کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تکذیب ادعاهای یک مامای متخلف در فضای مجازی

29 خرداد 1398 ساعت 23:38

مشاور وزیر بهداشت در امور مامایی ضمن تکذیب ادعاهای یک مامای متخلف در فضای مجازی گفت: از سازمان نظام پزشکی درخواست کرده‌ایم تا مجوز فعالیت این ماما باطل شود.


به گزارش جهان نیوز، شهلا خسروی مشاور وزیر بهداشت در امور مامایی در واکنش به رفتار متخلفانه یک ماما و متعاقب آن ادعای دروغین مبنی بر دلجویی تلفنی از وی، ضمن تکذیب این موضوع بر ادامه پیگیری جهت برخورد با این افراد متخلف و موارد مشابه آن از سوی وزارت بهداشت و نظام پزشکی تاکید کرد.

وی ادامه داد: به محض اطلاع از تخلفات آشکار فردی بنام (ع. ض.)، پیگیری موضوع از طریق مسئولین ذیربط، صورت گرفت و حتی از سازمان نظام پزشکی نیز پیگیر لغو مجوز این فرد خاطی شدیم.

وی افزود: امروز در کمال شگفتی از سوی برخی همکاران مطلع شدم که خاطی در فضای مجازی ادعای دلجویی بنده و یکی از همکارانم از وی را داشته است، متأسفانه فضای مجازی دستاویز عده‌ای افراد متخلف در میان صنوف مختلف گردیده است.

مهر نوشت: خسروی در ادامه اظهار داشت: ضمن تکذیب ادعای هرگونه حمایت و دلجویی از وی، حداقل جهت صیانت از وجهه و زحمات جامعه شریف مامایی، اعلام برائت از معدود افرادی که در لباس حرفه ای به هر نحو مرتکب تخلف می‌شوند را وظیفه و مسئولیت خود و همه همکارانم دانسته و برخورد با تخلفات این خاطیان و ایضا نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی موضوعی است که از مسیر نهادهای قانونی برابر قوانین و مقررات به طور جدی مورد پیگرد قرار خواهم داد.


کد مطلب: 691087

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/691087/تکذیب-ادعاهای-یک-مامای-متخلف-فضای-مجازی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com