جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

رونمایی از ۷ محصول جدید دانش بنیان

چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب: 691051
با حضور وزیر بهداشت و معاون علمی رئیس جمهور از ۷ محصول جدید دانش بنیان در حوزه سلامت رونمایی شد‌.
رونمایی از ۷ محصول جدید دانش بنیان
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، صبح امروز با حضور وزیر بهداشت و معاون علمی رئیس جمهور از ۷ محصول جدید دانش بنیان در حوزه سلامت رونمایی شد‌.

سعید نمکی، وزیر بهداشت امروز در حاشیه همایش مدیران مراکز رشد دانشگاه‌های پزشکی سراسر کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز خوشحالم که از ۷محصول دانش بنیان جدید رونمایی می‌کنیم.

وی ادامه داد: همچنین خوشحالم که دیروز در مجموعه شرکت دارویی برکت نیز از برخی داروها رونمایی انجام دادیم و من به عنوان وزیر بهداشت امسال ۵ بار است افتخار رونمایی از فرآورده هایی را دارم که توسط جوانان به سرانجام رسیده است.وزیر بهداشت: خوشبختانه در شرایط سخت تحریم دانشمندان ما به پیشرفت فکر می‌کنند.

نمکی با اشاره به رونمایی از محصولات دانش بنیان جدید، افزود: این محصولات تمام مراحل را طی کرده‌اند و مجوزها را گرفته‌اند و تعدادی از آنها نیز در مرحله تولید انبوه قرار دارند.

سورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهور نیز اظهار داشت: سال گذشته بیشترین اعتبارات ما در توسعه فناوری‌ها به ویژه داروهای بیوتکنولوژی و شیمایی بود.وی ادامه داد: امیدوارم چیزهایی که وارد زندگی مردم می شود زندگی بهتری برای آنها داشته باشند.

ستاری اضافه کرد: تحریم‌ها باعث شده شرکت های دانش بنیان به سمت تولید دارو و مواد اولیه دارویی بروند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *