چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲
۷۰
روحانی:

کشف پهپاد آسان نیست/ مهم آن است پهپاد آمریکا را با یک سامانه بومی زدیم/ نمی‌خواستیم آمریکا را تحقیر کنیم/ دست وزارت دفاع و سپاه را می‌بوسیم/ ترامپ وقیح و بی‌عقل رهبر ما را تحریم می‌کند/ اموال ایشان یک حسینیه و یک خانه ساده است

سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 691830
یک آدمی وقیحانه عقلش را از دست داده و رهبری یک کشور را تحریم می‌کند برای اینکه آمریکا نیاید. یا اینکه گفته اموال رهبر ایران را تصاحب می‌کنیم؛ اموال ایشان یک حسینیه و یک خانه ساده است.
کشف پهپاد آسان نیست/ مهم آن است پهپاد آمریکا را با یک سامانه بومی زدیم/ نمی‌خواستیم آمریکا را تحقیر کنیم/ دست وزارت دفاع و سپاه را می‌بوسیم/ ترامپ وقیح رهبر ما را تحریم می‌کند/اموال ایشان یک‌حسینیه و خانه‌ساده است
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز (سه شنبه) در جمع مدیران ارشد نظام سلامت، اظهار داشت: سامانه الکترونیک سلامت هزینه های مردم را کاهش می‌دهد و از مفاسد احتمالی در این حوزه جلوگیری کرد و سلامت مردم را بهتر تامین می‌کند.

رئیس‌جمهور گفت: سیستم‌های تشخیصی ما در حوزه سلامت ممکن است اثرات ناگواری در سلامت افراد بگذارد و وقتی یک موردی را بدون ضرورت تکرار می‌کنیم، سلامت فرد را در معرض خطر قرار می‌دهیم.

وی افزود: ممکن است یک بیمار روزی ۱۰ بار بخواهد «سی‌تی‌اسکن» کند اما دولت و بیمه تا کجا موظف هستند هزینه آن را بپردازند؟ آنجایی که اقدامات تشخیصی صرفاً براساس سلیقه است، بیمار باید هزینه‌اش را خودش پرداخت کند.

روحانی جهل و خرافات را یکی از معضلات بزرگ در جامعه دانست و گفت: در گذشته بسیاری در مقابله با روش‌های نوین پزشکی مقاومت می کردند، البته مقصود من این نیست که طب سنتی و ایرانی را کنار بگذاریم، طب سنتی نیز می تواند مفید باشد اما باید بر اساس اصول خاص خود و توسط دانش آموختگان این حوزه انجام شود.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه اصل موضوع بهداشت و درمان یک موضوع حاکمیتی است، اظهار کرد: بعضی بیماری‌های واگیردار کل جامعه را در معرض خطر قرار می‌دهد.

روحانی نحوه ارتباط پزشک با بیمار را بسیار مهم دانست و گفت: تماس پزشک و بیمار بسیار مهم است، زیرا همه آن مربوط به جسم نیست و بخشی از این مسائل میان پزشک و بیمار به مسائل روحی و روانی بر می گردد. اولین علامتی که در ارتباط با پزشک چهره و حال روحی و روانی افراد است، بسیار مهم است و در کشور مردم شاد و به آینده امیدوار باشند.

وی ادامه داد: دستگاه های تبلیغاتی، روزنامه ها و صدا و سیما باید به مردم امید بدهند و نباید در زندگی مردم مداخله کرد، باید در حد ضرورت در زندگی مردم مداخله کرد، مداخله در زندگی افردای به نوعی بر هم زدن آرامش و سلامت آنهاست.

رئیس جمهور گفت: مسئله آرامش مردم بسیار مهم است و این به معنای آن نیست که واقعیت‌ها را به آنها نگوییم. واقعاً در دولت یازدهم و دوازدهم کارهای بسیاری مهمی انجام شد. البته رسانه ها وظیفه دارند با صداقت این مطالب را انتقال دهند و همه باید تلاش کنیم واقعیت ها را به مردم بگوییم تا مردم نشاط پیدا کنند.

وی با بیان اینکه زمانی که به مردم گفته شود در زمینه سلامت این قدم ها برداشته شده است، آنها امیدوارتر می شوند گفت: کارهای بسیاری برای حوزه بهداشت و درمان انجام شده و رضایت مردمی را در پی داشته است. در گذشته حتی مردگان مردم را در بیمارستان‌ها گروگان نگاه می داشتند تا آنها ابتدا هزینه را پرداخت کند.

رئیس جمهور رسیدگی به مسائل بیماران و تسهیل شرایط را برای آنها یک وظیفه انسانی دانست و گفت: همه ما باید همدیگر را یاری و کمک کنیم و باید تلاش کرد تا آب و غذایی که به دست مردم می‌رسد و هوا و محیط زندگی آنها سلامت داشته باشد و در این مسیر تنها وزارت بهداشت مسئول نیست، سایر وزارتخانه ها و سازمان ها و حتی کشورهای دیگر باید در حوزه بهداشت با هم همکاری کنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهبود شرایط محیط زیست در دولت های یازدهم و دوازدهم تصریح کرد: اقدامات بسیاری در حوزه کیفیت بنزین و احیای دریاچه ارومیه انجام شد که من در جایی گفتم احیای دریاچه ارومیه احیای زندگی ۱۴ میلیون نفر است. من بارها به آقای هاشمی وزیر بهداشت سابق گفتم که در طرح تحول سلامت پیش از هر چیزی حفظ کرامت عزت و شخصیت مردم از هر چیزی برای ما مهم‌تر است.

روحانی با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان در گذشته بیان کرد: در گذشته قبل از اینکه به بیماری مردم رسیدگی شود، به این توجه می‌شد که آیا می تواند هزینه درمان را بپردازد یا خیر. این امر زیبنده جامعه اسلامی نبود اما در طرح تحول سلامت اقدامات بسیار خوبی انجام شد و بسیاری از مشکلات کاهش یافت.

وی به اشاره به تحریم های آمریکا گفت: در دولت یازدهم تا دی ماه ۹۴ کشور تحریم بود و بعد از آن نیز با مسائل مشکلات قیمت‌نفت روبرو بودیم، این مشکلات موجب شد تا دولت با کاهش درآمد ارزی روبرو شد اما اقدامات دولت موجب شد مردم کاهش درآمد دولت را احساس نکنند.

رئیس جمهور با اشاره به توافق هسته ای گفت: با برجام گشایشی برای مردم شد اما عده‌ای نگذاشتند که این شیرینی برای مردم ملموس شود، شرکت‌های خارجی به ایران می‌آمدند اما برخی می‌گفتند چرا آمده‌اند، نمی‌آمدند، می‌گفتند چرا نیامده‌اند، قرارداد بسته می شد می‌گفتند خیانت شده، قرارداد به هم می خورد می گفتند خیانت است.

سرنگونی پهپاد آمریکا موجب تقویت روحیه ملت شد
روحانی با اشاره به ساقط شدن پهپاد آمریکایی‌، اظهار کرد: کشف پهپاد خیلی آسان نیست چراکه اندازه این پهپادها کوچک است و بالای ۵۰ هزارپا پرواز می‌کنند.

وی افزود: اگر این پهپاد را با اس ۳۰۰ می‌زدیم خیلی مهم نبود ولی این پهپاد با یک سامانه کاملاً بومی که موشک و رادار آن ساخت ایران بود، منهدم شد. این خیلی کار بزرگی بود. ما دست آنهایی که در وزارت دفاع و سپاه پاسداران این صنعت داخلی را بوجود آوردند، می‌بوسیم.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: ما در سرنگونی این پهپاد نمی‌خواستیم آمریکا را تحقیر کنیم، ما به دنبال کار تحقیر کسی نیستیم ولی این اقدام باعث تقویت روحیه ملت ایران شد.

روحانی با بیان اینکه صبر ما راهبردی است و صبر با ترس تفاوت دارد، گفت: ما از آمریکا نمی‌ترسیم. نمونه‌اش این بود که وقتی متجاوز به فضای ما می‌آید در عرض چند دقیقه منهدم می‌شود.

اموال رهبر ما یک حسینیه و یک خانه ساده است
وی با اشاره به تحریم رهبر انقلاب توسط دولت آمریکا گفت: رهبری ایران فقط متعلق به ایران نیست؛ این همه مردم در لبنان، افغانستان، عراق و پاکستان مقلد رهبر ایران هستند. یک آدمی وقیحانه عقلش را از دست داده و رهبری یک کشور را تحریم می‌کند برای اینکه آمریکا نیاید. یا اینکه گفته اموال رهبر ایران را تصاحب می‌کنیم؛ اموال ایشان یک حسینیه و یک خانه ساده است و مانند رهبران دیگر دنیا نیستند که اموالی را در بانک‌های خارجی داشته باشند.

رئیس‌جمهور اظهار کرد: این اقدامات نشان می‌دهد که دشمن ما در یک شرایط غیرعادی قرار گرفته است و یک رفتار غیرعادی دارد. این مسائل روحیه مردم ما را بالا می برد چرا که می‌فهمند دشمن ما کاملاً از مسیر عقلانی خارج شده است. مگر آمریکایی‌ها نمی گویند بیایید مذاکره کنیم پس چرا به دنبال تحریم وزیر خارجه ما هستند؟ معلوم است دروغ می گویند. آمریکایی ها پیش از آنکه دنیا نسبت به صحت و سقم ادعاهای آنها قضاوت کند دروغگویی خود را ثابت کرده اند.

روحانی افزود: اگر آمریکایی ها به دنبال مذاکره بودند ما مذاکره می کردیم، مگر آقای ظریف با وزیر خارجه ترامپ، تیلرسون، در نیویورک مذاکره نکرد؟ مگر وقتی شما در ۱+۵ و برجام بودید با وزیر خارجه ما در ملاقات و کمیته های متعدد مذاکره نمی کردید؟ شما نخواستید مذاکره را ادامه دهید و خودتان همه چیز را بر هم زدید. خودتان عهد و پیمان‌تان را زیر پا گذاشتید و امضای خود را باطل کردید.

وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها خودشان به دنیا اعلام کردند به ما اعتماد نکنید چرا که زیر هر پیمان و امضایی می زنیم. در این شرایط چرا ما مجدداً با شما مذاکره کنیم؟ من فکر می‌کنم شاید در تاریخ انقلاب ما سابقه نداشته است که وزیر خارجه ما با وزیر خارجه آمریکا اینقدر حرف زده باشد.

۱۷ شبانه روز آن هم در ماه رمضان به طور مداوم با هم مذاکره کردند تا توافق برجام حاصل شد. بنابراین ما که اهل مذاکره بودیم، در مذاکره هم به نتیجه رسیدیم اما چه کسی این توافق را زیر پا گذاشت و برهم زد؟ چه کسی ملت ایران را تحریم کرد؟ شما که می گفتید ما فقط با دولت ایران مشکل داریم. شما ملت ایران را به عبارت های زشت تروریست خواندید. شما به کل ملت ایران اهانت کردید. ما هدف شما را می فهمیم اما معلوم نیست چه کاری می‌خواهید انجام دهید.

روحانی با بیان اینکه هدف آمریکایی ها به زانو درآوردن ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: آمریکایی ها هر راهی را که می روند سرخورده‌تر می‌شوند و سرشان به دیوار می خورد. آمریکایی ها این همه در این ۴۰ سال علیه ایران کار کردند اما توصیه ما به آنها این است یک بار هم شده بیایید کار خوب بکنید و ببینید آیا نتیجه می دهد یا نه.

ملت ایران تاکنون به خوبی ایستادگی کرده است
رئیس جمهور اظهار کرد: ملت ایران از اردیبهشت سال گذشته تاکنون به خوبی ایستادگی کرده است. دولت نیز در ماه های اخیر اقدامات خوبی انجام داده است و در زمینه برجام کاهش تعهدات را دنبال می کند. آمریکایی ها از کاهش تعهدات برجامی بسیار عصبانی هستند. مگر آنها نمی گفتند برجام توافق بدی است. خب ما هم داریم از این برجام فاصله می گیریم چرا ناراحت می شوید؟ آیا برجام برای شما بد و برای ما خوب است؟

