جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کسر امتیاز، محرومیت و حذف استقلال از آسیا

يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 691500
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد بحران این روز‌های این باشگاه خطر حذف از آسیا، محرومیت از نقل و انتقالات و کسر امتیاز است.
کسر امتیاز، محرومیت و حذف استقلال از آسیا
به گزارش جهان نيوز، کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با اشاره به مشکلات این روز‌های باشگاه استقلال گفت: مشکل حیاتی این روز‌های باشگاه استقلال پرداخت دیونی است که از گذشته باقی مانده و حالا باشگاه را وارد چالش جدی کرده است. در حال حاضر ۳ خطر استقلال را تهدید می‌کند.

اول از همه خطر حذف از آسیا وجود دارد، دوم اینکه ممکن است از پنجره نقل و انتقالاتی محروم شویم و سوم اینکه در شرایط کسر امتیاز قرار داریم. ما فقط ۱۶-۱۷ روز فرصت داریم که این مشکلات را حل کنیم. اینکه از استقلال امتیاز کسر شود واقعا خوب نیست. متاسفانه باشگاه بدهی‌هایی به افرادی مثل امیر قلعه‌نویی، مجید صالح، حنیف عمران‌زاده و پژمان نوری دارد که همه این‌ها را باید در کمیته تعیین وضعیت مشخص کنیم.
 
منزوی تاکید کرد: اگر اشتباه نکنم فرصت زیادی نداریم که این مشکلات را حل کنیم، ولی درخواست ما این است که مطالباتی که از فیفا و‌ ای اف سی داریم را به هر شکل ممکن و با رایزنی به دست بیاوریم.

این عضو هیات مدیره استقلال درباره بدهی های کلان و هنگفت استقلال به چندین بازیکن و مربی خارجی حرفی نزده است و همچنین احتمال شکایت وینفرد شفر نیز به همه این موارد اضافه می شود.

منبع: تابناک
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *