جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

نگرانی سپاهان از مذاکره پرسپولیس با کی‌روش

سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 691882
آقای گل فصل گذشته لیگ برتر در تیررس باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.
به گزارش جهان نيوز، نزدیکان به پرسپولیس این خبر را تائید می‌کنند که برای جذب کی‌روش استنلی تلاش‌هایی صورت گرفته و پیام‌هایی بین طرفین رد و بدل شده است.
 
کی‌روش در فصل گذشته با آماری جذاب توانست در کنار لوسیانو پریرا به عنوان آقای گلی لیگ دست پیدا کند. او البته بهترین مهاجم سرزن لیگ نیز شناخته شد و اگر کمی خوش شانس بود، می‌توانست آمارهایش را بهبود ببخشد.

حالا که باشگاه پرسپولیس در جذب قطعی مهدی طارمی تا اینجای کار ناموفق بوده و از سوی دیگر، ماریو بودیمیر و علی علیپور را از دست می‌دهد، برای جذب کی‌روش اقداماتی را آغاز کرده اند. آن‌ها می‌خواهند این بازیکن برزیلی را به خط حمله تیم شان منتقل کنند.

این در حالی است که سپاهانی‌ها منتظر بازگشت استنلی به اصفهان و تمدیدقرارداد قطعی با این بازیکن هستند. آن‌ها نمی‌خواهند به این راحتی ستاره تیم شان را از دست بدهند. کی‌روش در سپاهان، یک بازیکن بدون جانشین به حساب می‌آید و امیر قلعه نویی نمی‌تواند روی استنلی ریسک کند.

فراموش نکنید با توجه به افزایش چشمگیر قیمت دلار در ایران و مسائل اقتصادی که در کشور وجود دارد، قیمت قرارداد کی‌روش همین حالا نیز بسیار بالا بوده و جزو معدود بازیکنان «بسیار گران» لیگ به حساب می‌آید. حالا اگر قرار باشد وارد جنگ قدرت سپاهان و پرسپولیس شود، قیمتش از آن چه هست نیز، بالاتر می‌رود. این طور به نظر می‌رسد که سپاهانی‌ها برای حفظ این بازیکن و پرسپولیسی‌ها برای جذب کی‌روش، هر کاری لازم باشد، انجام خواهند داد.
 
منبع:  خبر ورزشی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *