سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۸
۱۴۵
سومین مناظره زاکانی با تاجزاده؛

زاکانی: برادران خاتمی اول به توافق برسند، بعد سر مردم کلاه بگذارند/ نهایت تاج‌زاده و دوستانش، آقای نجفی است/ حسن خمینی چه رابطه‌ای با احمدی‌نژاد و مشایی دارد؟/ تاج‌زاده: ما دیر یا زود با آمریکا مذاکره خواهیم کرد/ در زمان خاتمی در دنیا اعتبار پیدا کردیم

سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب: 690908
سومین مناظره بین آقایان زاکانی و تاجزاده عصر سه شنبه برگزار شد.
زاکانی: برادران خاتمی اول به توافق برسند، بعد سر مردم کلاه بگذارند/ نهایت تاج‌زاده و دوستانش، آقای نجفی است/ حسن خمینی چه رابطه‌ای با احمدی‌نژاد و مشایی دارد؟/ تاج‌زاده: ما دیر یا زود با آمریکا مذاکره خواهیم کرد/ در زمان خاتمی در دنیا اعتبار پیدا کردیم
به گزارش جهان نيوز، مناظره مصطفی تاج‌زاده، فعّال سیاسی اصلاح‌طلب و علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجلس هشتم و نهم با موضوع «وقایع ۸۸ و مفاسد اقتصادی» عصر امروز (سه‌شنبه ۲۸ خرداد) برگزار شد، که در ادامه مشروح این مناظره آمده است.

* زاکانی: برادران خاتمی اول به توافق برسند، بعد سر مردم کلاه بگذارند
علیرضا زاکانی، نماینده ادوار مجلس در این مناظره گفت: علت مناظره بنده با آقای تاج‌زاده این است که وی، نماینده جریانی است که دشمن دل به آن بسته و نیاز است که ماهیت این جریان برای مردم روشن شود.

زاکانی ادامه داد: سوال اصلی من در این مناظره از آقای تاج‌زاده این است که چرا از ابتدای انقلاب ـ به‌جز ۲ مقطع ابتدای انقلاب ـ هرگاه آمریکا به مشکل و انسداد برخورده است، وی و دوستانش در جریان اصلاحات راه را برای آمریکا باز کرده‌اند؟
وی با اشاره به رفتار اصلاح‌طلبان پس از جنگ تحمیلی گفت: در سال ۷۱ بودجه زیادی برای خرید وسایل ضدشورش اختصاص دادند و وقتی مجلس دلیل آن را پرسید، گفتند برای اینکه سیاست‌های تعدیل اقتصادی موفق شود، باید مردم شورشی را سرکوب کنیم.
وی ادامه داد: آقای هاشمی و دوستانش مانند آقایان خاتمی و مهاجری تلاش کردند که قانون اساسی را تغییر دهند که مقام معظم رهبری جلوی آنان ایستادند. سال ۷۶ هم آقای فلاحیان و دوستانش مطرح کردند که انتخابات باید ابطال شود و باز هم رهبری از حقوق مردم صیانت کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم، فسادهای دولت خاتمی را مورد اشاره قرار داد و گفت: یکی از این فسادها، قرارداد «کرسنت» بود که چیزی حدود ۵۳ میلیارد دلار هزینه روی دست ملت گذاشت، که با دلار ۱۰ هزار تومانی، معادل ۵۳۰ هزار میلیارد تومان است، که با آن می‌شود ۱۰ بار پروژه مسکن مهر را ساخت.

زاکانی با بیان اینکه در دهه ۸۰ ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت در دستور کار اصلاح‌طلبان قرار داشت و تاجزاده و دوستانش درخواست تحریم ایران را دادند، اظهار داشت: آمریکا هفت تریلیون دلار سرمایه‌گذاری کرد، اما شکست خورد؛ خوب است آقای تاجزاده بگوید که چرا در کِشتی ایران نشسته اما برای شکستن آن تلاش می‌کند؟

وی موضوع خصوصی‌سازی را مورد اشاره قرار داد و گفت: افرادی مانند آقایان زنگنه، آخوندی و جهانگیری در این زمینه به کشور ضربه زدند؛ ممکن است بگویند اینها اصلاح‌طلب نیستند، اما اینها همان‌هایی هستند که اگر آقای موسوی سر کار می‌آمد، وزیر می‌شدند؛ فقط چهار سال دیرتر سر کار آمدند.

زاکانی تصریح کرد: نهایتِ آقای تاج‌زاده و دوستانش آقای نجفی است که هم فساد اخلاقی دارد هم فساد مالی.

وی در ادامه مناظره در پاسخ به تاج‌زاده که گفته بود آیا گزارش شورای امنیت مبنی بر مقصر بودن نیروی انتظامی در حوادث ۷۸ را قبول دارید؟ گفت: بنده در مناظره قبل، با پنج نوع سند ثابت کردم که گزارش هیئت هفت نفره شورای امنیت ملی غلط است. نویسنده‌ آن گزارش، خود تاج‌زاده و دوستانش بوده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم با بیان اینکه تعجب می‌کند که چرا تاج‌زاده حرف‌های غلط گذشته را تکرار می‌کند، تصریح کرد: می‌گویید فردی را از طبقه چهارم به پایین پرت کرده‌اند، در حالی که آن ساختمان ۳ طبقه بیشتر نداشته است. زشت است که اینطور بد دفاع می‌کنید.

زاکانی با اشاره به قتل‌های زنجیره‌ای گفت: من سعید امامی را محکوم می‌کنم و او را قبول ندارم، اما شما چرا نسبت به مسبب اصلی این ماجرا که آقای یونسی است، اعلام برائت نمی‌کنید؟ بروید از او و علی ربیعی سوال کنید که در قتل‌های زنجیره‌ای چه شد.

نماینده سابق مجلس در پاسخ به این سخن تاج‌زاده که رهبری در سال ۸۸، پیشنهاد موسوی مبنی بر تشکیل حکمیت را قبول نکرد، گفت: این سخن واقعیت ندارد و در کتاب فتنه تغلب به صراحت آمده که کمیته‌ای که قرار بوده تشکیل شود و هاشمی و دیگران هم قبول کرده‌اند اما در نهایت موسوی بود که قبول نکرد.

زاکانی در واکنش به تاج‌زاده که گفته بود «جعبه سیاه انتخابات دست من هستم»، گفت: این داستان‌های قشنگ چیست که می‌بافید؟ جعبه سیاه هرچه هست، آن را شفاف باز کنید.

وی در واکنش به درخواست تاج‌زاده مبنی بر انجام یک مناظره دیگر درباره انتخابات آزاد، گفت: حتماً حاضر به این کار هستم، چرا که انتخابات آزاد، آنقدر فضاحتش بالاست که نمادش فردی مثل نجفی است و به راحتی نمی‌توانید آن را از چهره اصلاح‌طلبان پاک کنید.

