پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

بچه غول: قرارداد شفر، قرارداد ترکمانچای بود

سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 690875
مدافع سابق باشگاه استقلال گفت: اگر بازیکنی از استقلال بروند، کسی او را نمی شناسد، حتی بقال سر کوچه.
بچه غول: قرارداد شفر، قرارداد ترکمانچای بود
به گزارش جهان نيوز، حنیف عمران زاده، مدافع سابق تیم فوتبال استقلال تهران درباره مشکلات باشگاه استقلال تهران بیان کرد: داستان استقلال برای الان نیست و ۲- ۳ سالی است که این اتفاق رخ داده است. زمانی که تیم رقیب در حال کسب قهرمانی بود حواشی استقلال آغاز شد و در همین چند سال گذشته حواشی استقلال زیاد شده است.

در زمان سرمربیگری منصوریان و شفر حواشی تیم استقلال شروع شد و قرارداد شفر که ۳۰۰ هزار دلار بود به یکباره به یک میلیون دلار رسید و گفته می‌شد پسرش اصلا آنالیزور نیست و خداراشکر در حال حاضر مربی جدیدی آمده که کارنامه دارد و بازیکنان را با اسم می‌شناسد.
 
او افزود: حاشیه‌ها در استقلال کم نیست و برای مثال داستان بازیکنی مانند بلبلی می‌تواند حاشیه سازشود. البته بازیکن قابل احترامی است، اما نباید به خاطر این مسائل پیش پا افتاده با فولاد، سپیدرود و ... درگیر شویم. عملکرد مدیران کنونی از افتخاری که مشخص شد ۵ سال محروم شده، بهتر بوده و امیدوارم این روند را ادامه دهند، زیرا هواداران در حال زجر کشیدن هستند. اگر از استقلال بروید، کسی شما را نمی‌شناسد و حتی بقال سر کوچه هم حسابتان نمی‌کند.

قرارداد شفر، قرارداد ترکمانچای بود
مدافع سابق استقلال تهران نحوه قرارداد بستن با شفر آلمانی را همانند قرارداد ترکمانچای دانست و تصریح کرد: طوری با شفر قرارداد بسته شد که او پاسخگو هیئت مدیره نباشد. به نحوی که در جلسه‌های باشگاه خطاب به مدیران و اعضای هیئت مدیره باشگاه می‌گفت من به شما جواب نمی‌دهم و بلافاصله جلسه را ترک می‌کرد.

حتی در جلسه‌های کمیته فنی بیان می‌کرد من شما را قبول ندارم. قرارداد با این سرمربی به صورتی بود که به هیچکدام از اعضای کمیته فنی و مسئولان و روسای باشگاه استقلال پاسخگو نبود و در جلسات نیز به صراحت این موضوع را عنوان می‌کرد.

شفر را از پارک‌های آلمان آورده بودند
عمران زاده درباره انتخاب شفر به عنوان سرمربی استقلال گفت: شفر را در حالی که در پارک‌های آلمان در حال استراحت بود به ایران آوردند و در ادامه، اما قرارداد‌هایی با ارقام ۳۰۰ هزار تا یک میلیون دلار برای او در نظر گرفتند.
او بیان کرد: خوشبختانه مدیریت جدید باشگاه یک مربی کارنامه دار را برای استقلال انتخاب کردند.

البته تنها آمدن استراماچونی مهم نیست بلکه زیرساخت‌های باشگاه اهمیت دارد. مهم این است به او چه بازیکنان و زمین تمرینی بدهید. اکنون فقط می‌شنویم این بازیکن و آن یکی بازیکن از استقلال می‌روند که امیدواریم این اتفاق رخ ندهد.

مدافع سابق استقلال یادآور شد: یک موضوع را هم به بازیکن استقلال بگویم شاید تیم‌های دیگر به آن‌ها بیشتر پول بدهند، اما اینجا استقلال است و هرکسی نمی‌تواند پایش را در آن بگذارد. به آن بازیکنانی که می‌خواهند از استقلال بروند می‌گویم، اگر رفتید دیگر نمی‌توانید بازگردید. به فکر هوادار باشید چرا که آن‌ها در سرما و گرما، آفتاب و باران از تیم حمایت می‌کنند و به شما شخصیت می‌دهند.

شکایت دوباره مدافع سابق آبی‌ها از استقلال
گفتنی است شنیده می‌شود عمران زاده برای دریافت مطالباتش مجدد از از استقلال شکایت کرده است و آبی‌ها تنها تا شهریور ماه فرصت دارند مطالبات او را پرداخت کنند تا مجوز آسیایی را از دست ندهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *