شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱۱
۱۲

یک رسم جدید در نانوایی‌ها!

سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 690845
یکی از کاربران توییتر در صفحه شخصی خود نسبت به یک رسم جدید که در نانوایی‌ها باب شده واکنش نشان داده است.
برچسب ها: نان توییت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آره خداییش
Iran, Islamic Republic of
در تهران نان را 500 تومان گران کردند، کیفیت و اندازه نان هم کم شده است. ضمنا چند تا کنجد روی نان می پاشند و بابت آن 500 تا 1000 تومان می گیرند. تعزیرات هم دخالتی نمی کند!
Iran, Islamic Republic of
داداش...
باید زنگ بزنید...
خودش که علم غیب نداره
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنتشون کنه
Iran, Islamic Republic of
این قضیه برای من اتفاق افتاده
بربری با چندتا دونه کنجید
Iran, Islamic Republic of
چنین چیزی وجود ندارد بهتر است حرف مفت نزنید .
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
منفی ها نشون میده کی حرف مفت میزنه!
Iran, Islamic Republic of
وقتی اون زلزله عذاب برسد همه می گویند حق مونه به درک که مردیم ....وقتی دولتی حریف یه نانوا نمیشه ....وقتی ویل المطففین (وای برگرانفروشان وکم کنندگان وزن )تو گوش نانواوکاسب جماعت فرونمی رود....تمام محصولات کمبود وزن دارند وافزایش قیمت سازمان استاندارد لال مونی گرفته با اون اوزان من درآوردی فقط توایران روغن 850 گرمی و1560 گرمی ورب 800 گرمی به جای عددهای رند 1000 گرمی و500 گرمی و1.5 لیتری ...
Iran, Islamic Republic of
البته رسم های دیگری هم تو نونوایی ها هست که هرچند از جنبه سوءمدیریت یا عدم مدیریت دولت تاسف آوره، اما از جنبه حمیت اجتماعی و دینی باعث افتخاره. توی بعضی نونوایی ها یک صندوق کوچکی جلوی چشم گذاشته اند که هرکس بخواد مبلغی توش می اندازه و صاحب نونوایی با اون پول ها، به صورت دوره ای به افراد بی بضاعت، نان مجانی و صلواتی می ده.
علی
Iran, Islamic Republic of
البته یک رسم خوب هم اخیرا" دیدم شبیه نان صلواتی به این صورت که در نانوایی تابلویی به اسم" نان مهربانی " نصب شده که افراد علاقمند و خیر از طریق دستگاه پوز نانوایی در حد توان خود چند برگه تراکنش نان رایگان مثلا" هرکدام معادل 10 قرص نان را به تابلو می چسبانند افراد کم بضاعت از روی تابلو برگه تراکنش را برداشته به نانوا می دهد ونان را مثل بقیه می گیرند
Iran, Islamic Republic of
آردهای سفید تصفیه شده بدون سبوس شده گرفتاری برای دستگاه گوارش مردم. این یک جنایتِ بیوتروریسم و جنگ غذایی با مردم ایران است. جای شگفتی دارد که قضیه به این مهمی بی سر و صدا داره میره جلو و غذای اصلی مردم هدف گرفته شده و نتیجه اش شده انواع بیماریها و کم خونی و کم بنیگی مردم و صدای هیچ کسی هم در نمی آید. سبوس آرد را میگیرند و یک پودر گچ مانند و به اصطلاح غنی شده با مولکول آهن تحویل نانوا میدهند در حالی که این آهنی که داخل آرد میریزند برای بدن سم است و کم خونی می آورد، آن چیزی که بدن به آن احتیاج دارد و جذب می کند یُن آهن است نه مولکول آهن. یُن آهن در خوراکی های آهن دار طبیعی از جمله همین سبوس گندم که در کارخانه از آرد جدا می کنند وجود دارد در حالی که مولکول آهن یک ماده شیمیایی است و جز ضرر به هیچ کار بدن نمی آید.
Iran, Islamic Republic of
مثل نمک ید دار که طوفان تیروئید به پا کرد...