پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

نقوی حسینی: با هیچ کشوری تعارف نداریم

سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 691768
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما با هیچ کشوری تعارف نداریم و هر کس به مرز‌های امنیتی ما تجاوز کند با پاسخ قاطع و دندان شکن ما روبرو خواهد شد و قطعا آمریکایی‌ها این پیام را دریافت کردند.
نقوی حسینی: با هیچ کشوری تعارف نداریم
به گزارش جهان نيوز، سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکایی، اظهار داشت: هدف قرار دادن پهپاد پیشرفته آمریکایی توسط سیستم موشکی کشورمان حاوی چند پیام مهم بود.

وی ادامه داد: اول از همه این به دشمنان و معاندان  نشان داد که از چه توانمندی برخوردار هستیم چراکه این پهپاد پیشرفته ترین پهپاد آمریکایی ها و غیرقابل رصد، ردگیری و پیدا کردن بود اما چشمان تیزبین دفاع کشور ما آن را شناسایی کرد و مورد هدف قرار داد.

نقوی حسینی تاکید کرد: پیام دیگر این اتفاق این بود که ما با هیچ کشوری تعارف نداریم و هر کس به مرزهای امنیتی ما تجاوز کند با پاسخ قاطع و دندان شکن ما روبرو خواهد شد و قطعا آمریکایی ها این پیام را دریافت کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: اظهار نظرهای ضد و نقیض مقامات دولت آمریکا که در این دو سه روز مات و مبهوت مانده بودند نشان دهنده این بود که پیام جمهوری اسلامی را دریافت کرده اند.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مذاکره، گفت وگو همکاری با آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای اروپایی جنایتکار شماره یک نقض آشکار حاکمیت ایران بوده است.
بیش از هزاران بار در رسانه ها و... اعلام کرده ایم آمریکایی ها جنایتکار شماره یک و کشورهای اروپایی جنایتکار شماره یک بیش از 300 سال است بویی از انسانیت نبرده اند ...