پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

آغاز نشست سه‌جانبه آمریکا، روسیه و رژیم‌صهیونیستی

سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 691816
نشست سه‌جانبه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با «نیکولای پتروشف» دبیر شورای امنیت ملی روسیه و «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا امروز (سه‌شنبه) در فلسطین اشغالی برگزار شد.
آغاز نشست سه‌جانبه آمریکا، روسیه و رژیم‌صهیونیستی
به گزارش جهان نيوز، نتانیاهو پیشتر گفته بود که با دعوت از این دو مقام عالی‌رتبه امنیتی روسیه و آمریکا برای برگزاری نشست سه‌جانبه در فلسطین اشغالی، قصد دارد که موضوع ایران و تلاش‌های این کشور برای تثبیت حضور نظامی در سوریه را به بحث بگذارد اما پتروشف روز گذشته در نشست خبری مقدماتی که با او داشت تاکید کرد موضوع صحبت‌های مسکو، سوریه خواهد بود.

نتانیاهو به‌عنوان سخنران اول در این نشست با بیان اینکه روابط تل‌آویو با واشنگتن در زمان ریاست‌جمهوری «دونالد ترامپ» به سطوح عالی‌تری رسیده، از حمایت‌های روسیه نیز قدردانی کرد.

وی با تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: «اسرائیل صدها بار تلاش کرده تا مانع تثبیت نظامی حضور ایران در سوریه شود. صدها بار تلاش کردیم تا مانع رساندن تسلیحات پیچیده به حزب‌الله شود».

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *