پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

روحانی باز هم از مجلس تذکر گرفت

چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 690983
یک نماینده مجلس در تذکر به رئیس‌جمهور عنوان کرد که تدبیری جهت جلوگیری از دریافت اجبارگونه وجه از والدین دانش‌آموزان در مدارس بیندیشید.
روحانی باز هم از مجلس تذکر گرفت
به گزارش جهان نيوز، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که تدبیری جهت جلوگیری از دریافت اجبارگونه وجه از والدین دانش‌آموزان علی‌رغم انکار تکراری مقامات آموزش و پرورش در مدارس بیندیشید.

متن کامل تذکر نماینده شاهین‌شهر به رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

خلاصه تذکر:

بر اساس اصل ۳۰ قانون اساسی دولت موظف است وسایل آموزش و پرورش رایگان را برای همه ملت فراهم نماید. از الآن تدبیری جهت جلوگیری از دریافت اجبارگونه وجه از والدین دانش‌آموزان علی‌رغم انکار تکراری مقامات آموزش و پرورش در مدارس بیندیشید.

شرح تذکر:

جناب آقای رئیس جمهور

به خوبی به وظیفه و تکلیف قانونی دولت در فراهم نمودن وسایل آموزش و پرورش رایگان برای همه ملت واقفید، اما آنچه در عمل اتفاق می‌افتد دریافت وجه، آن هم به اجبار از والدین دانش‌آموزان هنگام ثبت‌نام در آغاز هر سال تحصیلی است، به گونه‌ای که جسارت را به حدی رسانده‌اند که در صورت عدم توانایی اولیای دانش‌آموزان از پرداخت پول، از ثبت‌نام فرزندان آنان امتناع می‌کنند و مقامات آموزش و پرورش نیز هر سال و در یک روش تکراری از قبل پیش‌بینی صرفا انکار می‌کنند و مردم را به شکایت در فرآیند طولانی و پیچیده نظام اداری ارجاع می‌دهند تا مقطع محدود ثبت‌نام سپری شود. از اکنون جهت تضییع حقوق ملت تدبیری بیندیشید.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
برادر من اصل این قانون چند سال هست که اجرا نشده کی باید پیگر باشد تا این قانون ها اجرای شود مردم از دست شما ها خسته شدند از بس که فقط . شعار می دهید این شد کار؟؟؟؟؟