جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

جمع آوری پل گیشا چقدر زمان می‌برد؟

چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 690970
پل گیشا بعد از جمع آوری از رده خارج نمی‌شود بلکه با طراحی جدیدی برای پل عابر پیاده ساماندهی می‌شود که به صورت ویژه طراحی و بعد از پایان کار در تقاطع چمران - جلال آل احمد نصب خواهد شد.
جمع آوری پل گیشا چقدر زمان می‌برد؟
به گزارش جهان نيوز، آرمان نوشت: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: از چند روز آینده عبور و مرور در پل گیشا مسدود می‌شود و جمع آوری آن ۴۵ روز تا دوماه طول خواهد کشید و ساخت زیرگذر با جدیت آغاز می‌شود.

صفا صبوری دیلمی اظهارکرد: زیرگذر شامل سه محور عبوری خواهد بود و تلاش ۲۴ ساعته ما بر این است تا در اسفند ماه ساخت آن به پایان برسد. وی ادامه داد: پل گیشا بعد از جمع آوری از رده خارج نمی‌شود بلکه با طراحی جدیدی برای پل عابر پیاده ساماندهی می‌شود که به صورت ویژه طراحی و بعد از پایان کار در تقاطع چمران - جلال آل احمد نصب خواهد شد. صبوری دیلمی افزود:

هزینه تقریبی ساخت پل ۲۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است اما با توجه به شرایط اقتصادی در پایان کار قیمت تمام شده اعلام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
خدارا شکر می کنیم که امام راحل فرمود ما میتوانیم وبازهم خدارا باید شکر کنیم که همچنین جوانانی داریم که هیچ احتیاجی به کشورها برای خیلی کارها نداریم .ای کاش این دولتها به این جوانان کمک می کردن ؟؟؟