روحانی خطاب به آمریکایی ها گفت: اگر برجام خوب است چرا از آن خارج شدید ولی وقتی ما از آن فاصله می گیریم چرا اینقدر عصبانی می شوید. ما و مردم ایران اقدامات درستی را آغاز کرده ایم. امروز مردم ما یاری می کنند و اقتصاددانان، سرمایه گذاران و کارآفرینان ما تلاش های جدی را انجام می دهند. امروز علائم ماه های اخیر بهتر از ماه های قبل است. در ماه خرداد تورم ما ۸ دهم درصد بوده یعنی زیر یک درصد. ماه اردیبهشت بین ۱.۸ تا ۲.۲ درصد بود ولی امروز وضعیت خوبی پیدا کرده است. تورم نقطه به نقطه ما نیز کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: من نمی‌خواهم بگویم مردم زندگی راحتی دارند، زندگی آنها در فشار است و مشکلاتی وجود دارد ولی دولت با همه توان درصدد اجرای برنامه هایش است. به عنوان مثال رونمایی از سامانه سلامت الکترونیک یکی از برنامه ها جهت تامین رفاه مردم است. امیدوارم همه بخش ها، وزارتخانه ها و نهادهای خصوصی دست به دست هم دهند تا از مشکلات فعلی عبور کنیم و در این مصاف تاریخی به پیروزی برسیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
دقت
Iran, Islamic Republic of
...
.....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ما دقیقا می خواستیم آمریکا را تحقیر کنیم ! تحقیر کردیم ، و خواهیم کرد .
جعفر کزازی
Iran, Islamic Republic of
آن وقت وزارت خارجه امریکا به دروغ اعلام کرده که حضرت آقا 200 میلیارد دلار اموال و دارایی دارند و پولدارترین حاکم جهان است تا ایشان را در ذهن مردم تخریب کنند ولی کور خوانده اند چون اموال آقا همین خانه و حسینه است و دیگر هیچ
Iran, Islamic Republic of
...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
عجب !!!
رئیس میگه : نمی خواستیم آمریکا را تحقیر کنیم
از طرف کی این حرف را می زنی ؟
اتفاقا دستور اسلام است که متکبر را تحقیر کنید تا آدم شود
ظاهرا ایشان در رابطه با زدن پهپاد آمریکا ، شرمنده هستند
Iran, Islamic Republic of
آره تاکید داره ما نمی خواستیم بزنیم ولی چه کنیم که ملت روحیه لازم داشت زدیمش!
Iran, Islamic Republic of
...
فدایی ولایت
Iran, Islamic Republic of
حتی اگر به فرض محال این پول را داشته باشن حقشونه چون در راه اعتلای اسلام ناب محمدی صلی الله علیه در لبنان و فلسطین و یمن و سوریه و بحرین و اقصانقاط بلاد اسلامی هزینه میشه و مثل بعضی ها استفاده شخصی از آن نمیکنن
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای رهبر
Iran, Islamic Republic of
آخه آقایی که جانشان را کف دست گرفته اند و یک تنه مقابل دشمن ایستاده اند و حتی حاضر به پاسخ به پیام دشمن هم نیستند، مطمئن باشید چنین آقایی حتی یک ریال در کشور دشمن حساب باز نخواهند نمود.
Iran, Islamic Republic of
وزیر مشاور دولت سعودی مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت درمنطقه و یمن شده است
عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجه سعودی به علت جنایات جنایات و جنایت علیه بشریت درمنطقه و یمن باید دردادگاه لاهه محاکمه شود.
و ما این حق را داریم که در صورت تجاوز، پاسخ دهیم
و اگرعربستان درخلیج فارس دخالت و مداخله کند با عکس‌العمل بسیار قدرتمند مواجه می‌شود.
در خصوص دست داشتن عربستان سعودی در حمله به نفتکش‌ها در دریای عمان وجود دارد.
عربستان سعودی درحادثه انفجار در دو نفتکش در دریای عمان در تاریخ ۲۳ خرداد دست داشته است
که پنج‌شنبه هفته گذشته یک پهپاد جاسوسی آمریکا با تجاوز به حریم هوایی ایران، با پدافند سپاه پاسداران ساقط شد.
ب
Iran, Islamic Republic of
آفرین!
عرفان
Iran, Islamic Republic of
میشه یه خورده از اموال خودتون هم بگید...
محمد
Iran, Islamic Republic of
عرفان عزیز رئیس جمهور داره جواب غلدری و زورگویی امریکا رو میده اونوقت شما با یه کامنت رئیس جمهور کشور خودتو تحقیر میکنی؟ دوست گرامی واقعا الان جای این سوال بود؟ فکر نمیکنی باید همه پشت هم باشیم در برابر کسی با همه توان دنبال زمین زدن ملت و کشو ماست؟خدا همه ما رو به راه راست هدایت کنه
هاشمی : به محمد
Iran, Islamic Republic of
محمد جان
بله همه باید پشت هم باشیم
ولی چرا رئیس جمهور می فرمایند " نمی خواستیم آمریکا را تحقیر کنیم "
گور پدر آمریکا
اتفاقا اینها باید تحقیر شوند
امام خمینی در یکی از سخنرانی های خود می فرماید :
رئیس جمهور آمریکا بداند این مطلب را که او را در ایران مفتضح کردند
دستور اسلام است که متکبرین را تحقیر کنید
Iran, Islamic Republic of
اين همه نكات مثبت در سخنان
چرا دست روي نقطه هاي اختلاف انگيز و وحدت شكن بذاريم اخوي
هاشمی : به ۱۵:۲۲
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه اگر شما صد لیتر شیر در ظرفی داشته باشی و مثلا یک نفر یک آب دهان در آن صد لیتر شیر بیندازد دیگر خود شما حاضر نیستی به آن شیر لب بزنی
یک حرف نادرست اثر همه حرفهای درست را خنثی می کند
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی فرض کنیم نظر شما درست باشه در مورد غلط بودن حرف رئیس جمهور در مورد تحقیر امریکا با استدلالی که شما انجام دادی باید بگیم دفاع رئیس جمهوری از رهبری و سپاه و زدن پهباد امریکا هم غلط بوده اخه دوست عزیز این چه استدلالی هست که شما انجام میدی؟حرف حق از هر کسی صادر بشه حقه حرف باطل هم از هر کسی صادر بشه ...
مظفر
Iran, Islamic Republic of
...
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
...
حیدر
Germany
چه توقعی از اینا داری آقا محمد؟ هزار تا هم دلیل بیاری مرغشون یه پا داره
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
هشدار رزمنده ایرانی به فرانسه، بریتانیا و آلمان درباره دخالت و مداخله به امور داخلی ایران
هم فرانسه غلط می کند هم آمریکا!
هم بریتانیا غلط می کند هم آمریکا!
هم آلمان غلط می کند هم آمریکا!
هم اروپا غلط می کند هم مدعیان حقوق بشر!
1 - آمریکا جنایتکار شماره یک هیچ غلطی نمی تواند بکند.
2 - فرانسه جنایبتکار شماره یک هیچ غلطی نمی تواند بکند.
3 - بریتانیا جنایتکار شماره یک هیچ غلطی نمی تواند بکند.
4 - آلمان جنایتکار شماره یک هیچ غلطی نمی تواند بکند.
5 - عربستان سعودی جنایتکار شماره یک، امارات جنایتکار شماره یک، بحرین جنایتکار شماره یک و اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر درمنطقه هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
ب
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
....
Iran, Islamic Republic of
اقدامات مداخله جویانه آمریکایی ها و تحریک بعضی همراهان منطقه ای آنها به ویژه رژیم صهیونیستی و عربستان، صلح، آرامش و ثبات منطقه را به خطر می اندازد و این در حالی است که در صورت وقوع جنگ هزینه زیادی را پرداخت می کنند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
ممنون ازاینکه بالاخره یک حرف حق ازدهان شما دراومد...
Iran, Islamic Republic of
چی باید بگه که تو راضی بشه می زنه یک ایراد نمیگه هزار ایراد!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
United States
...
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور آمریکا به درخواست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم کودک کش صهیونیستی تحریم های جدید علیه ایران را امضا کرد.
Iran, Islamic Republic of
بابا وقتی حرف راست می زنه چرا ناراحت می شوید / تازه بنفع شما هم که می گه بیچاره چکار کنه که شما راضی بشید؟!
Iran, Islamic Republic of
می خواستیم ترامپ را تحقیر کنیم و کردیم و دست مونم درد نکنه
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور آمریکا با دریافت رشوه از عربستان سعودی، امارات و بحرین تحریم های جدید علیه ایران را امضا کرد.
Iran, Islamic Republic of
بازهم قصد نداشت کدخدا را تحقیر کند /عجب اصلا ایشان انسان عجیبی است که باید در هر سخنرانی یک نکته چالش زا را بگوید
خخ
Iran, Islamic Republic of
هدف سپاه تحقیر یانکی ها بود که محقق شد.
Iran, Islamic Republic of
تحقیر کردیم
خوبم کردیم
کار خوبی هم کردیم

