جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

بارش‌های پراکنده در نقاط مختلف کشور

چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 691940
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در مدت سه روز آینده شاهد بارش‌های پراکنده و رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف کشور خواهیم بود.
بارش‌های پراکنده در نقاط مختلف کشور
به گزارش جهان نيوز، کبری رفیعی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: امروز (۵ تیرماه) در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات البرز مانند استان‌های سمنان، شرق مازندران، گلستان و شرق تهران بارش‌های پراکنده گاهی همراه با رعد و برق رخ خواهد داد.

وی اظهار داشت: فردا بعدازظهر سواحل خزر و شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل این شرایط رخ خواهد داد و بعدازظهر جمعه تا یکشنبه هفته آینده همین شرایط در این مناطق ادامه دارد.

رفیعی ادامه داد: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل شاهد وزش بادهای شدید خواهیم بود که پدیده گرد و خاک را به همراه خواهد داشت که موجب کاهش دید و اُفت کیفیت هوا در این منطقه می‌شود.

وی گفت: طی سه روز آینده جنوب سمنان، شمال و شرق اصفهان، شمال یزد، قم و جنوب تهران وزش باد همراه با گرد و خاک خواهند داشت که از بعدازظهر امروز و فردا با توجه به افزایش سرعت وزش باد بر روی کشور عراق شاهد وقوع گرد و خاک در جنول غرب اهواز خواهیم بود.

به گفته وی طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

وزش باد شدید در برخی ساعات در تهران

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز آسمان تهران صاف و در برخی ساعات وزش باد شدید رخ خواهد داد، کمینه دمای امروز پایتخت ۲۸ درجه بالای صفر بود که فردا به ۲۵ درجه خواهد رسید، در واقع دو تا سه درجه خنک‌تر می‌شود، همچنین بیشینه دمای امروز تهران به ۳۷ درجه بالای صفر خواهد رسید.

وی گفت: شهرکرد با دمای ۱۱ و اهواز با دمای ۴۸ درجه بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *