کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعرفه جدید خدمات معاینه فنی ابلاغ شد

28 خرداد 1398 ساعت 13:34

اسحاق جهانگیری، مصوبه هیئت وزیران در خصوص تعرفه خدمات صدور گواهی معاینه فنی ماشینی (مکانیزه) خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها را ابلاغ کرد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، هیئت دولت در جلسه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ به پیشنهاد مشترک وزارت‌خانه های راه و شهرسازی و کشور و به استناد قانون هوای پاک، نرخ بهای خدمات صدور گواهی معاینه فنی خودرو (وسایل نقلیه سبک و سنگین) را تعیین کرد.

هم‌چنین، مبلغ ۵۷۰ هزار ریال برای آزمون های آلایندگی، ایمنی و صوتی وسیله نقلیه خودروهای نیمه سنگین و سنگین گازوئیل سوز و مبلغ ۵۷۰ هزار ریال برای آزمون های آلایندگی، ایمنی و صوتی وسیله نقلیه، ۱۰۰ هزار ریال بابت بازرسی چشمی قطعات و تجهیزات گازسوز (بجزمخزن) و ۱۲۰ هزار ریال برای بازرسی چشمی مخزن گازطبیعی فشرده (سی ان جی) (بدون بازکردن) به ازای هرمخزن خودروهای نیمه سنگین و سنگین گازسوز به تصویب رسید.

براساس این تصمیم دولت، مبلغ یکصد هزار ریال برای آزمون های آلایندگی، ایمنی و صوتی موتورسیکلت بنزین سوز درنظر گرفته است.همچنین نرخ هزینه‌های معاینه فنی خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها برای هر بار مراجعه بعدی ظرف ۱۵ روز پس از مراجعه اول، برای خودرو‌های سبک، نیمه سنگین و سنگین و موتورسیکلت به ترتیب مبلغ ۸۰، ۱۱۰ و ۲۰ هزار ریال تعیین شد.

گفتنی است، بعد از انقضای ۱۵ روز پس از مراجعه اول، مراجعه بعدی به عنوان اولین مراجعه محسوب می‌شود.


کد مطلب: 690865

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/690865/تعرفه-جدید-خدمات-معاینه-فنی-ابلاغ

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com