جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

امیری: دولت به انتخابات مجلس ورود نمی‌کند

دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 691698
حسینعلی امیری معاون روحانی می‌گوید: دولت مجری انتخابات است و مجری کاملاً در انتخابات بی‌طرف خواهد بود و بنای ورود به بحث‌های انتخاباتی ندارد.
امیری: دولت به انتخابات مجلس ورود نمی‌کند
به گزارش جهان نيوز، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در پاسخ به این سؤال که با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی برخی عنوان می‌کنند که دولت نیز وارد جهت‌گیری‌های سیاسی انتخاباتی می‌شود گفت: خیر؛‌ معتقد هستیم که برای ورود به بحث‌های انتخاباتی زود است و نباید فضای کشور را از اکنون انتخاباتی کنیم.

وی با بیان این مطلب که ورود زودهنگام به مقوله انتخابات آسیب‌هایی را به‌همراه خواهد داشت افزود:‌ تا انتخابات زمان زیادی باقی مانده و موضوعات مهمی در کشور مطرح است و نمایندگان قطعاً منافع کشور را درنظر خواهند داشت.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: دولت مجری انتخابات است و مجری کاملاً در انتخابات بی‌طرف خواهد بود و لذا بنای ورود به بحث‌های انتخاباتی ندارد. خود مردم هستند که باید خودشان انتخاب اصلح کنند و دولت تنها تمهیدات لازم برای برگزاری پرشور و باشکوه و رقابتی را فراهم می‌کند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *