جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

سفیر ایران در کرواسی با برانکو مذاکره کرد

شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۲
کد مطلب: 691407
یک نماینده مجلس مدعی شد جدایی برانکو ایوانکوویچ به این خاطر بوده است که پرسپولیس فصل آینده افت می‌کند. وی گفت: اقدام برانکو شبیه اقدامی بود که زین الدین زیدان انجام داد!
سفیر ایران در کرواسی با برانکو مذاکره کرد
به گزارش جهان نيوز، محمد جواد جمالی نوبندگانی عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به تجمع هواداران باشگاه پرسپولیس علیه مدیر عامل و هیأت مدیره باشگاه به منظور بازگشت برانکو ایوانکوویچ سرمربی باشگاه پرسپولیس، گفت: هواداران باشگاه‌ها بایستی به جنبه‌های مختلف باشگاه داری توجه داشته باشند و باید به تصمیم افراد احترام گذاشت.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای برانکو در مصاحبه‌های اخیر خود عنوان کرده است که از ۵ ماه قبل تصمیم به مذاکره با تیم الاهلی گرفته و تصمیمش را برای جدایی از پرسپولیس گرفته بود لذا بهانه کردن موضوعاتی همچون عدم وصل طلب برانکو دلایل حاشیه‌ای برای تخریب هیأت مدیره و مدیرعامل این باشگاه است.

جمالی یادآور شد: سفیر ایران در کرواسی بارها با برانکو مذاکره کرده و مراتب اعلام آمادگی برای انتقال پول به او را اعلام کرده است. بنابراین تصمیم برانکو، ارتباطی با نقد نشدن حق و حقوقش نداشت و تصمیمی حرفه‌‎ای بود و باید به این تصمیم احترام گذاشت.

عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه هر تیمی پس از کسب قهرمانی‌های متعدد و مکرر دوران افت خواهد داشت و قطعاً حفظ شخصیت قهرمانی در یک تیم سخت‌تر از کسب قهرمانی است، اضافه کرد: برانکو علاقه‌‎ای نداشت در دوران افت همراه پرسپولیس باشد تا ناکامی‌ها به پای او نوشته شود و با تصمیمی حرفه‌ای نسبت به جدایی از پرسپولیس اقدام کرد! همانطور که زیدان مربی رئال مادرید نیز پس از کسب موفقیت‌های بسیار، پیش از دوران افت از تیم رئال جدا شد، تصمیم اخیر برانکو هم بر همین مبنا بود.

جمالی نوبندگانی ادامه داد: بنابراین فشاری که تماشاگران و پیشکسوتان به باشگاه پرسپولیس وارد می‌کنند موجب ایجاد جو کاذبی علیه باشگاه می‌شود و حتی در عقد قرارداد با برخی مربیان نیز مانع ایجاد می‌کند و هزینه‌هایی بر دوش باشگاه گذاشته می‌‎شود.

وی با بیان اینکه تجمعاتی علیه مدیرعامل و هیأت مدیره یک باشگاه به هیچ عنوان سابقه‌ای در فوتبال ما نداشته است به خانه ملت گفت: حقوق اعضای هیأت مدیره باشگاه کمتر از یک بازیکن زیر ۲۳ سال تیم پرسپولیس است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ترس از محاکمه این کروات رو فراری داده خدا کنه ایت اله رییسی به بحث فوتبال هدایتی وارد بشه...
Iran, Islamic Republic of
سفیر و سفارت چه کار به مربی تیم ورزشی دارد .
کار سفیر مذاکره با مربی است یا بسط و گسترش روابط سیاسی و حتی اقتصادی ..