پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۱۰

آیت‌الله علوی گرگانی: نگذارید نعمت حجاب از دست برود

پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 691112
آیت‌الله علوی گرگانی خطاب به مسئولان نیروی انتظامی گفت: نگذارید نعمت حجاب از دست برود، برخورد با بی‌حجابی خواست مراجع تقلید، علما و مردم متدین است، چندین هزار شهید تقدیم شده و این‌همه زحمات کشیده شده تا اینکه اسلام، ناموس و حجاب حفظ شود.
آیت‌الله علوی گرگانی: نگذارید نعمت حجاب از دست برود
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله سید محمد علوی گرگانی؛ مرجع عالیقدر تشیع با تقدیر از فرمانده نیروی انتظامی، اظهار کرد: طرح ناظر طرحی عالی و مثبت است اما نیروی انتظامی باید اهداف، نحوه اجرا  و مراحل این طرح را به مردم اطلاع‌رسانی کند تا حجت بر همگان تمام شود و هیچ متخلفی اظهار بی‌اطلاعی نکند.

وی با اشاره به ظرافتهای اجرای این طرح تصریح کرد: مجریان طرح باید به‌صورت مؤدبانه تذکر دهند و به یک یا دو تذکر بسنده نکنند بلکه تذکرات با زبانی خوش و نرم تکرار شود.

آیت‌الله علوی گرگانی خطاب به مسئولان نیروی انتظامی گفت: نگذارید نعمت حجاب از دست برود، برخورد با بی‌حجابی خواست مراجع تقلید، علما و مردم متدین است، چندین هزار شهید تقدیم شده و این‌همه زحمات کشیده شده تا اینکه اسلام، ناموس و حجاب حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه شیطان بیکار نمی‌نشیند و دلش می‌خواهد بازارش گرم باشد، خاطرنشان کرد: وظیفه ما حفظ ارکان و حفظ سد و قلعه‌هاست، به‌اطلاع همه مؤمنین می‌رسانیم و از شهروندان و روستاییان استدعا داریم این اصل را محافظت کنند و مواظب باشند، کشف حجاب نکنند البته حجاب در حد معمول کفایت می‌کند.

آیت‌الله علوی گرگانی، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را پیرو خط رهبری دانست که فرمایشات مقام معظم رهبری و مراجع تقلید را با جدیت دنبال می‌کند و گفت: ثواب آخرت را درنظر بگیرید، خداوند متعال فرموده "ثواب دنیا و آخرت را اگر بخواهید به شما می‌دهیم ولی بدانید که هر عملی پاداشی  دارد" و خداوند به شما توفیق دهد.

سردار عبدالرضا آقاخانی؛ فرمانده انتظامی استان قم نیز در ابتدای این دیدار اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری، مراجع معظم تقلید، ائمه جمعه و مردم متدین عفاف و حجاب است البته در بحث عفاف و حجاب 26 دستگاه نقش دارند که بخش اعظم آن فرهنگی و بخش کوچکی هم اجرایی و مسئولیتش به‌عهده ناجا است.

وی افزود: عده‌ای از روی عناد یا ناآگاهی به کشف حجاب و ترویج فساد روی آورده و بعضی از دستگاه‌های مسئول هم اراده‌ای برای اصلاح وضعیت ندارند لکن نیروی انتظامی محکم پای کار ایستاده است.

آقاخانی ادامه داد: نیروی انتظامی برای برخورد با بی‌حجابی و کشف حجاب داخل خودروها طرح "ناظر یک" را طراحی کرده و به مرحله اجرا گذاشته و در این طرح عیون محسوس و غیرمحسوسی را سازماندهی و به‌کارگیری کرده است.

وی تأکید کرد: خودروهایی که راننده یا سرنشینان آن اقدام به کشف حجاب کنند پیامکی به مالک خودرو ارسال می‌‌شود که در مدت سه روز به مرکز پلیس مراجعه کند، برای بار نخست تذکر داده شده و تعهد اخذ می‌شود، اگر برای بار دوم تکرار شد، تذکر داده شده و خودرو توقیف و برای بار سوم پرونده تشکیل و به مرجع قضائی معرفی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: همان‌طور که فرمانده ناجا اعلام کرده، موارد اخلاقی و منکراتی و کشف حجاب، خط قرمز پلیس است و هرگز از اجرای قانون و برخورد با متخلفان کوتاه نخواهیم آمد.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اولا خدا لعنت کنه اول کسی که این استارت بی حجابی درخوردو را زد وآن اینکه اول گوشها بیرون آمد دوم روسری عقب رفت وسوم کاملا میان خوردو گرفته شد انشاء الله به عذاب الیم برخوردار هست..
Iran, Islamic Republic of
ایت الله عزیز امروز دنیا گوش به دهان عوضی هاست . عقلا در انزوا و حرفشان نشنیدنی است.
Iran, Islamic Republic of
امروز کیم کارداشیان و لیدی گاگا و.. رهبران زنان دنیا در پوشش شده اند
اینگونه است .وقتی ارزش ها عوض می‌شوند عوضی ها هم با ارزش می شوند
Romania
آقا واقعن نیروی محترم انتظامی خیلی دیگه بالطافت برخورد میکنه! اصلن هیچکی ازش حساب نمیبره ! در حالی که پلیس و نیروی انتظامی باید برای خطاکاران محل ترس باشه و برای مردم محل امنیت ، متاسفانه برای یه جمع کردن رقاصه مست از توی خیابون ببینید اونقدر ملاطفت الکی به خرج دادن که اون هر کاری خواست کرد! همه هم جمع شدن آبروی خود نیرو انتظامی هم رفت ، الان مثل من هم از دستشون شاکیم که آخه نیروی انتظامی این همه بدون قوت ؟! از اون بدتر مردمند ! یعنی هر اتفاقی جلو چشاشون بیفته بعضی حاضر نیستن حساسیت به خرج بدن!
واقعن مردم بترسن که دامن فساد و بی حیایی دامن همه رو گرفته و روز به روز هم اثرات سوئش بیشتر میشود
Iran, Islamic Republic of
در‌خواست و فرمایشات آیت الله علوی گرگانی ؛ خواسته‌ی ملت شهیدپرور ؛ امت حزب‌الله ؛ ملت انقلابی ؛ مسلمان و ولایت‌مدار ایران اسلامی هستش و همه‌ی مسئولین زیر ربط موظف هستن با قاطعیت تمام با هنجارشکنان برخورد بکنن.

" باتشکر "
Iran, Islamic Republic of
...
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
والله ! عامل اصلی این هنجارشکنی ها و گستاخی افراد مسئله دار ؛ عدم برخورد قاطع مسئولین مربوطه ( از جمله نیروی انتظامی ) و بی تفاوتی مردم مومن ؛ نسبت به واجب امر به معروف و نهی از منکر است !!
دانا
Romania
عجب از ترتیب پروژه حجاب تو کشور ما!
اولش از چهارشنبه های بدون حجاب شروع شد و کم کم نقشش پررنگ تر شد، جالبه بدونیم تو چند ماه اخیر شدت گرفت اون از دانشگاه تهران، بعد جریان لفور،بعدش خانمی با بچه اش که با تذکر به یه عده کتک خورد و بعدش هم جریان رقصیدن خانم لباس زرد یه کم الکل خور، خداییش ما رو چی فرض کردن؟راستی سفارت انگلستان رو هم یادم رفت، خواهشا فقط بگید چرا مسافرتی یه عده از یه شهر به شهر دیگه می رن حجاب از سر می گیرن و می رقصن حتی تو زاویه مشخص فیلم می گیرن؟ چرا با بچه ها شوی بی حجابی می ذارن؟ اصلا چرا باید از چند تا مدرسه و دانشگاهی که این اتفاقها توش افتاده و به یه عده خاصی مربوط میشه تصادفی بگذریم؟اصلا بگین مزدش چنده؟ وجه مشترکش چیه ؟ شنیدم نماینده ای گفته حالش از امر به معروف و نهی ازمنکر بد می شه، قبلا هم گفتم درد اینا از حجاب نیست اینا همگی با هم ارتباط دارن واقعیتش امتیازاتی که تو برجام دادن خارجی ها رو سیر نکرد حالا باید با بی حجابی و faft و تغییرات جدید، خارجی ها رو سیر کنند واقعیتش براشون وقت تعیین شده که اگر تو وقت لازم انجامش ندن ازشون حمایت نمی شه و تابعیت خودشون و خانواده شون و یا پناهندگی هاشون به خطر می افته ، و مهمتر تو انتخابات پیش رو ازشون حمایت نمی شه!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.....