پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵
۱۱

هدیه زیبا و جالب طلبه اصفهانی به رهبرانقلاب

يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 691531
اولین تولیدکننده پارچه عمامه صددرصد ایرانی به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات با حجت‌الاسلام والمسلمین قمی دیدار و یک قواره پارچه سیاه عمامه برای هدیه به رهبر انقلاب به وی تقدیم کرد.
هدیه زیبا و جالب طلبه اصفهانی به رهبرانقلاب
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام غلام‌رضا شاه‌حسینی اولین تولید کننده عمامه صدرصد ایرانی در مراسم دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی که در دفتر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد با بیان اینکه تولید پارچه عمامه ایرانی هنوز به صورت صنعتی انجام نشده است و در حال فراهم کردن زمینه برای تولید ۲۰ هزار متر از این پارچه هستیم اظهار داشت: پارچه عمامه ایرانی از استقامت بسیار خوبی برخوردار است و اگر تولید این پارچه به صورت صنعتی انجام شود کیفیت آن ۵۰ برابر ارتقا خواهد یافت.
 
وی افزود: در حال حاضر در زمینه تولید عمامه ایرانی یک گروه سه نفره فعالیت می‌کنند که گروه اصلی هستند و برای تولید مکانیزه این کالا دستگاه‌هایی توسط دانشجویان مکانیک اصفهانی طراحی شده است.

حجت الاسلام غلام‌رضا شاه‌حسینی گفت: امیدوارم اینگونه تولیدات موجب شادی رهبر معظم انقلاب اسلامی شوند.

در پایان این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تقدیر از حرکت جهادی روحانیون اصفهانی برای تولید ملی و تحقق خواسته رهبر انقلاب قول داد این پارچه عمامه ایرانی را تقدیم رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهد کرد.

حجت الاسلام غلام‌رضا شاه‌حسینی، مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان، در نوروز ۹۸، در راستای «حمایت از کالای ایرانی» با جمعی از دانشجویان کارگاه تولید پارچه عمامه ایرانی را راه‌اندازی کرد که این کارگاه در هر ۲۰ روز، بدون دستگاه و با کار دست، ۵۰۰ متر پارچه عمامه با عرض دو متر تولید می‌کند که این کار به نوبه خود منحصر به فرد است.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دمشون گرم
Iran, Islamic Republic of
چه جالب تا الان فکر می کردم پارچه عمامه تولید ش صد در صد ایرانئ باشه
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر

مدتی با خودم فکر می کردم چرا همه هی از رهبری یه چیزی می گیرن
خوب بابا یکی هم پیدا بشه یه چیزی هدیه کنه
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
آنچه که می گیرند تبرک است دیگر!
البته هزاران نفر حاضرند جانشان را هدیه کنند
خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست
محمد امین
Iran, Islamic Republic of
واقعا خدا قوت بده بهشون ان شاالله
این روزا کشور به همچین ادمایی نیاز داره واقعا دست مریزاد بهشون
امامه شاید از نظر فیزیکی خیلی چیز خاصی بنظر نیاد اما این اهتمامشون برای تولید این محصول بصورت کاملا بومی واقعا ارزشمند و قابل تقدیره خصوصا اینکه در لباس روحانیت اینکار رو دارن پیگیری میکنن
خدا خیرشون بده
امیر
Iran, Islamic Republic of
بسیار خوش حالم که ایران اسلامی جوانانی فعال دارد و برای خود کفایی کشورکوشا هستند .مرحبا و ماشاالله ، بابت هدیه هم بسیار کار جالبی کردید خدا برکت دهد جوانان عزیز .
ميرقليچ
Iran, Islamic Republic of
از تولیدکنندگان محترم درخواست داریم تولید را به انبوه برسانند....
United States
حرکت نمادین زیبایی است و خیلی موثر انشاالله ...دستشان درد نکند ...
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
چقدر ارزوی دیدار رهبرم را دارم خوش به حال انهایی که از نزدیک زیارتش کردند