در بخشی از مناظره، تاج‌زاده دستش را به سوی زاکانی دراز کرد و گفت حاضر هستید یک کمیته حقیقت‌یاب تشکیل دهیم تا مشخص شود چه اتفاقی افتاده است؟ که زاکانی در واکنش، با تاج‌زاده دست داد و گفت من حاضر هستم یک کمیته حقیقت‌یاب تشکیل شود تا همه وقایع از اول انقلاب تاکنون از جمله قتل‌های زنجیره‌ای، کوی دانشگاه، فتنه ۸۸ و سایر وقایع را مشخص کند؛ این سخن با تشویق حضار مواجه شد.

بنابر این گزارش، زاکانی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم آقای تاج‌زاده با سردار نظری مناظره برگزار کند تا برخی دیگر از حقایق سال ۷۸ مشخص شود.

وی در پاسخ به ادعای تقلب ۸ میلیونی توسط محمدرضا خاتمی گفت: این مایه خجالت است که نمی‌دانیم حرف‌های «محمد خاتمی» را قبول کنیم یا حرف‌های برادرش «محمدرضا خاتمی» را؟ چرا که محمد خاتمی در جلسه‌ای گفت در انتخابات تقلب نشده است. این ۲ برادر، ابتدا به توافق برسند بعد سر مردم کلاه بگذارند.

نماینده سابق مجلس شواری اسلامی با بیان اینکه کشور دچار نوعی نفاق جدید شده است، گفت: امروز بخشی از مسئولین ما منافق هستند و من تعارف ندارم و این را صریح می‌گویم، چرا که در خفا می‌گویند تقلب نشده است، اما علناً نمی‌گویند.

زاکانی در پاسخ به این سوال تاج‌زاده که قبول قطع‌نامه ۵۹۸ از سوی امام(ره) کار درستی بوده یا نه؟ گفت: قبول قطعنامه مثل صلح امام حسن(ع) است و امام بهترین کار را کرد. اما آیا یاران امام(ع) مقصر هستند یا نه؟ من ناظر به تقصیرها صحبت می‌کنم، نه تصمیم امام.

وی با اشاره به دیدار خود با رهبر انقلاب، پس از مناظره ۱۴ خرداد ۸۸  میان احمدی‌نژاد و موسوی گفت: رهبر انقلاب فرمودند به احمدی‌نژاد گفتم در مناظره اسم کسی را نبَرَد اما او خطا کرد.

زاکانی ادمه داد: اینکه شما می‌گویید احمدی‌نژاد حرف مشایی را گوش کرد که در مناظره، اسم افراد را آورد، ربطی به من ندارد، بلکه شما از سیدحسن خمینی بپرسید که چرا ساختمان جنت آباد را در اختیار احمدی‌نژاد قرار داده تا  مشایی آنجا مستقر شود؟ سیدحسن خمینی مشخص کند که چه رابطه‌ای با احمدی‌نژاد و مشایی دارد؟

وی افزود: من حامی مشایی هستم که با شکایت او دادگاه رفته‌ام؟ یا شما که یک سیلی هم نخورده‌ای‌؟

زاکانی در ادامه با بیان اینکه تصمیمات این دولت پیر و خسته، پدر مردم را در آورده است، افزود: اکثریت اعضای دولت اصلاح‌طلب هستند. ۱۵۰ هزار میلیارد ناشی از حذف کارت سوخت به جیب قاچاقچی‌ها رفته است. زنگنه چه نسبتی با شما دارد؟ آیا تاکنون یک نقد به او وارد کرده‌اید؟

وی افزود: شما فقط حرف سیاسی می‌زنید. مشکل ما معیشت مردم است که دولت شما جیب‌شان را خالی کرده‌ است. روحانی قبلاً گفت ارز، سه هزار تومان شده و کشور به دوره قاجار برگشته است. حالا با استدلال روحانی ما به عصر پارینه‌سنگی برگشته‌ایم.

زاکانی با اشاره به پرونده نجفی گفت: به جهانگیری گفته‌ بودند که وزارت اطلاعات اعلام کرده نجفی مشکل دارد این چه ربطی به اطلاعات سپاه دارد؟

وی با اشاره به انتقادات تاج‌زاده از قوه قضاییه گفت: اتفاقا ما معترض قوه قضاییه هستیم که چرا با امثال فریدون و خود معاون اول رئیس‌جمهور برخورد نمی‌کند؟ چرا با زنگنه برخورد نمی‌کند؟

* تاجزاده: از تیم مذاکره‌کننده قطعنامه ۵۹۸ انتقاد نکردیم چون نگاه ملی داریم
مصطفی تاجزاده فعال سیاسی اصلاح طلب در این مناظره اظهار داشت: 20 سال از 18 تیر و شش ماه از مناظره قبلی گذشته است و امیدوارم آقای زاکانی به دو نکته جواب دهد. اینکه آقای زاکانی کار درستی کرد که به کوی حمله و دانشجویان را سرکوب کرد؟ دوم اینکه نیروهای لباس شخصی همراه یگان ویژه جنایت کردند و دانشجویان را از بالا به پایین پرت کردند و اینکه کسی نتوانسته اثبات کند حادثه کوی، خودجوش نبوده و با برنامه‌ریزی قبلی بوده است.

وی افزود: خواهش کردم آقای زاکانی درستی این ادعای آقای نظری که گفتند من با دستور وارد کوی شدم را بپرسند و اینکه پشت بی سیم نیروی انتظامی اعلام شد که اگر دانشجویان مقاومت کردند با سلاح گرم آنها را برخورد کنید. سوالم این است که این دستور را چه کسی داده است؟

تاجزاده با بیان اینکه در مورد قتل های زنجیره ای هم ۲ سوال دارم گفت: چه کسی بالای سر شهید امامی نوشته «شهید سعید امامی» ؟ دوم اینکه در همان جنایت دو نفر هم کشته شدند که همین تیم جنایت کرده بود و چرا پرونده آن دو نفر دیگر باز نشد؟

این فعال سیاسی اصلاح طلب ضمن اشاره به جنگ تحمیلی با طرح سوالی از زاکانی تصریح کرد: قطعنامه 598 به نفع ایران یا به ضرر ایران بود؟ و آیا خائنانه بود یا خادمانه بعد ببینیم که کار چه کسی است؟ تیم مذاکره کننده تحت مدیریت آقای ولایتی بود که از جناح ما نبود ولی هرگز انتقاد نکردیم چون نگاه ملی داریم.

وی با بیان اینکه چند سند می خوانم و می خواهم نشان دهم که چرا هرگز در جمهوری اسلامی به شکایت ها علیه آقای جنتی رسیدگی نشد؟ و چرا انتخابات 88 را کودتا می‌دانم و چرا به پیشنهاد حکمیت تن ندادند؟ و چرا وقتی از سردار مشفق شکایت کردیم قوه قضاییه توجه نکرد؟ و چرا کمیته حقیقت یابی بعد از 10سال تشکیل نمی شود؟ اظهار داشت: موسوی در این مدت یک خواسته داشته و آن این بوده که مشروح مذاکرات من با رهبری را باز کنید و البته جعبه سیاهی هست و آن دیدار رهبری با احمدی نژاد است که به آن هم اشاره خواهم کرد.

تاجزاده ادامه داد: سردار مشفق از ماه ها قبل اتاق جنگی با نام اتاق جنگ دشمن درست می کنند و هر حرکت غیر قانونی اعم از شنود و تعقیب و مراقبت را وظیفه خود می دانستند و تلاش جناح رقیب را برای شکست احمدی نژاد توطئه آمیز می خواند و با هر منتقد احمدی نژاد برخورد می کردند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: این دوستان نه تنها برای انتخابات ریاست جمهوری بلکه برای انتخابات مجلس هشتم هم رسما اعلام می کنند که مهندسی انتخابات کردیم و این ستاد در واقع ستاد اداره کشور است.

وی افزود: آیا در این ۹ سال آقای زاکانی کمترین گامی برداشتند که بدانند این ستاد چه بوده؟ و با چه سلسله مراتبی تلاش کرده که احمدی نژاد را پیروز انتخابات کند؟
تاجزاده خطاب به زاکانی و در پاسخ به اظهارات وی تصریح کرد: ۲۰ سال است همه دستگاه های اطلاعاتی کشور در دست شماست و اگر سندی ندارید بگویید 18 تیر کار دانشجویان نیست. از پیشگاه دانشجویان عذرخواهی کنید. سردار نظری 15 سال قبل اعتراف کرد که من به دستور رفتم و اگر راست می گوید، بگویید به دستور چه کسی بوده است؟ چرا وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه به سمت این قضیه نرفته است؟

این فعال اصلاح طلب در مورد پاسخ زاکانی درخصوص اقدامات سردار مشفق خاطرنشان کرد: آقای زاکانی! آقای مشفق سخنگوی ستادی است که می توانسته اس ام اس‌‌ها قطع را کند و سایت ها را فیلتر کند. از کجا معلوم سردار مشفق ستاد انتخابات امسال را تشکیل نداده است؟ حکم ما را از مرتضوی گرفته و ما و اعضای اصلی ستاد موسوی را بازداشت کرده اند.

وی افزود: از آقای زاکانی و جنتی بپرسید می گویند انتخابات مجلس ششم تقلب شده ولی محمدرضا خاتمی که یک کلام گفت در انتخابات 88 تقلب شده دادگاهی اش کردند. می خواهید تکلیف انتخابات 88 مشخص شود؟ کمیته حقیقت یاب ملی تشخیص دهید تا بفهمیم چه اتفاقی افتاده است؟ حاضر هستید؟ مگر نمی گویید در سال 88 دست رقیبتان خالی است؟ من در مورد همان سال 88 می‌گویم که شما اظهار می‌دارید دستتان پر است.

تاجزاده در پاسخ به این اظهارات زاکانی که سردار نظری حاضر به مناظره با وی (تاج‌زاده) است، خاطرنشان کرد‌: من حاضرم با آقای نظری 18 تیر مناظره کنم به شرط اینکه ایشان به ۲ سوالی که در مورد 18 تیر مطرح است پاسخ دهند،
وی خاطرنشان کرد: آقای زاکانی و دوستانشان، تَهِ ذهنشان این است که پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط امام(ره) اشتباه بود و جنگ باید ادامه می یافت و به همین جهت به هاشمی و موسوی می گویند خائن هستند.

وی درباره قطعنامه 598 و نگاه اصولگرایان به آن اظهار داشت: شما معتقدید پذیرش قطعنامه در آن مقطع درست بوده؟ اگر درست است چرا می گویید هاشمی و رضایی و موسوی خائنند؟

تاجزاده با اشاره به انتخابات سال 88 تصریح کرد: وقتی قرارگاه ثارالله این کارها را دنبال می کند، در 12 خرداد آرای احمدی نژاد به زیر 50 درصد می رسد و اینجاست که سردار جعفری می گوید اگر انتخابات به دور دوم برود خطرناک است و خبرگزاری فارس 12 خرداد اعلام می کند قرار است یک سونامی رای علیه موسوی اتفاق بیفتد.

وی در ادامه عنوان کرد: شما آنقدر دست‌تان خالی است که می‌خواستید یک راننده اسنپ را تبدیل به کاندیدای ریاست‌جمهوری کنید.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه مناظره گفت: آقای علم الهدی رسما می گوید مال مردم خوری جنگ با خدا نیست چون پنهان است، اما بی‌حجابی چون آشکار است جنگ با خداست؛ در حالی که امریکا فشار می آورد ۲ قطبی «با حجاب» و «بی حجاب» ایجاد می‌کند و مردم را به جان هم می‌اندازد. اگر قوه قضاییه، یک پنجم زوری که برای بی‌حجابی گذاشت برای فساد می‌گذاشت وضعیت اینطور نبود.

تاجزاده با بیان اینکه انتخابات، گرفتار نظارت استصوابی سه مرحله ای شده است، اظهار داشت: یک لایه استصوابی متعلق به سپاه است که اگر شورای نگهبان هم رد نکند این‌ها رد می کنند. یک لایه هم این است که ما این را در نظر می‌گیریم که افرادی که سابقه زندان دارند، را به میدان انتخابات نفرستیم و نتیجه همین شورای شهر تهران می شود.

وی با بیان اینکه سه نفر مرعشی، نجفی و صفایی فراهانی کاندیداهای اصلاح طلبان برای شهرداری بودند، تصریح کرد: به ۲ دلیل خواستیم صفایی و مرعشی را کنار بگذاریم. اولا چون این ۲ سابقه زندان دارند و دفتر رهبری نمی گذارد و دوم اینکه نجفی علاوه بر نداشتن سابقه زندان در دوران روحانی به‌عنوان وزیر آموزش و پرورش معرفی شده و طبیعتاً مورد قبول سپاه است. از روزی که نجفی شهردار شد غیر از کرباسچی همه اصلاح‌طلبان موافق او بودند.

تاجزاده با بیان اینکه رهبری اشراف بالایی بر رادیو و تلویزیون دارند و ۳۰ سال است انتخاب رئیس آن در دست رهبری است، اظهار داشت: صدا و سیما ناکارآمدترین دستگاه است و از یک شبکه ۷۰ نفری آن طرف آبی شکست خورده است و نمی فهمم مسئولیت ناشناسی در این حوزه به چه معناست؟

وی افزود: قوه قضاییه سه دهه است که در اختیار شماست و بعد شما می‌گویید به قوه قضاییه انتقاد دارید؟ ما بحث اصلی را باید به سمت انتخابات آزاد ببریم.

فعال سیاسی اصلاح طلب ناظر به جمله زاکانی که گفته بود انتخابات ایران آزاد گفت: من در مورد آمریکا و سوییس صحبت نمی کنم. در عراق و افغانستان بی حجاب و باحجاب و مسلمان و کمونیست کاندیدا می‌شوند و چند نماینده کمونیست الان در پارلمانشان دارند. از دوم خرداد که انتخابات آزاد شد این برچسب ها شروع شد و هردفعه باخته اند چیزی گفته اند.

تاجزاده با طرح این سوال که آیا ملتی که سلطنت 2500 ساله را ساقط می کند شایستگی این را دارد که خود نمایندگان خود را انتخاب کند یا نه؟ گفت: شما می گویید من دیکتاتورم؟ من دیکتاتور می گویم انتخابات را آزاد کنیم و شمای دموکرات می گویبد آزاد نباشد.

وی با تاکید بر اینکه زاکانی قبول ندارد که قطعنانه خوب است چون معتقد است جامعه دائم باید در جنگ داخلی یا خارجی باشد، اظهار داشت: فساد در این کشور زمانی نهادینه شد که تحریم ها به نفت و گاز رسید و این در زمان آقای احمدی نژاد اتفاق افتاد. اگر جنگ یا تحریم در کشور باشد اینها به راحتی می توانند کاسبی کنند و اتفاقا اینها باهم همصدا هستند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه دولت خاتمی تنها دولتی است که دولت دومش بهتر از دولت اولش بود، گفت: آمار فساد در دولت خاتمی کاهش یافت و در دنیا اعتبار پیدا کردیم برخلاف اجماع جهانی در زمان دولت احمدی نژاد، اجماع جهانی به نفع ما بود.

تاجزاده در بخش دیگری از این مناظره تأکید کرد: ما دیر یا زود با آمریکا مذاکره خواهیم کرد و نمی توانیم مذاکره نکنیم، چون منافع و دشمنان مشترک و تضاد منافع مثل هسته ای و اسراییل داریم؛ در این تقابل محکومیم که روزی بنشینیم و صحبت کنیم و چهار بار هم اتفاق افتاده و هرچهار بار هم با توصیه رهبری بوده که خیلی از این توصیه ها بجا بوده است.

وی با بیان اینکه نباید از مذاکره، خیانت و «لولو» درست کرد، افزود: هنر ما این است که در این چارچوب بیشترین امتیاز را بگیریم و کمترین هزینه را بپردازیم. جنگ مشکل است ولی تنها مشکل نیست و تحریم برای ما مشکلات فزاینده ای ایجاد کرده و همچنان که سایه جنگ را دور می کنیم باید سایه تحریم را هم از کشور دور کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نجفی قتل کرده اما نه فساد مالی داشت نه اخلاقی
Iran, Islamic Republic of
هدف تمام صحبتهای تاجزاده به نمایندگی از اصلاح طلبان مقام معظم رهبری بود.
Iran, Islamic Republic of
چرا حل تمام مشکلات کشور را به مذاکره با آمریکا گره می زنید؟ یکبار آب و نان مردم را در گرو مذاکره با آمریکا می دانستید و 6 سال از وقت و سرمایه مردم را برای آن هزینه کردید ، نتیجه اش چه شد؟
Romania
چون آمریکا هیچ سرزمینی از ما ندزدیده اما روسیه در این مورد بدنام و غیر قابل اعتماد است.
Iran, Islamic Republic of
خیلی مضحک است؟ آقای تاجزاده می گوید آزادی نیست! انتخابات آزاد نداریم! اما از ابتدا تا انتهای مناظره از بالاترین مقام مسئول تا بالاترین نهاد کشور را به چالش می کشد. می گوید انتخابات آزاد نداریم اما انتخابات سال 76 را آزاد می خواند! البته ایشان باید بگوید انتخاباتی که دولت سازندگی و اصلاحات برگزار کرده ، تخلف داشته یا نه ؟ انتخاباتی که آقای روحانی در آن رای آورده است آزاد بوده و تخلفاتی داشته یا نه؟
در کجای دنیا اینطور است؟
Iran, Islamic Republic of
عده ایی می خواهند انتخابات بی ضابطه و بدون قانون باشد. مگر منظور از انتخابات آزاد این است که هرکس و با هر شرایطی در انتخابات کاندید شود؟ آیا غیر ایرانی یا با مدرک سیکل هم می تواند کاندید شود؟ آیا مجرمین جنایی ، جاسوس ها ، سارقین ، تروریستها ،و.. هم می توانند کاندید شود؟ آیا نوجوانان و پیرها هم می توانند در جایگاه ریاست حمهوری مفید باشند؟ و... چه کسی یا کدام نهاد باید بر این موضوع ها نظارت کند؟
Iran, Islamic Republic of
دنیای اصلاح طلبان دنیای موهوم
Iran, Islamic Republic of
....
مردم هوشیار باشند.
Iran, Islamic Republic of
چرا فساد اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی ،مدیریتی و... مسئولین را جناحی می کنید؟ مگر دزدی یا خیانت اصول گرا با اصلاح طلب فرق دارد؟! چرا موضوع جنایت همفکر خود را می خواهید ماستمالی کنید؟ اصلا مسئله جناح بندی و احزاب فقط دستاویزی برای کلاه گذاشتن سر ملت شده است.
Iran, Islamic Republic of
.....
لطفا مناظره را با دقت ببینید
Iran, Islamic Republic of
بر اساس صحبت های رد و بدل شده در مناظره امروز ، از نظر همفکران آقای تاج زاده مشروعیت ایران و جمهوری اسلامی طی مذاکره با ترامپ و دولت آمریکا تحقق پیدا می کند!!!!
خسارت محض
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان ابتدا خسارات برجام نافرجام را تسویه کنند بعدا"دم از مذاکره مجدد بزنند !
Iran, Islamic Republic of
....
lpln
Bulgaria
اینهایی که منفی میدن تاحالا نفهمیدن که با برجام چه خسارتی به کشور واردشد؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
از صحبتهای تاجزاده فارغ از هر حزبی لذت بردم.
Iran, Islamic Republic of
چون همچون ترامپ با او منافع و تضاد مشترک دارید!
...
Iran, Islamic Republic of
اصلاح‌طلبان اینو خوب باید بدونن حتی خواب اینو نمی‌بینین که پای آمریکا به این کشور باز بشه...
Iran, Islamic Republic of
به تاجزاده فتنه گر بگید کدوم اعتبار؟ همون محور شرارت دیگه؟
محور شرارت از طرف آمریکا بود نه جامعه جهانی
Iran, Islamic Republic of
گفتگوی تمدنهای خاتمی از طرف سازمان ملل مورد تایید قرار گرفت
Iran, Islamic Republic of
که اونم ایده رژه گارودی بود ایشون به نام زد
بعدش هم در سال گفتگوی تمدن ها آمریکا به عراق لشکر کشید
Iran, Islamic Republic of
دولت اصلاحات 8 سال ملت رو با طرح گفتگوی تمدن ها سرکار گذاشته بود و دولت روحانی با برجام سرکارمون گذاشته است!!! .
حامی دکتر
Iran, Islamic Republic of
در دولت احمدی نژاد جزو 8 کشور هسته ای و فضایی دنیا بودیم و در دنیا عزت و اعتبار پیدا کردیم اما در دولت خاتمی محور شرارت شدیم و حالا تروریست لقب گرفتیم !
Iran, Islamic Republic of
طلا که پاکه چه منتش به خاکه، کسی که پاکه از چی میترسه که قتل میکنه، میترا استاد چی میخواست بگه که مستحق مرگ بود.
Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله خبر اعدامش
ثروت چندین ملیاردی و کار شرافتمندانه دولتی؟
Iran, Islamic Republic of
چندین ملیارد ثروت ایشون از کار شرافتمندانه دولتی آمده ؟

خوب به ما هم یاد بدن !

من چندین ملیارد نمی خوام به یک ملیاردشم راضیم

فقط به ما هم یاد بدن چطوری میشه با کار شرافتمندانه دولتی به یک چنین ثروتی رسید
Iran, Islamic Republic of
در خود آمریکا یک سناتور از فلسطین دفاع کرد
از مجلس اخراج شد و تمام حقوق شهروندی او قطع شد ...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
ممکنه لطفا نام این سناتور که میگویید از حقوق شهروندی هم محروم شده را بفرمایید ماهم بدانیم. چون من همچین چیزی نشنیدم. شما که این را میگویی حتما باید نامش را هم بدانی.
Iran, Islamic Republic of
نام سناتور رو الان به خاطر ندارم ولی یک خانم بود

اما یک استاد برجسته دانشگاه به نام فین کنشتاین رو از دانشگاه اخراج کردن به دلیل اینکه ایشان هلوکاست رو نقدر می کرد و جالب اینکه این شخص خودش یهودی الاصل است
وقتی اجازه کار در آمریکا رو از دست داد به ترکیه رفت و پذیرش برای تدریس در دانشگاه رو گرفت اما با هشدار آمریکا ترکیه هم ایشان رو ممنوع الکار کرد

از این دست موارد در آمریکا و اروپا بسیار است
Iran, Islamic Republic of
تاجزاده میگه فساد زمان احمدی نژاد شروع شده!!!شهرام جزایری و کرسنت حقوقهای نجومی که منجر به استیضاح جهانگیری و خیلی های دیگه زمان خاتمی بود
Iran, Islamic Republic of
...
مطلع
Iran, Islamic Republic of
مفاسد عظیم کرسنت و توتال و استات اویل و پترو پارس و صنعت فولادی و اختلاس فاضل خداداد و شهرام جزایری و غیره مربوط به دولت های اصلاح طلب است .
Iran, Islamic Republic of
تاریخ عقدش با میترا استاد اردیبهشت یعنی بعد از شهرداری بود
ولی علت رد صلاحیت در مراجع دیصلاح ارتباطش با این خانم بود
این اخلاقی نیست پس چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عباس
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مگر در اسلام چند همسري جايز نيست؟ازدواج مجدد و چند همسري دليل رد صلاحيت باشد همين الان هم خيلي ها بايد رد صلاحيت بشوند .
Iran, Islamic Republic of
در اسلام همسر کشی محکوم است .
Iran, Islamic Republic of
صیغه بوده قبلش?!!!!!
Iran, Islamic Republic of
صیغه هم بوده باشد بر فرض اشکال شرعی وعقلی ندارد.دنبال چیز دیگری بگرد...
Iran, Islamic Republic of
...
حقیقت طلب
Iran, Islamic Republic of
حقیقت قصه اینه که بین اصلاح طلب و اصولگرا در زیر پا گذاشتن منافع ملی و مردم برای رسیدن به قدرت و مناصب دولتی و حاکمیتی، هیچ فرقی وجود نداره....!!!!!
شاکی
Iran, Islamic Republic of
تلاش اصلاح طلبان برای تبرئه یک قاتل واقعا"شرم آور است.
علی اگبر
Iran, Islamic Republic of
فساد مالی که اصلا
واین از مهریه همسر دومش مخونه ای که قرار بود بده تا طلاقش داده باشه معلوم است
البته فساد اخلاقی که به معنای زنا کاری باشد ماهم فعلا قبول نداریم ولی زن بارگی و صیغه های مکر ایشان در شأن عرفی مسئول نظام نیست
Iran, Islamic Republic of
اقای زاکانی تکلیف رشوه بگیران قرارداد کثیف کرسنت چی شد ؟؟؟ چرا دیگر در رابطه با انها حرفی نمی زنی ؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
آخر اصولگرایی کیه آقای زاکانی؟ احمدی نژاد؟... خودت؟
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد هزار بار شرف داره به امثال خاتمی که در پستو میگه تقلب نشده، اما در پیشگاه ملت طفره میره
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز عاقبت این فرماتده ها عاقبت ابو موسی اشعری اشعث طلحه وزبیر و خوارج خواهد بود!!
Iran, Islamic Republic of
دروغگو دشمن خداست نجفی فساد مالی نداره
Iran, Islamic Republic of
لابد تو راست میگی فساد نداره !!!!
Iran, Islamic Republic of
از کجا خبر داری که نداره
با کدوم استعداد اینقدر ثروت داره که 15 میلیارد فقط آپارتمان زن دومشه
با کدوم استعداد روزی یک صیغه داشته و یک ماشین گرانقیمت مهریه اش رو میداده
این همه ثروت اونم از یک مدیر دولتی پاکدست بر نمیاد
برای ما هی یک مدرک MIT رو به رخ نکشید که از این مدارک خیلیا تو دنیا دارند و یک دهم این ثروت ها رو ندارند
United States
۱۹.۲۳ نسبت به شغلش چیزی نداره . اگر سانسور نشه که بابا دیگران هم اصلاح طلب هم اصولگرا خیلی بیشتر دارن که
Iran, Islamic Republic of
با حقوق کار دولتی چنین ثروتی جمع نمی شود.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
یک تار موی دکتر احمدی نژاد عزیز به کل اینها ارزش دارد .
احمدی نژاد به لحاظ فکری فرقی با بقیه غربگرایان ندارد!!!
Iran, Islamic Republic of
احسنت دقیقا
درود بر حامیان دکتر مردمی نژاد
Iran, Islamic Republic of
حيف در زمان احمدي ما مديريت جهاني مي كرديم .!
Iran, Islamic Republic of
فساد برای عیسی شریفی است .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی مسئله دکتر نجفی شخصی بوده است البته در جناح شما و دوستانتان کم از این موارد نبوده...
Iran, Islamic Republic of
مصداق بیار
Iran, Islamic Republic of
.....
کامران
Iran, Islamic Republic of
قتل یک زن جوان توسط یک مقام مسئول باعث جریحه دار شدن افکار عمومی شد لذا مسئله شخصی تلقی نمی شود.
Iran, Islamic Republic of
...
رسول
Iran, Islamic Republic of
نهایت تاج‌زاده و دوستانش، آقای نجفی است !...
نهایت زاکانی و دوستانش هم جلال الدین فارسی ( بقول کروبی : جلال الدین افغانی ) است !..............
Iran, Islamic Republic of
چرا فقط حرفهای زاکانی هست ؟ این چه جور مناظره ایی هست که فقط صحبتهای 1 طرف هست ؟
صحبتهای تاجزاده را هم در آخر نوشته. تا آخر نخوانده ای؟
دیده بان
اشتباه مثبت دادم
منفییییییییییییییییییییییی
تا الان اقای زاکانی رو فرد متقی می دانستم اما این قضاوتهای ایشون در قبال اصلاح طلبان و بویژه نجفی رو دور از انصاف و تقوا می دانم
اقای زاکانی؛
اعدلوا هو اقرب للتقوی...
Iran, Islamic Republic of
از این به بعد هم مثل گذشته ات فکر کن و از دستش عصبانی باش
سوال
Iran, Islamic Republic of
آیا قتل یک زن جوان توسط نجفی انصاف و تقوا بود ؟!
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج زاده با توجه به عدم نظارت بر تایید کاندیداهای شوراهای شهر لطف کنید در خصوص عملکرد مثبت و خطاهای فراوان آنها صحبت کنید.
Iran, Islamic Republic of
از نظر آقای تاجزاده هر زمان که در انتخابات دوستانشان رای می آورند مثل سال 76انتخابات آزاد است در غیر اینصورت آزادی نیست.
Iran, Islamic Republic of
چرا منفی می دهید ؟! خود آقای تاجزاده در مناظره گفت" در انتخابات آزاد مثل سال 76"
رسول
Iran, Islamic Republic of
زاکانی تصریح کرد: نهایتِ آقای تاج‌زاده و دوستانش آقای نجفی است که هم فساد اخلاقی دارد هم فساد مالی.!........................با چشمان ضعیف و عینکی اینهمه فساد را در نجفی دیدی ؟ چرا اینهمه وقت ساکت بودی ؟ دم انتخابات جنگ زرگری یا دعوای حیدری نعمتی راه بندازید شاید مردم بیان بین بد و بدتر شما رو انتخاب کنن !.........
Iran, Islamic Republic of
شمااصلاح طلبان همیشه ثابت کردید که فسادمالی واخلاقی دارید.وچقدرپررو که بااین همه فسادی که دارین انگارنه انگار.
Iran, Islamic Republic of
بحث اصلاح طلب واصول گرا نیست به فکر مردم باشید مثل سید محمد خاتمی که در کنار مردم بود درود به شرافتت بزرگ مرد تاریخ هاشمی رفسنجانی کجایی که مردم دارن بدبخت میشن
علی
Iran, Islamic Republic of
ایشان سال هاست که اینها می گوید و در مجلس هم که بود ببینید چه پرونده هایی را پیگیری و حتی به نتیجه رساند مثل موضوع رئیس وقت دانشگاه آزاد، یا مرتضوی یا کرسنت و ...
دیده بان
در ایران همیشه ی خدا 15 الی 17 میلیون رای بابصیرت مربوط به مردم انقلابی و متدین و همیشه در صحنه از خانواده ی شهدا و ایثارگران و جانبازان و بسیجیان و خلاصه حزب اللهی های کف جامعه هست که به کوری به کوری به کوری تمامی دشمنان اسلام کاملا دانسته و با بصیرت به صندوق رای میره و کاری به دعوای حیدری نعمتی نداره. یه تقریبا ده میلیون هم رای مردم معمولی است که افراد بسیار شریف و کاردرست و پاکی هستند اما از روی نجابت و صداقت و سادگی شون گول حرف های امثال شما را می خورند گاهی که اونم چون طیف افساد طلب به هر دستاویزی متوسل میشه برای تخریب طرف مقابلش، معمولا عقل این طیف را می دزدند. پس بفهمید که ما نیازی به جنگ زرگری نداریم.
شما هم که جای خود دارید... همه را به کیش خود پندارید...
Iran, Islamic Republic of
پس ايران كلا 15 ميليون نفر است!!!!چه استدلال غلطي
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مفاسد مالی و اخلاقی اصلاح طلبان غیر قابل انکار است .
Iran, Islamic Republic of
از قدیم گفتند دشمن داخلی بدتر از دشمن خارجی است.
حسام علی
Iran, Islamic Republic of
تاج زاده حرف اصلی دلش ....
Iran, Islamic Republic of
تاجزاده خوب جواب داد حق با اون بود
بهروز
Iran, Islamic Republic of
دکتر زاکانی فوق العاده بود دمش گرم .
Iran, Islamic Republic of
باور کنید دیگه نیاز نیست استدلال تاج زاده را بخوانید. بدون خواندن حرفای او قبول نیست و اصلاح طلبان باید دنبال جای خوبی در موزه انقلا بگردند.
United States
بعضی ها دوباره نزدیک‌انتخابات به مردم علاقمند شدن ، به نظرم مردم آگاهند و دوباره گول این حرف ها رو نخواهند خورد
Iran, Islamic Republic of
مناظره در سایت مشرق نیوز هست
سعید
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی، رابطه افولگرایان با افسادطلبان چیه که همتون آخرش میشید اصلاح طلب؟؟؟؟؟
...
Iran, Islamic Republic of
رابطه بهاری ها با اصلاحطلبان چیه که شدند وکیل مدافع مفسدین اقتصادی اصلاحات
سعید
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که داره بطور واقعی با تفکرات چپ مبارزه می کنه احمدی نژادی ها هستند. اگه کوچکترین فساد مالی یا اخلاقی ازشون سر میزاد جریان های چپ و راست همشونو دار میزدن....!!!
Iran, Islamic Republic of
دو قطبی استقلال و پرسپولیس چه سودی برا مردم داشته دوقطبی اصلاح طلب و اصولگرا هم همینطور. فقط تو این رقابت یه عده پا به توب شدن و یه عده هم بوقچی و سایت شرطبندی و یکی هم مثل فردوسی پور جو داد و ملت جوگیر هم رنگ شدن و شدن تماشاچی...کی این وسط سود کرده؟
طلبکارمتخلف
Iran, Islamic Republic of
یه سوال هم من دارم:
سال ۷۸ کی بودکه سواربرموتورسیکلت داشت دانشجویان روتحریک می کرد...؟؟؟؟!!!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
این سیاه بازی ها دیگه تموم شده....!!!!
Romania
زاکا نی فقط برای قدر ت است چند سال در مجلس چه کردی برو با با فقط قدر ت!!!!!
Iran, Islamic Republic of
زاکانی فقط بدنبال مبارزه با فساد است و قدرت طلب نیست.
Romania
زاکانی خودت باش حرفهای تاجر زاده حف ملت است
خخ
Iran, Islamic Republic of
تاجزاده در مناظره ناک اوت شد.
Iran, Islamic Republic of
چطور اجماع جهانی در دولت دوم خاتمی با ما بود اما محور شرارت نامیده شدیم، اجماع جهانی در دولت دکتر احمدی نژاد به ضرر ما شد چون یه عده چون در راس قدرت نبودند و نمی توانستند جیب هایشان را از بیت المال پر کنند دست به فتنه زدند و دست به دست عوامل انگلیسی آمریکایی اسرائیلی هشت ماه کشور را به هم ریختند و فشار اقتصادی به مردم وارد آوردند.
سعید110
Iran, Islamic Republic of
مردم اصلاح طلبان را خوب شناخته اند. حتی آن دسته ایی که تو باد آنها حرکت مفسدانه آنها را در حد و اندازه خود تقلید می کنند، ناشی از شناخت اصلاح طلبان است. هدف اصلی تاجزاده در حال حاضر دو قطبی سازی در محور مقاومت و اهل ولایت است. خیلی ها هستند که هنوز احمدی نژاد را نشناخته اند. چون چشم مسلحی که انحراف احمدی نژاد را شناسایی کند ندارند. لذا تاجزاده تا می تواند روی این تنها ابزار امیدوار کننده برای اصلاحاتچیان مانور می کند.
رسول
Iran, Islamic Republic of
مگه احمدی نژاد منحرف بود ؟!....منکه یادمه رهبر در خطبه های نماز جمعه گفت : نظر من به نظر احمدی نژاد نزدیکتر است !..............
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مردم اگر از روی شناخت و آگاهی رای می دادند امروز اینقدر مشکلات اقتصادی و معیشتی نداشتند.
مهرداد اول
Iran, Islamic Republic of
روزی بیست و پنج میلیون دور ریز غذا داریم.اینم تقصیر تحریمه و برای حلش باید بریم مذاکره کنیم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ديگه اين جنگ زرگري نخ نما شده تمومه ماجرا
احمدی
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی متاسفانه دروغ زیاد گفتید!!!!! اما طرف مخالف را به دروغگویی متهم کردید!!!!
نادي
Iran, Islamic Republic of
...
mohammad
Iran, Islamic Republic of
سلام
در مورد خاطرات آقای لاریجانی در زمان ریاست صدا و سیما و نظر دادن رهبری در خصوص انتخاب معاونان ، مدیران میانی و حتی مجریان صدا و سیما هم آقای تاجزاده یه صحبتی کرد. اگه به تریج قباتون بر نمیخوره در مورد اونم یه اشاره ای میکردین!!!!
البته کل مناظره یه طرف ف اونجا که آقای تاج زاده بابت انتخاب مدیران قوه قضائیه و صدا و سیما و شورای نگهبان عذرخواهی کرد و قول داد از این به بعد بهتر انتخاب کنه یه طرف!!!
Iran, Islamic Republic of
...
یک جرعه نهج البلاغه
Iran, Islamic Republic of
مولایمان علی بن ابیطالب و معاویه بارها به هم نامه نوشتند
با نگاه به متن نامه ها در نهج البلاغه مشاهده می کنید که نامه ها حالت مذاکره ندارد
معاویه با روداری زیاده خواهی می کند و امام هم پاسخ قاطع به زیاده خواهی معاویه می دهد و او را تحقیر می کند و بد عاقبتی او را هشدار میدهد

نامه نگاری امام خامنه ای و اوباما از همین قسم است و به معنای مذاکره برای رسیدن به یک توافق مشترک نیست

لکن حضرت آقا بقدری ترامپ را پست و حقیر میداند که لایق همین نامه نگاری هم نمیداند

...
ستون پنجم دشمن و لیست تحریم
Iran, Islamic Republic of
لیست تحریم ها را مهدی هاشمی و دوستان تاج زاده به آمریکا میدن

آمریکا تحریم ها را شدید تر می کند و باز آقای تاج زاده و دستان داد می زنن تحریم ها زیاد شده و مردم کمرشون شکست بریم مذاکره

یک دفعه کل هسته ای را به باد دادند و امروز می خواهند موشک ها را بدهند و فردا ...
Iran, Islamic Republic of
در فرانسه هر کس به هلوکاست نقدی داشته باشد از کار اخراج شده و زندانی می شود
یک سناتور آمریکایی از فلسطین حمایت کرد از سنا اخراج شد و حقوق شهروندی او هم قطع شد
در ایران اقای تاج زاده میگه باید انتخابات آزاد باشه و مثل عراق کمونیست ها و مخالفین هم حق حضور در مجلس و کرسی داشته باشند !
و افغانستان را به رخ ما می کشد!
آقای تاج زاده شما اصلاح طلبان ایران را مانند عراق و افغانستان زیر چکمه تروریست می خواهید یا امنیت ایران و ایرانی برای شما مهم است؟
Iran, Islamic Republic of
مسخره است تاج زاده میگه انتخابات آزاد !

کدام انتخابات آزاد آقای تاج زاده؟!

سلطنت طلب ها مردم را بیچاره کردند تا مردم در نهایت به قیمت جان شان به خیابان آمدند و در 17 شهریور و 15 خرداد و 9 دی مشهد و قم و ... بسیار به شهادت رسیدند تا انقلاب پیروز شد
منافقین به تحریک آمریکا 17 هزار نفر از مردم را فقط در کف خیابان ترور کردند

حالا بیاییم و بگوییم بفرمایید شما هم شریک در انتخابات ؟!
کدام کسی در دنیا چنین کرده که ما دومی باشیم
غیر از کشورهایی که مستقیم زیر چکمه آمریکایی ها هستن
شما ایران را زیر چمه می خواهید ؟
Iran, Islamic Republic of
به امر رهبری ما اجازه نخواهیم داد که شما تقی زاده های جهش یافته مملکت را تقدیم دشمن کنید....!!!!
مذاکره با آمریکا 4 بار نبود بلکه 8 بار بود به توصیه رهبری نبود بلکه همیشه به دست نفوذی های اصلاح طلب بود.!1
احمد
Iran, Islamic Republic of
پس چرا فیلم کامل را قرار نمی دهید برای دانلود
دیده بان
سلام علیکم
شنیده اید که می گویند : الغریق یتشبث بکل حشیش؟؟؟ آدم در حال غرق شدن به هر خاشاکی چنگ می زند... این حکایت امروز افساد طلبان است که در منجلاب عملکرد دولت آقای روحانی در حال غرق شدن هستند و تلاش می کنند به هر قیمتی اقبال عمومی از دست رفته را باز یابند.
قبول دارم که طیف خاکستری جامعه ( همان گروه رای دهنده ای که تقریبا از 48 ساعت قبل ار انتخابات تصمیم نهایی را می گیرند ) اکثرا در حالت احساسی تصمیم می گیرند و اشتباه هم زیاد می کنند. اما این بار آش آنقدر شور شده است که قشر خاکستری هم بعید می دانم کلاه گشاد امثال تاجزاده سرشان برود.
آینده ی پر از ذلت و نکبتی را برای افساد طلبان متصور هستم. انشاالله که دولت آینده دولتی جوان و مومن و حزب اللهی باشد تا از دل آن دولتی جوان و مومن و حزب اللهی زاده شود و در این دوران خاص که دشمنی دشمنان به اوج و حق طلبی حق طلبان نیز به اوج رسیده و انشاالله در آستانه ی ظهور منجی عالم بشریت هستیم، تشکیل دولت و مجلس جوان و مومن و حزب اللهی طلیعه ی تشکیل دولت ناب مهدی صاحب الزمان باشد انشاالله.
فان حزب الله هم الغالبون
Iran, Islamic Republic of
...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
...
دیده بان
فراموش کردم باز هم از آقای زاکانی تشکر کنم که این تاجزاده را با خاک یکسان می کند هربار... آجرکم الله
Iran, Islamic Republic of
تاجزاده هیچوقت برای روشنگری وتبیین حقایق به مناظره ویا مصاحبه وسخنرانی نمیاید...
Iran, Islamic Republic of
پس برا خوش و بش میاد
Iran, Islamic Republic of
زاکانی و تاجزاده با هم مناظره میکنند ولی تاجزاده یکی زندانی آس وپاس ودست خالی است ولی زاکانی کارتل های حمایتی بهمراه خود داره ، همینکه دو کلمه حرف از تاجزاده به مطبوعات راه پیدا کنه ارزش آن بیشتر از یک کتاب زاکانی است چونکه حرفهای زاکانی از صبح تا شب از صدا وسیما ومطبوعات می شنویم.
Iran, Islamic Republic of
احسنا. دقیق و درست فرمودید
Iran, Islamic Republic of
.....
صدرایی
Iran, Islamic Republic of
سابقه قبل وبعد از انقلاب تاجزاده را به دقت بررسی کنید که کیست چرا در پقابل انقلاب جبهه میگیرد چرا میخواهد با امریکا مذاکره کند چرا به غرب تعهد دارد اما به ملتش نه
محمد
Romania
با سلام مگر در سال 88 اسنپ وجود داشته؟
برنا
Iran, Islamic Republic of
كلاه را آن كساني بر سر مردم گذاشتند كه معجزه هزاره سوم با هاله نور ديدند و همه گونه مهندسي كردند تا او را به رياست جمهوري برسانند و بعد به دولت بهار رسيدند و مديريت جهاني ! بياييد و از مردم عذر خواهي كنيد كه براي اين مديريت مردم هزينه سنگيني پرداختند از جمله ٨٠٠ هزار ميليارد در آمد نفت و پتروشيمي و جواناني كه به اوين و كهريزك به سالهاي طولاني محكوم شدند.
دانا
Iran, Islamic Republic of
نفت 120 دلاری نتیجه استکبارستیزی و غنی سازی 20 درصدی دولت آن مرد بود با برجام قیمت نفت کمتر از نصف شد و مردم هزینه سنگینی برای فتنه 88 پرداخت کردند.
عماد
Iran, Islamic Republic of
نفت ارزان نتيجه همكاري عربستان و روسيه هست . و غني سازي ٢٠ درصدي هم جز تحريم هيچ نتيجه اي براي مردم نداشت و نخواهد داشت ....!!!!
Iran, Islamic Republic of
وقتی احمدی نزاد با هزار ترفند نفت رو به صد دلار رسوند شما چرا زورتون میاد. اگه عرضه دارید برید نفت رو گرون کنید اگه عرضه ندارید تقصیر احمدی نژاده
Iran, Islamic Republic of
اقای زاکانی پرونده رشوه بگیران قرارداد کثیف کرسنت چی شد ؟؟؟...
Iran, Islamic Republic of
این آقای زاکانی از اوناییه که حرف نمیزنه و عمل میکنه ایشان را باید رزمنده هم جنگ تحمیلی دانست و رزمنده واقعی ...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجزاده اینجا ایران اسلامی است نه کشور دیگری واقعا دیدگاه های امام را مطالعه کرده ای؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بهترین دوران کشور بعد انقلاب دوره رفسنجانی و خاتمی بوده زاکانی جان خودتم خوب میدونی ...!!!
Iran, Islamic Republic of
....,
Iran, Islamic Republic of
.....
سهیل
Iran, Islamic Republic of
این آقای زاکانی اینقدر از مدیر فاسد قوه میگه.... ایشون خدمات زیادی داشته است!!!
Gharib
Iran, Islamic Republic of
ما نمیدونم چرا فقط تو رسانه ها و سایت ها فقط صحبت های زاکانی پخش میشه و خبری از صحبت های تاج زاده نیست فک کنم مناظره ی نفره بوده!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بهترین دوران مردم ایران زمان سید محمد خاتمی!!!! این را هر عاقلی متوجه میشه البته از جنس مردم به خدا اون دوران هیچ مشکلی نداشتیم چرا شما اسلام را پیدا نمیکنید اون وضع بانکهای ربوی و اون هم اختاس و دزدی و ایران خودرو و سایپا که مثل گربه نره و روباه مکار هستند میدونم نظرم منتشر نمیشه چون حرف حق زدن توی ایران جرم محسوب میشه!!!!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
آققای زاکانی سایتتان راچند اجاره داده اید؟
علی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...