چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
معاون شهردار تهران:

نرخ کرایه‌ تاکسی ها قانونی است

سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 690804
معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه تخلفی در تاکسیرانی به دلیل افزایش نرخ کرایه‌ها نداشته‌ایم، گفت:نرخ کرایه‌ها قانونی است.
نرخ کرایه‌ تاکسی ها قانونی است
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، محسن پورسیدآقایی معاون شهردار تهران در ارتباط با گلایه‌مندی برخی از مسافران به دلیل اخذ کرایه غیرقانونی توسط رانندگان تاکسی، اظهار داشت: تخلفی در این زمینه صورت نگرفته است، قیمت‌ها همه قانونی بود که میزان آن به تصویب شورای شهر و فرمانداری رسیده است. 

وی گفت: متأسفانه برخی اطلاعات نادرست در این زمینه ارائه می‌دهند و تلقی اشتباهشان از ارقام است که ما توضیحات لازم را در این زمینه ارائه داده و اعلام کرده‌ایم هیچ تخلفی در مورد کرایه‌های تاکسی صورت نگرفته است. 

 هفته پیش محمد علیخانی در مورد اعتراضات مردمی به نرخ کرایه‌ های تاکسی گفت: گزارش‌ها و شکایت‌هایی در مورد نرخ کرایه تاکسی به ما واصل شده که نشان می‌دهد تاکسیرانی در برخی از خطوط تخلف در این زمینه انجام داده است.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: این مسئله را کتباً‌ به شهردار اعلام کرده‌ایم تا جلوی تخلفات گرفته شود و اکنون منتظر نتیجه شکایت‌ها و بررسی‌های آن هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *