامپ تصمیم گرفت تا خانم گریشام را که وفاداری خود را به خانواده رئیس جمهور اثبات کرده است، برای این پست انتخاب و معرفی کند.

این در شرایطی است که رئیس جمهور آمریکا معمولا برای توضیح دادن درباره تصمیماتش اتکای چندانی به مشاوران رسانه ای اش ندارد.ترامپ در این باره به خبرنگاران کاخ سفید گفت: خانم گریشام از همان ابتدا با من بوده است. وی هم در بین مقام های کاخ سفید هم در بین خبرنگاران چهره محبوبی است.گریشام سومین مدیر رسانه‌ای کاخ سفید در کمتر از 3 سال گذشته است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بسیاری از اقدامات و تصمیم های بی شرمانه دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی مصرف داخلی دارد.
Romania
آمریکایی ها جنایتکار شماره یک ازسال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند.

صهیونیست ها جنایتکار شماره یک ازسال 1974 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند.