پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

مرگ ۳ سارق هنگام فرار +جزئیات

پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 691139
سه مرد سارق در جریان دو حادثه جداگانه هنگام فرار از محل سرقت از بالکن به پایین سقوط کردند و جانشان را از دست دادند.
مرگ ۳ سارق هنگام فرار +جزئیات
 به گزارش جهان نيوز، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای جانشین پلیس پیشگیری تهران گفت: اولین حادثه ساعت‌۲۲:۳۰ شامگاه سه‌شنبه ۲۸‌خرداد‌ماه در یکی از محله‌های ستارخان اتفاق افتاد. لحظاتی بعد از حادثه تیمی از مأموران کلانتری‌۱۱۸ ستارخان در محل حاضر شدند. در اولین بررسی‌ها مشخص شد که دو سارق هنگام فرار از طبقه چهارم ساختمان به داخل حیاط سقوط کرده و به شدت دچار جراحت شده‌اند که به بیمارستان منتقل شدند.

مأموران پلیس همچنین سومین سارق را که در طبقه چهارم ساختمان به دام افتاده‌بود، بازداشت کردند. مرد صاحبخانه در شرح ماجرا گفت: ساعتی قبل همراه همسر و فرزند خردسالم برای خرید از خانه خارج شدیم. وقتی به آپارتمان‌مان در طبقه چهارم مراجعه کردیم، متوجه شدیم که در خانه تخریب شده‌است و از داخل سرو صدا به گوش می‌رسد. فهمیدیم که دزد داخل خانه است برای همین از همسرم خواستم همراه بچه از ساختمان خارج شود و همسایه‌ها را از ماجرا با خبر کند.

همزمان خودم هم به پلیس زنگ زدم. لحظه‌ای بعد یکی ازهمسایه‌ها خبر داد که یکی از سارقان هنگام فرار از بالکن آپارتمانم به داخل حیاط سقوط کرده‌است. وقتی خودمان را به حیاط رساندیم، متوجه شدیم که مرد سارق به شدت دچار جراحت شده‌است که اورژانس را با خبر کردیم. همچنین یکی دیگر از سارقان با پارچه‌های داخل خانه برای خودش طناب دست‌ساز درست کرده و در حال پایین آمدن از پنجره بود. هر چه اصرار کردیم به داخل خانه برگردد توجه نکرد و در حالی که به طبقه سوم رسیده بود پارچه پاره شد و او هم به داخل حیاط سقوط کرد و به شدت مجروح شد. 

در بررسی‌های بعدی مشخص شد که دو سارق مصدوم بعد از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفته‌اند، اما تلاش پزشکان برای نجات آن‌ها ثمری نداشته‌است و هر دو فوت شده‌اند. در شاخه دیگری از بررسی‌ها سارق بازداشت شده که مردی ۳۸‌ساله بود، مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت: من قبلاً به اتهام سرقت از منازل بازداشت شده و به زندان افتاده بودم تا اینکه یکسال قبل پس از تحمل دوران محکومیتم آزاد شدم. 

متهم ادامه داد: شب حادثه همراه دو دوست ۳۴ و ۳۶ ساله‌ام راهی سرقت از منازل خیابان ستارخان شدیم. بعد از جست‌وجو متوجه شدیم در یکی از ساختمان‌ها باز است برای همین وارد ساختمان شدیم و فهمیدیم که ساکنان طبقه چهارم در خانه نیستند، برای همین در را با دیلم شکستیم و در جست‌وجوی پول و طلا بودیم که متوجه شدیم صاحبخانه از راه رسید.

متهم ادامه داد: ما داخل خانه گرفتار شده بودیم و پنجره تنها راه فرار ما بود. دوست ۳۴‌ساله‌ام تلاش کرد از راه پنجره به سمت حیاط فرار کند که از بالا به پایین سقوط کرد. بعد از آن همدست دیگرم با درست کردن طناب قصد فرار از همان مسیر را داشت که طناب پاره شد و او هم سقوط کرد. من هم که داخل خانه گرفتار شده بودم که پلیس از راه رسید و گرفتار شدم. مأموران پلیس همچنین در بازرسی از متهم یک دسته کلید و در بازرسی از محل یک دیلم هم کشف کردند.

فرار مرگبار از طبقه دوم
جانشین پلیس پیشگیری تهران در توضیح دومین حادثه گفت: در جریان حادثه‌ای مشابه سارق تک‌رو هنگام فرار از طبقه دوم ساختمان مسکونی به پایین سقوط کرد و جان باخت. این حادثه بامداد ۲۵‌خردادماه در شهرک قدس اتفاق افتاد. لحظاتی قبل از حادثه سارق ۲۸‌ساله مشغول سرقت از داخل خانه‌بود که با وارد شدن صاحبخانه خود را به بالکن رساند تا از محل فرار کند، اما به پایین سقوط کرد و جان باخت. مأموران پلیس بعد از حضور در محل در بازرسی از سارق مقداری پول و طلای سرقتی به ارزش ۳۰۰‌میلیون تومان کشف کردند.

منبع: روزنامه جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سه کله پوک!