پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۸
سروری:

اصلاح‌طلبان تظاهر به جدایی از دولت می‌کنند/ می‌خواهند نقش جهانگیری را در ناکارآمدی دولت کمرنگ کنند/ وزرا نمی‌توانند با روحانی جلسه بگذارند

سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 691809
عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان با بیان اینکه اصلاح‌طلبان می‌خواهند به جای پاسخگویی، طلبکار وضع موجود باشند، گفت: می‌خواهند نقش جهانگیری را در نابسامانی‌های اقتصادی دولت کتمان کنند.
اصلاح‌طلبان تظاهر به جدایی از دولت می‌کنند/ می‌خواهند نقش جهانگیری را در ناکارآمدی دولت کمرنگ کنند
به گزارش جهان نيوز، پرویز سروری عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به خبرهای اختلاف جهانگیری و رئیس‌جمهور در جلسه سران قوا، اظهار کرد: ارزیابی اصلاح‌طلبان از یک سال پیش این بوده که دولت در برنامه‌هایش شکست خورده و مقبولیت و محبوبیت خود را از دست داده است بنابراین جریان اصلاحات باید برای انتخابات پیش‌رو حساب خود را از دولت روحانی جدا کند.

وی افزود: از سوی دیگر اصلاح‌طلبان این را درنظر دارند که جدایی از دولت می‌تواند برای آنها خسارت‌آفرین باشد و ممکن است پست‌ها و جایگاه‌هایی که در اختیار دارند را از دست بدهند؛ بنابراین هم تظاهر به جدایی از دولت می‌کنند و هم به کار خود در پست‌های مدیریتی ادامه می‌دهند.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان با بیان اینکه اصلاح‌طلبان ماموریت تظاهر به جدایی از دولت را به رسانه‌های خود داده‌اند، گفت: اصلاح‌طلبانی که در بدنه و رئوس دولت حضور دارند، به هیچ وجه چنین موضع‌گیری علیه دولت ندارند و شاید مواضعی مخالف این را هم داشته باشند.

سروری تصریح کرد: رسانه‌های اصلاح‌طلب می‌خواهند افکار عمومی را به این جهت بکشانند که اختلاف عمیقی میان اصلاح‌طلبان و روحانی وجود دارد.

وی رویکرد اصلاح‌طلبان مبنی بر تظاهر به جدایی از دولت برای تحقق اهداف انتخاباتی را آب در هاون کوبیدن عنوان کرد، گفت: مردم هنوز فراموش نکردند که دو، سه سال پیش و در بحبوحه انتخابات ریاست‌جمهوری، اصلاح‌طلبان چه شعارهای پر طمطراق و سنگینی در حمایت از روحانی سر می‌دادند و حتی می‌گفتند عملکرد دولت روحانی بهتر از دولت اصلاحات بوده است.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان گفت: بیشترین سهم در مشکلات امروز مردم متوجه اصلاح‌طلبان است زیرا دولت روحانی با سبد آراء اصلاح‌طلب توانست به پیروزی برسد.

سروری با بیان اینکه اصلاح‌طلبان می‌خواهند به جای پاسخگویی، طلبکار وضع موجود باشند، خاطرنشان کرد: شانه خالی کردن آنها از بار مسئولیت‌ها مشکلی را حل نمی‌کند و امروز مردم از جریان اصلاحات توقع دارند که پاسخگو باشند.

وی مسئول اصلی کارهای اجرایی در دولت را معاون اول رئیس‌جمهور دانست و گفت: وظیفه هماهنگ کردن کارهای وزرا با معاون اول است چراکه آنها اصلاً نمی‌توانند با روحانی جلسه بگذارند.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان گفت: عمده مشکلات امروز مردم از اقدامات و عملکرد جهانگیری نشأت می‌گیرد. جهانگیری از نظر اجرایی نفر اول دولت محسوب می‌شود بنابراین نمی‌تواند آشفتگی‌های موجود را به دیگران ارتباط دهد و نقش خود را در نابسامانی‌های اقتصادی کتمان کند.

بیشتر بخوانید:
توصیه جالب سروری به اصلاح‌طلبان شورای شهر
سروری: اصلاح‌طلبان استاد جنگ روانی هستند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
قدرت طلبتر از اصلاح طلبان خودشان هستند!!!
Iran, Islamic Republic of
بازی قایم موشک بازی تمام شد. اصلاح طلبان فقط پشت خودشان می توانند قایم شوند. مردم با شعورند.
Iran, Islamic Republic of
هر دو جناح قدرت طلب هستند اما با تفاوت اينكه اصولگرايان چه بر راس كار باشند و چه نباشند هموتاره قدرت دارند ...ببينيد در دولت هاي اصولگرا حتي يك اصلاح طلب را مدير كل هم نميكنند اما دولت اقاي روحاني را كه كه خود همين سايت جهان نيوز اصلاح طلب مي داند 80 درصد مناصب و پسنهاي كليدي دولتش را اصولگرايان و حتي مخالفان دولت روحاني در دست دارند اين امار را بر اساس مشاهده عيني عرض كردم ...لذا نقد منصفانه بايد كرد...در پايان بنده بعنوان يك شهروند بر عملكرد دولت و ناكارامديش نقدهاي جدي دارم
Iran, Islamic Republic of
ارز برباد رفته 4200 تومانی معروف است به ارز جهانگیری و این مهری است که به پیشانی ایشان حک شده و پاک شدنی هم نیست.
سيد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خداوكيلي كمي انصاف خوب است اگر آقاي جهانگيري تاكيد بر ارز 4200 توماني داشت تنها يك دليل داشت جلوگيري از افزايش قيمت كالاهاي اساسي نظير گوشت و برنج و مرغ و كنچاله و روغن خام وارداتي و ذرت و جو و گندم و دانه هاي روغني و شكر خام وارداتي تصفيه نشده و دارو و تجهيزات پزشكي و قظعات خودرو و نهادهاي مصرفي وارداتي كارخانه هاي لبني و ...تا صبح ميشود از اين اقلامي كه بعد از ازاد شدن ارز و تخصيص ارز نيمايي دويست درصد گران شد نام ببريم ....بار اين گراني كالاها را فقط فقرا دارند به دو.ش ميكشند و كارگران و كارمندان ....انصافا جهانگيري پافشاري به حقي داشت زيرا اثرات ازاد سازي ارز را در جامعه داريم ميبينيم ثروتمندتر شدن ثروتمندان و فقير تر شدن فقرا
بهلول نيوز،،،!؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حاجي كسي نظر تو براش مهم نيس
چرا از رو نميري هنوز هم فكر ميكني نظريه پرداز شاخي هستي