تحقیر متکبر دستور اسلام است
Iran, Islamic Republic of
دشمن شیطنتی در خلیج فارس کند جان سالم به‌در نخواهد برد
دشمن می‌داند اگر شیطنتی در خلیج فارس انجام دهد جان سالم به‌در نخواهد بود و دیگر شکست آن تنها آسیب تجهیزاتی نیست.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگه انقلابی بودی هیچ وقت این ادبیات بی‌فایده رو نداشتی
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
.....
رسول
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان گوشی بدست در مجلس... گوشی بازی میکنند اینهم یک نوع شغل جدید در مجلس است.... !!! رای من به گوشی بود یا نماینده مجلس؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
جنگنده‌‌های اف-۳۵ انگلیس به ائتلاف آمریکا در عراق و سوریه ازسال 2014 تاکنون از تروریست های داعش کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.
Iran, Islamic Republic of
جناب روحانی میگوید تورم خرداد هشت دهم درصد یعنی زیر یک درصد؟؟؟وتورم نقطه به نقطه کاهش یافته است!!!قضاوت با خود مردم،مردم با گوشت وپوست واستخوانشان دارند لمس میکنند که چقدر گرانی ورکود و تورم است انگار اقای روحانی در این جامعه نیستند وقیمتهای لحظه ای را نمیدانند واز سر سیری میگویند تورم اینقدر.یا للعجب!!!
یزدان
Iran, Islamic Republic of
تو و دولتت پهباد امریکا رو زد یا نیرو هوا فضای سپاه
Iran, Islamic Republic of
میفهمی چی میگی برادر؟
Iran, Islamic Republic of
هر کاری که خوب از آب در بیاد کار روحانی و دولتش هست


