جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۱۵

واکنش نقوی حسینی به ادعای جدید روحانی

شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 691306
سخنگوی فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی معتقد است انتزاع وزارت بازرگانی از صنعت در شرایط کنونی پاک کردن صورت مسئله است و نمی‌تواند به ساماندهی بازار کمک کند.
واکنش نقوی حسینی به ادعای جدید روحانی
به گزارش جهان نيوز، سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی، درباره طرح تفکیک وزارت بازرگانی از وزارت صنعت، گفت: این طرح کوتاه مدت نبوده و اثرات کلان و بلند مدتی دارد، نمی‌توان هر زمان که کشور با مشکلی روبه‌رو شد طرح انتزاع یا الحاق وزارتخانه‌ها را مطرح و بررسی کرد.
 
نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تشکیل وزارت بازرگانی پاک کردن صورت مسئله است، افزود: ادغام وزارتخانه‌ها پس از بررسی‌های کارشناسی صورت گرفت و ایجاد زیرساخت‌های این امر حدود دو سال زمان بُرد.

تصویب طرح انتزاع وزارت بازرگانی از صنعت تاثیری در حل مشکلات روزمره مردم ندارد
وی اظهار کرد: زمانی که الحاق یا ادغام وزارتخانه‌ای در مجلس تصویب می‌شود دو سال زمان نیاز است تا شرح وظایف، اختیارات، مسئولیت‌ها، ساختار و تکالیف هر وزارتخانه در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها تعریف شود، بنابراین نمی‌توان انتظار داشت با تصویب طرح انتزاع وزارت بازرگانی از صنعت مشکلات روزمره مردم به سرعت حل شود.

طرح انتزاع وزارت بازرکانی از صنعت کوتاه مدت نبوده و اثرات کلان و بلند مدتی دارد، نمی‌توان هر زمان که کشور با مشکلی روبه‌رو شد طرح انتزاع یا الحاق وزارتخانه‌ها را مطرح و بررسی کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با تصویب طرح انتزاع وزارت بازرگانی از صنعت، حوزه صنعت، معدن و تجارت درگیر مسائل تشکیلاتی، اداری، سازمانی، ماشین آلات و ... شده و بازار ساماندهی نمی‌شود.

کشور به چابک سازی نیاز دارد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در حال حاضر کشور به چابک سازی نیاز دارد و تفکیک وزارت بازرگانی از صنعت ثمره‌ای جز ضرر و زیان به همراه نخواهد داشت، ادامه داد: برای حل مشکلات کنونی اقتصهد، کشور به شورای مشورتی تصمیم گیر نیاز دارد  چراکه وزارت صنعت، معدن و تجارت به تنهایی نمی‌تواند بازار را ساماندهی کند و نیاز است تمامی دستگاه‌ها این وزارتخانه را همراهی کنند.

تفکیک وزارت بازرگانی از صنعت بَلوا و مصیب جدیدی برای کشور رقم می‌زند
نقوی حسینی با بیان اینکه تفکیک وزارت بازرگانی از صنعت مصیب جدیدی برای کشور رقم زده و کارکرد فعلی را نیز مختل می کند، تصریح کرد: پس از گذشت از شرایط بحرانی می‌توان با بررسی‌های کارشناسی، نتایج تفکیک وزارت بازرگانی از صنعت را مشخص کرد و با ارزیابی شرایط تصمیم گیری کرد.

تشکیل وزارت بازرگانی؛ افزایش واردات
سخنگوی فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی، گفت: به زعم مخالفان با تشکیل وزارت بازرگانی، واردات افزایش پیدا می‌کند چراکه تجارت هدف این وزارتخانه است و در این شرایط به تولید داخلی بی توجهی می‌شود.

منبع: خانه ملت
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
تحلیل خوبی آقای نقوی فرمودند! ...
Iran, Islamic Republic of
اکنون مردم به هیچ کار روحانی اعتماد ندارند
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
با برجام همه چیز درست شد که با تشکیل وزارت بازرگانی ظرف یکهفته وضع مردم درست شود ....
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
...
کارمند صنعت نفت
Iran, Islamic Republic of
همه چیز را صد ثانیه ای حل می کنم ... تحریم ها بالمره لغو می گردد ... درخت سیب و گلابی را غرس کرده ایم محصول میده ......!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر برجام تصویب شود حتی مشکل آب خوردن حل می شود و همه تحریم ها بالمره رفع خواهد شد.اگرFATFتصویب شودکالاها20درصد ارزان می شوند و اگر وزارت بازرگانی(وزارت واردات)تشکیل شود یک هفته بعد روی زندگی مردم اثر خواهد گذاشت.
ریزبین
Germany
وزارت بازرگانی و تشکیل مجدد ان یعنی با شیب ملایم و تئوریزه کردن اینکه اگر چند کارخانه و تعدای افراد خلاق و مورد قبول در کلیه ی امور کشور هم که هستند دیگر نابود شوند و ازبین بروند . دلیل !؟؟ کار و برنامهی وزارت بازرگانیِ معلوم الحال اینست و بطور مثال عرض میکنم . فلان مایحتاج را نداریم فورآ وزارت میفرماید مشکلی نیست برایتان اماده میکنیم و وارد میکنیم , فلان ابزارو فلان دستگاه و فلان ماشین صنعتی نداریم , مشکلی نیست برایتان میاوریم و همینطور الی اخر و با شیب ملایم مملکت را واردکننده و سازنده را نابود کننده میشود و تمامی هستو نیست مملکت را به ثمن خودشان ونقشه های پلیدشان بذل و بخشش میکنند و زمانی بیدار میشویم که نه تا خرخره که کلا در مزاری بی سنگ دفنمان کردند .
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی به اصول گرایان امید نداشته باش ...فاتحه برجام را خواندند..حالا هم با سنگ اندازی می‌خواهند مردم دیگر به شما رای ندهند....خودشان باچندصد رای صاحب همه پستها شوندولی....‌‌‌!!!!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
...
دولت علاقه زیادی به تاسیس وزارت واردات دارد تا با خیال راحت واردات را نهادینه کند....!!!
Iran, Islamic Republic of
اين چجورى نظر گذاشته كه پرچم كشور فرستنده اش معلوم نيس؟؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
آهنگری شاگردی استخدام کرده بود که نای کار کردن نداشت وقتی آهنگر میگفت شاگرد بدم در کوره بعد از مدتی خسته میشد میگفت استاد اجازه میدهی نشسته بدمم میگفت نشسته بدم باز دوباره گفت اجازه میدهی بخوابم و بدمم گفته بود تو بدم اصلا بمیر و بدم حالا شما کار مملکت را پیش ببر با وزارت بازرگانی پیش ببر ولی کار مملکت روی زمین نمونه لطفا.
سدرا مصاحب
Iran, Islamic Republic of
وزارت بازرگانی به شرطی راه اندازی و احیای مجددش می تونه به درد و حال و روز این کشور بخوره که وزیر آن محمد شریعتمداری باشه!!!!
Iran, Islamic Republic of
تفکیک وزارتخانه ها مثل این می مونه که یه نفر کانال بکنه و یک نفر لوله بخوابونه و یک نفر دیگه کانال رو پر کنه ، حالا اگه یکیشون خسته شد یا یادش رفت یا ... چی میشه ؟؟؟
وزارت کشاورزی دنبال حمایت از کشاورز و وزارت بازرگانی دنبال حمایت از مصرف کننده ! با واردات محصولات کشاورزی !!!