کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صداوسیما سرمربی جدید پرسپولیس را لو داد ؟!

1 تير 1398 ساعت 9:25

ادعای پیمان یوسفی در برنامه ورزش و مردم شبکه یک صدا و سیما : یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس شد!


به گزارش جهان نیوز، سرمربی پدیده مشهد به‌زودی هدایت پرسپولیس را برعهده خواهد گرفت. این ادعا را پیمان یوسفی در برنامه امروز ورزش و مردم شبکه یک صدا و سیما مطرح کرد .

 
یحیی گل‌محمدی در چند روز اخیر نزدیک‌ترین نامی بود که نزدیک نیمکت باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شد.دقایقی پیش اما پیمان یوسفی در برنامه «ورزش و مردم» شبکه یک صدا و سیما،  حضور گل‌محمدی در پرسپولیس را تایید کرد.
او گفت:

«ما درباره آندره آ استراماچونی هم خبر داده بودیم، حالا هم یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس به توافق رسیده و باید او را سرمربی پرسپولیس بدانیم.»

پیمان یوسفی حتی گفت آندره پانادیچ دستیار پیشین رضا مهاجری و برانکو و بازیکن پیشین هامبورگ که همبازی مهدی مهدوی‌کیا بوده هم جایگزین یحیی گل محمدی در پدیده مشهد است!

پی نوشت : با وجود اعلام پیمان یوسفی در برنامه ورزش و مردم شبکه یک صدا و سیما ، البته فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده شهر خودرو دقایقی پیش باز هم ادعای پیشین خود را  در گفتگو با برنامه ورزش و مردم و همچنین خبر ورزشی شبکه خبر تکرار کرد و اعلام کرد که یحیی گل محمدی همچنان سرمربی این تیم خواهد بود  .

متن کامل این خبر را می توانید در لینک زیر مشاهده کنید .

واکنش تند مالک پدیده به حرکت غیر حرفه ای صدا و سیما!
اما پس از آن یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس هم شاکی از رفتار غیر حرفه ای پیمان یوسفی ، و احتمالا برای بدتر نشدن شرایط ، در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص شایعه انتخاب گل‌محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس گفت:
اصلا چنین چیزی صحت ندارد و جای تعجب دارد که چرا در یک برنامه زنده تلویزیونی چنین مسئله کذبی مطرح می‌شود.
وی البته اضافه کرد :

گل‌محمدی البته گزینه اصلی ما برای هدایت پرسپولیس است، اما فعلا هیچ قراردادی امضا نشده و همه چیز منوط به رضایت باشگاه پدیده شهرخودرو است. مطمئنا هر اتفاقی رخ دهد ما از طریق سایت رسمی باشگاه آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

متن کامل این خبر را نیز در لینک زیر می توانید مشاهده کنید:

پرسپولیس شاکی از اقدام بی موقع پیمان یوسفی !
خبرهای رسیده به خبرگزاری پارس فوتبال حاکی از این است که گویا قرار بوده قرارداد گل محمدی با پرسپولیس ، امشب رسانه ای و رسمی بشود اما پیمان یوسفی با اعلام بی موقع خود ، بسیاری از معادلات را برهم زده است .

برای باشگاه پرسپولیس پس از حاشیه های جدایی برانکو ، جو هواداران بسیار مهم شده است و به همین جهت قرار بوده در آخرین ساعات امشب خبر اعلام بشود تا پیامد منفی و … برای آن کم بشود ، اما با اقدام امروز پیمان یوسفی روی انتن زنده کار پیچیده می شود و در وضعیتی نامشخص قرار می گیرد .

با این توضیحات حالا باید منتظر ماند و دید در نهایت آیا یحیی گل محمدی به عنوان جانشین برانکو معرفی خواهد شد یا خیر ؟!

منبع: پارس فوتبال


کد مطلب: 691280

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/691280/صداوسیما-سرمربی-جدید-پرسپولیس-لو

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com