اما اگر مشکلی پیش بیاد قطعا تقصیر سپاه است?!!!!
چوبین
Iran, Islamic Republic of
ولی، جدی جدی، جای مرحوم هاشمی در این قضیه پهپاد آمریکایی، خیلی خالی بود!
Iran, Islamic Republic of
مردان خدایی نمیمیرند
ب
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Germany
هاشمی زنده است چون نهضت زنده است
ب
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع رئیس جمهور محترم . جنابعالی گفته اید "ما دنبال تحقیر امریکا نیستیم "با توجه به اینه شما از ارادتمندان و مقلدان امام راحل هستید توجه شما را از انبوه فرمایشات تهاجمی امام علیه امریکا فقط به دو نکته جلب میکنم : ایشان فرموده اند : +ما تا اخر امریکا را تحقیر میکنیم " و همچنین فرموده اند : " ما امریکا را زیر پا له میکنیم "
Iran, Islamic Republic of
"نمی‌خواستیم آمریکا را تحقیر کنیم"
بیچاره زندگی ما و خانواده هامون. جوونیمون.!!!
Iran, Islamic Republic of
شما ارتش 1500 میلیارد دلاری رو تحقیر کردین؟
عجب
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آنقدر سید علی شریف است و ساده که دشمنانش هم اعتراف به خوب بودنش می کنند
قاسم
Iran, Islamic Republic of
آقا یک تسبیح دارد که ان هم برای خدا ذکر میگوید این درست است ؛حسینیه و خانه ساده که اموال دولت است حاج آقا