پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
روسیه هشدار داد:

انگلیس درباره حادثه دریای عمان عجول نباشد

سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 690810
سفارت روسیه در لندن از دولت انگلیس خواست مادامی که تحقیقات بین‌المللی تکمیل نشده، از اتهام‌زنی و اظهارنظر عجولانه درباره حادثه دریای عمان پرهیز کند.
انگلیس درباره حادثه دریای عمان عجول نباشد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، مسکو از لندن خواست مادامی که تحقیقات بین‌المللی کامل نشده است از هرگونه نتیجه‌گیری یا اتهام‌زنی زودهنگام درباره حادثه دریای عمان پرهیز کند.

به گفته سخنگوی سفارت روسیه در لندن، نتیجه‌گیری طرف روسی که در قالب بیانیه‌ای ارائه شده است؛ بر مبنای شواهد نیست. به عقیده مسکو، عدم شواهد مانع از نتیجه‌گیری قاطع درخصوص عامل حادثه مذکور می‌شود.

بیانیه سفارت روسیه می‌افزاید: روسیه بی هیچ استثناء، همه طرفین جامعه بین‌الملل را به خویشتنداری در ارائه ارزیابی و همچنین پرهیز از اتخاذ رویکردهای متعصبانه در راستای کشف بی‌طرفانه واقعیت، دعوت می‌کند.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: روسیه به این نتیجه رسیده که متهم کردن هرکسی در حادثه دریای عمان مادامی که تحقیقات دقیق و به دور از تعصب بین‌المللی پایان نیافته، غیرقابل پذیرش است.

گفتنی است؛ آمریکا بدون ارائه هرگونه شواهد مستدل، ایران را عامل حمله به ۲ فروند نفتکش در دریای عمان معرفی می‌کند حال آنکه انگلیس هم در پیروی کورکورانه و تنها به زعم شراکت راهبردی با واشنگتن، این ادعای نابه‌جا را تکرار می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *