جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پلاک از سرویس جدید تعمیرات دوربین عکاسی و لوازم جانبی خود رونمایی کرد

چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب: 691069
شرکت پلاک که یک ارائه‌دهنده اینترنتی خدمات است در ابتدا، کار خود را از ارائه خدمات نظافتی شروع کرد و طی چند سال موفق شد خدمات خود را به میزان قابل‌توجهی گسترش دهد.
پلاک از سرویس جدید تعمیرات دوربین عکاسی و لوازم جانبی خود رونمایی کرد
این روزها مشتریان پلاک می‌توانند برای دریافت طیف وسیعی از خدمات مربوط به منزل مانند تعمیر و بازسازی، خدمات مربوط به خودرو مانند تعمیرات، کارواش و پمپ بنزین سیار و حتی آزمایش‌های پزشکی روی پلاک حساب کنند. جدیدترین خدمات پلاک تعمیر دوربین عکاسی و لوازم جانبی آن است که انتظار می‌رود مورد استقبال علاقه‌مندان عکاسی قرار گیرد.

چرا دوربین عکاسی؟
تعمیر دوربین عکاسی برای اولین بار وارد لیست خدمات آنلاین شده و از آنجا که ابتکاری جدید در خدمات اینترنتی است ممکن است این سوال را مطرح کند که چرا پلاک این بار به سراغ دوربین عکاسی رفته.

دوست‌داران عکاسی می‌دانند که پس از انتخاب برند و مدل دوربین، مساله گارانتی و خدمات پس از فروش نقش مهمی در خرید دوربین دارد. به‌طوری‌که تعمیر یک قطعه کوچک می‌تواند دردسر و هزینه زیادی را به صاحب دوربین تحمیل کند. ازاین‌رو پلاک تصمیم گرفته که با یکی از معتبرترین گارانتی‌های دوربین در ایران یعنی شرکت نورنگار وارد همکاری شود تا خدماتی باکیفیت را در عرصه تعمیر دوربین عکاسی و لوازم جانبی آن به مشتریان خود ارائه دهد.

از مزایای استفاده از خدمات شرکت نورنگار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عیب‌یابی رایگان
نورنگار علت خرابی دوربین را بررسی می‌کند و درصورتی‌که هزینه تعمیر بیش از 150 هزار تومان باشد پیش از شروع کار آن را به مشتری اعلام می‌کند. در صورت عدم توافق مشتری، دوربین بدون دریافت هزینه به مشتری بازگردانده می‌شود.

کارشناسان متخصص
کارشناسان شرکت نورنگار توسط شرکت‌های تولیدکننده دوربین عکاسی تعلیم دیده‌اند و تعمیرات استاندارد این شرکت‌ها را که متناسب با دوربین است اجرا می‌کنند.

استفاده از قطعات اصل
شرکت نورنگار واردکننده انواع دوربین و تجهیزات عکاسی است و مشتریان می‌توانند از اصالت قطعات این شرکت مطمئن باشند.

ضمانت تعمیرات
نورنگار سلامت بخش‌های تعمیر شده دوربین را تا 3 ماه تضمین می‌کند.

سرعت عمل
انجام تعمیرات دوربین توسط نورنگار بسته به نوع مشکل دوربین تنها 3 تا 10 روز کاری زمان می‌برد.

خدمات به سراسر ایران
نورنگار با همکاری پلاک می‌تواند این خدمات را به مشتریان در هر شهری که باشند ارائه دهد.

تعمیر دوربین و لوازم جانبی پلاک شامل چه خدماتی می‌شود؟

در حال حاضر پلاک خدمات زیر را در رابطه با دوربین عکاسی و لوازم جانبی آن ارائه می‌کند:
تعمیر برد اصلی دوربین
تعمیر اسلات حافظه
تعمیر شاتر
تعمیر دیافراگم
تعمیر شکستگی کاور و بدنه
تعمیر فلش
تعمیر صفحه نمایش
تعمیر لنز
سرویس و شن‌زدگی

همچنین در قسمت تعمیر دوربین و لوازم جانبی پلاک، قسمتی با عنوان گارانتی طلایی نورنگار وجود دارد که ویژه افرادی است که دوربین یا لنز خود را از شرکت نورنگار خریده باشند. این افراد می‌توانند از این طریق تا 15 ماه از خدمات پس از فروش رایگان شرکت نورنگار استفاده کنند.

نحوه استفاده از خدمات تعمیر دوربین و لوازم جانبی پلاک
افرادی که تا به‌ حال از خدمات پلاک استفاده نکرده‌اند کافی است به وب‌سایت پلاک بروند یا اپلیکیشن موبایل را دانلود و نصب کنند. سپس با نام و شماره تلفن خود در پلاک ثبت‌نام کنند.
در قسمت دسته‌بندی خدمات وب‌سایت یا اپلیکشن می‌توان خدمات پلاک را مشاهده کرد. تعمیر دوربین و لوازم جانبی را انتخاب کرده و نوع تعمیر مورد نظر خود را از میان لیستی که در قسمت قبل برشمرده شد تعیین کرد.

در مرحله بعد، روز و ساعت مناسب برای دریافت این سرویس را وارد کرده و آدرس محل موردنظر خود را نیز مشخص کرد. در آخر با کلیک کردن روی دکمه «ثبت سفارش» درخواست خود را نهایی کرد.

تنها با همین چند قدم ساده می‌توان درخواست خود را برای خدمات تعمیر دوربین و لوازم جانبی پلاک ثبت کرد.
پلاک امید دارد با ارائه این خدمت گام موثری در بهبود خدمات‌رسانی در زمینه تعمیر دوربین عکاسی و لوازم جانبی آن بردارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *