پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

شمخانی: جنگی رخ نخواهد داد

چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 691040
دبیر شورای عالی امنیت ملی، گفت: جنگ نظامی میان ایران و آمریکا رخ نخواهد داد و واشنگتن جنگ اقتصادی با هدف ضربه زدن به ملت ایران به راه انداخته است.
شمخانی: جنگی رخ نخواهد داد
به گزارش جهان نيوز، علی شمخانی طی مصاحبه‌ای در حاشیه دهمین اجلاس بین‌المللی مقامات امنیتی جهان، اظهار کرد: جنگ نظامی میان ایران و آمریکا رخ نخواهد داد و واشنگتن جنگ اقتصادی با هدف ضربه زدن به ملت ایران به راه انداخته است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی، گفت: برخلاف جو سازی‌ها علیه ایران از سوی برخی، جنگی رخ نخواهد داد چرا که دلیلی ندارد جنگی رخ دهد ضمن اینکه تهمت زدن به دیگر کشورها به شیوه رایج مقامات آمریکا تبدیل شده است و آنها تلاش می کنند از این طریق به کشورهای دیگر فشار وارد کنند.

شمخانی اظهار داشت: امروز شاهد جنگ اقتصادی از سوی آمریکا هستیم که آن را مقامات واشنگتن علیه ملت ایران به راه انداخته‌اند و فکر می‌کردند با چنین اقداماتی ملت ایران را به زانو درخواهند آورد اما دیدیم که مردم ایران در مقابل آنان ایستادند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران خاطرنشان کرد: ملت ایران با یاری خدا تحریم‌های آمریکا را بار دیگر به فرصت تبدیل خواهد کرد.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *