سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۴
۳

پخش آنلاین مناظره سوم بین زاکانی و تاجزاده

سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 690881
به گزارش جهان نيوز، سومین مناظره بین آقایان علیرضا زاکانی، نماینده ادوار مجلس و مصطفی تاجزاده، فعال سیاسی اصلاح طلب از حوالی ساعت 15 آغاز شده است. این مناظره در حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه با موضوع «اتفاقات سال 88 و فساد اقتصادی» در مجموعه شهدای انقلاب اسلامی واقع در سرچشمه در حال برگزاری است. صفحه اینستاگرام علیرضا زاکانی به نشانی zakani_ir‌@ و مصطفی تاجزاده به نشانی seyed.mostafa.tajzade@ این مناظره را به طور زنده پوشش می دهند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Denmark
تاجزاده هربار میره یک سری داستان که همه قبلا تو صدای امریکا دیدند را کپی میکنه و پشت سر هم اتهامات را میخونه و رد میشه و هدفش هم اصلا مناظره نیست و فقط مطرح کردن خودش و اتهام زنی است. اصلا براش هم مهم نیست قبلا صدها بار این ها را منافقین هم گفتند و درست هست یا نیست و سندش کجاست فقط مثل طوطی تکرار میکنه و ازشون رد میشه و در پاسخ بهشون هم کاری به جوابها نداره میره سراغ گزینه بعدی.
Iran, Islamic Republic of
شما درست میگی تاجزاده تکراری میگه اما زاکانی محکم و دندان شکن جواب میده ÷
مهندس مسعود نوری
Iran, Islamic Republic of
با سلام وتشکر از حضور جناب زاکانی در مناظره خود نفس این حضور ارزشمند است فقط ادبیات زاکانی مدام تهاجمی وتوهین آمیز وهمچنان همراه با تهمت و... است وادبیات مناسب یک شخصیت سیاسی جاافتاده نیست وباید به طرف مقابل درمناظره احترام بگذارند امیدوارم درمناظرات بعدی چنین شود