پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲

ترامپ باز هم رسوایی جنسی به بار آورد!

شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 691305
رئیس‌جمهور آمریکا این بار به آزار جنسی یک خبرنگار زن در داخل یک فروشگاه زنجیره‌ای در نیویورک متهم شد.
ترامپ باز هم رسوایی جنسی به بار آورد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، «الیزابت ژان کارول» خبرنگار و مقاله نویس آمریکایی روز گذشته (جمعه) اعلام کرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا حدود دو دهه پیش (اواخر سال ۱۹۹۵ و اوایل سال ۱۹۹۶) او را در اتاق پرو یک فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در نیویورک مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

این زن خبرنگار که هم اکنون ۷۶ ساله است، اعلام کرد: آقای ترامپ در داخل اتاق پرو فروشگاه «برگدورف گودمن» در نیویورک به من حمله کرد. زمانی که اتاق پرو بسته شد، او مرا مورد آزار و اذیت جنسی قرار داد. من در آن زمان ۵۲ ساله بودم.
وی در ادامه تأکید کرد: آقای ترامپ وارد فروشگاه شد و از من خواست برای خرید یک هدیه برای یکی از دوستانش به او کمک کنم. من هم که او را شناختم به او گفتم: شما همان سرمایه دار حوزه املاک هستید؟ او از من خواست لباس زنانه تنگی را که انتخاب کرده بود برایش پرو کنم. سپس آقای ترامپ مرا تا اتاق پرو دنبال کرد و در آنجا مرا مورد آزار جنسی قرار داد. من هم به سرعت از اتاق پرو خارج شدم.

این افشاگری نخستین بار روز گذشته بوسیله روزنامه «نیویورک مگزین» منتشر شد. خانم کارول در ادامه افزود که هرگز این اتفاق ناخوشایند را در آن زمان برای پلیس گزارش نکرده و فقط آن را برای دو نفر از دوستانش تعریف کرده است. روزنامه نیویورک مگزین هم با این دو دوست خانم کارول تماس گرفت و آن‌ها نیز تأیید کردند که حدود ۲۰ سال پیش این داستان را از زبان کارول شنیده اند.

به دنبال افشای این رسوایی از سوی روزنامه نیویورک مگزین، یک مقام ارشد کاخ سفید آن را تکذیب کرد و مدعی شد: این یک داستان کاملا غلط و غیرواقعی بوده که ۲۵ سال از وقوع آن می‌گذرد. این داستان به سادگی برای آن ساخته شده است که رئیس جمهور را بد جلوه دهد.

دونالد ترامپ هم روز گذشته به این افشاگری واکنش نشان داد و گفت: من در کل زندگی ام این زن را ندیده ام. او سعی دارد کتاب جدیدی بفروشد. این کتاب باید در بخش کتاب‌های تخیلی به فروش برسد.

این درحالی است که به دنبال واکنش ترامپ، بسیاری از کاربران رسانه‌های اجتماعی تصویری را منتشر کردند که دونالد ترامپ و همسرش «ایوانا ترامپ» را در کنار «کارول» و همسر سابقش «جان جانسون» در دهه 1990 نشان می داد.

ترامپ در حالی این مسئله را تکذیب می‌کند که تاکنون زنان و دختران زیادی او را به آزار و اذیت جنسی متهم کرده اند. در طول رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۱۶، دست کم ۱۶ زن او را به آزار جنسی متهم کردند. سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید هم پیشتر همه این زنانی که ترامپ را به آزار جنسی متهم کرده اند، دروغگو نامید. رئیس جمهور آمریکا حتی پیشتر در اظهاراتی زشت و ناپسند اعلام کرده بود این زنانی که او را به آزار جنسی متهم کرده اند، آنقدر هم جذاب نبوده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *