جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

بروجردی: ایران مانند دیگر کشورهای منطقه نیست

چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 691953
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:سرنگونی پهپاد آمریکایی پیام بسیار خوبی برای دیگر کشورهای منطقه بود که آنان بدانند با اتکا به توانمندی‌های ملی خودشان قدرت بومی پیدا کنند.
بروجردی: ایران مانند دیگر کشورهای منطقه نیست
به گزارش جهان نيوز، علاءالدین بروجردی با اشاره به اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساقط کردن پهپاد امریکایی که به صورت غیر قانونی وارد حریم ایران شده بود، اظهار داشت: این اقدام بهترین عکس العملی بود که نیروهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به تجاوز علنی آمریکا به حریم فضایی کشورمان انجام دادند.

وی متذکر شد: ۶ سال قبل هم نیروهای مسلح ما موفق شدند که پهپاد آمریکایی RQ7 را سالم بر زمین بنشانند و با یک مهندسی معکوس نوع ایرانی آن را ساختند و امروز هم با ساقط کردن پهپاد فوق پیشرفته آمریکا، بار دیگر قدرت نمایی خود در مقابل آمریکا را نشان دادند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد: آمریکا باید بداند ایران مانند دیگر کشورهای منطقه نیست و به هیچ وجه نمی‌تواند بر قدرت ایران فائق شود چراکه ایران به فناوری‌های نوین بسیار زیادی دست یافته است و آمریکا حتی با پهپادهای فوق مدرن خود هم نمی‌تواند به حریم کشور ما تجاوز کند.

بروجردی با بیان اینکه این اقدام نیروهای انقلابی ما درس خوبی برای آمریکایی‌ها بود، خاطرنشان کرد: این اقدام پیام بسیار خوبی برای دیگر کشورهای منطقه بود که آنان بدانند با اتکا به توانمندی‌های ملی خودشان قدرت بومی پیدا کنند و متکی به قدرت‌های بیگانه نباشند.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک امروز دیگر قادر به اجرای گزینه نظامی نیست.
انگلیس جنایتکار شماره یک امروز دیگر قادر به اجرای گزینه نظامی نیست.