پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

کره‌شمالی: تسلیم تحریم‌های آمریکا نمی‌شویم

چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 691938
کره‌شمالی امروز (چهارشنبه) تاکید کرد تسلیم فشارهای تحت امر آمریکا نخواهد شد و واشنگتن را به تلاش برای به زانو درآوردنشان متهم کرد.
کره‌شمالی: تسلیم تحریم‌های آمریکا نمی‌شویم
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد: این بیانیه بیانگر بی‌اعتمادی کره‌شمالی به آمریکا، با وجود نامه‌نگاری اخیر میان کیم جونگ اون،‌ رهبر کره‌شمالی و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکاست. دومین نشست آنها، ماه فوریه در هانوی بدون توافق پایان یافت و علت آن مناقشه بر سر نسبت کاهش تحریم‌های کره‌شمالی در ازای خلع سلاح هسته‌ای محدود بود.      

وزارت خارجه کره‌شمالی اعلام کرد: "چنانچه کسی جرات از بین بردن حاکمیت ما را به خود راه بدهد، برای دفاع از خودمان لحظه‌ای تردید نخواهیم کرد."

در این بیانیه، آمریکا به تداوم خصومت علیه کره‌شمالی متهم شده است. در متن این بیانیه به گزارش اخیر آمریکا درباره قاچاق انسان و سرکوب مذهبی در کره‌شمالی و همچنین سخنان مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا اشاره شد که تاکید داشت بیش از ۸۰ درصد اقتصاد کره‌شمالی تحریم شده است.

در این بیانیه که کی‌سی‌ان‌ای (خبرگزاری رسمی کره‌شمالی) منتشر کرد، آمده است: "پامپئو به گونه‌ای این سفسطه را به راه انداخته است که گویی این تحریم‌ها مذاکرات دوجانبه را ممکن می‌سازند."  

این بیانیه تاکید می‌کند، تمامی این تحولات نشان می‌دهد "رویای وحشیانه آمریکا برای به زانو درآوردن ما از طریق تحریم‌ها و فشار نه تنها اصلا تغییری نکرده است، بلکه مشمئزکننده‌تر هم شده است. کره‌شمالی کشوری نیست که تسلیم تحریم‌های آمریکا شود."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *