پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۰

مشاور رئیس جمهور فرانسه راهی تهران شد

چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴
کد مطلب: 691082
کاخ الیزه اعلام کرده است که مشاور دیپلماتیک رئیس‌جمهور فرانسه برای رایزنی درباره تحولات اخیر منطقه و در تلاش برای کاهش تنش‌ها، راهی تهران شده است.
مشاور رئیس جمهور فرانسه راهی تهران شد
به گزارش جهان نيوز، «رویترز» چهارشنبه شب به نقل از کاخ الیزه گزارش داد که «امانوئل بن» مشاور دیپلماتیک رئیس‌جمهور فرانسه در تلاش برای کاهش تنش، راهی تهران شده است.

در خبر رویترز توضیح بیشتری در مورد محتوای این سفر داده نشده، اما همین خبرگزاری روز گذشته گزارش داده بود که دولت‌های اروپایی در حال انجام برنامه‌ریزی برای اقدامات جدید جهت مجاب کردن ایران به ماندن در توافق هسته‌ای (برجام) هستند.

این خبرگزاری نوشته بود که وزرای خارجه انگلیس، فرانسه و آلمان ممکن است برای گفت‌وگو درباره توافق هسته‌ای برجام به تهران سفر کنند.

فارس نوشت: «ژان ایو لو دریان» وزیر خارجه فرانسه امروز پس از نشست کابینه فرانسه گفته بود: «می‌خواهیم تلاش‌هایمان را یکی کنیم تا فرایند تنش زدایی در منطقه شروع شود. هنوز زمان وجود دارد و امیدواریم همه بازیگران آرام‌تر شوند. هنوز هم زمان وجود دارد، اما زمانی اندک.»
برچسب ها: فرانسه برجام
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وزیر خارجه مفلوک شیطان بزرگ اظهار داشته که ما خواهان جنگ با ایران نیستیم ولی فشار اقتصادی را ادامه می‌دهیم! تو که هیچ، اربابان رو به موت صهیونیستی‌ات هم جرات حتی فکر کردن، حمله ندارند. آمریکایی که خود دچار بحران اقتصادی و فشارهای گوناگون داخلی ‌است در حدی نیست که بخواهد ایران اسلامی را به جنگ تهدید کند. اگر مسئولان دولتی نیز مدتی تدبیر نمایند و به اقتصاد مقاومتی عمل کنند فشارهای شیطان بزرگ به قوی‌تر شدن اقتصاد کشور هم منجر خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
شش سال است مردم را از سایه جنگ می‌ترسانند، اقتصاد کشور را رها کرده‌اند و تمام دغدغه‌شان مذاکره و رابطه با شیطان بزرگ است! علی‌رغم اقرار صریح برخی اعضای دولت بر ‌بی‌ثمری مذاکرات و دستاوردهای «هیچ» متاسفانه از این باور غلط خود برنمی‌گردند! ولی بدانند که ملت با ولایت است ...
Iran, Islamic Republic of
مرگ مرسی در قفس سرنوشت محتوم کسانی است که به آمریکای شرور اعتماد می‌کنند! روسای کشورهای مرتجع عرب منطقه عبرت بگیرند و از خواب غفلت بیدار شوند! امروز سوریه و بشار اسد با عزت و اقتدار ایستاده‌اند و یمن بینی آل‌سعود را به خاک مالیده و عن‌قریب حکام آل‌سعود در قفس‌های قهر الهی به هلاکت خواهند رسید!
Iran, Islamic Republic of
جواب ندادن رهبر معظم انقلاب به ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن هیبت‌پوشالی آمریکا را در جهان فروریخت . همه آزادگان دنیا این اقدام رهبری را تحسین کردند و جان گرفتند.
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم دستگاه دیپلماسی کشورمان از برخورد مقتدرانه امام‌المسلمین با نخست‌وزیر ژاپن درسی گرفته باشند و این مواضع را همواره آویزه گوش خود نمایند.
Iran, Islamic Republic of
در جواب جان‌بولتون آمریکایی که گفته غنی‌سازی باج خواهی ایران است بنویسید در رفتار با ایران و ایرانی به مواضع ذلیلانه چند نفر غرب‌زده در ایران دل‌خوش نکنند غنی‌سازی و رسیدن به قله‌های پیشرفت علمی حق مسلم ایرانیان است و ما مردم ایران به رغم مخالفت‌ها و سنگ‌اندازی‌های آمریکا پیش خواهیم رفت.
آمریکا هم هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
Iran, Islamic Republic of
با چرخیدن چرخ صنعت هسته‌ای، چرخ‌های اقتصاد هم به حرکت در خواهد آمد، برای صنعتی شدن و اشتغالزایی ابتدا باید چرخ‌های اصلی را به حرکت درآورد. صنعت صلح‌آمیز هسته‌ای یک صنعت پایه‌ برای رشته‌های متعدد دیگر صنعتی و بخش‌های مختلف اقتصادی خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
کسانی که دائم از مذاکره سخن می‌گویند و مردم را از سایه جنگ می‌ترسانند، شاید خودشان بترسند چرا که ملت خود را در 8 سال دفاع مقدس نشان دادند!...
Iran, Islamic Republic of
روی چه حسابی آقای رئیس‌جمهور در دیدار سفیر فرانسه اظهار داشتند از بین رفتن برجام به نفع منطقه و جهان نیست؟! یعنی تعطیلی پیشرفت‌های علمی صلح‌آمیز کشورمان به نفع جهان و منطقه است! چرا کسانی که بمب اتم و سلاح شیمیایی دارند برای دنیا خطرناک نیستند و ما که پیشرفت هسته‌ای کاملا صلح‌آمیز داشتیم خطرناکیم؟!
Iran, Islamic Republic of
دولت اگر به فرمان رهبری گوش می‌داد نباید برجام را یکطرفه اجرا می‌کرد. ...