سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

با کاشت مو 10 سال جوانتر شوید

کاشت مو ، کاشت ابرو در کلینیک ایران نوین
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب: 690734
در صورتی که وقت و امکان حضور در کلینیک ایران نوین را برای گرفتن مشاوره حضوری را ندارید با تماس با شماره  22221000 از مشاوره آنلاین و تلفنی گروه ایران نوین بهره مند شوید .

چرا کاشت مو ؟

بدلیل اینکه از نظر پزشکی هنوز راه حل مناسب و اصولی برای برگرداندن موهای از دست رفته نیست ، کاشت مو در حال حاضر بهترین ، کم هزینه ترین و ماندگار ترین روش برای طاسی ، کم پشتی و کچلی میباشد.

کلینیک زیبایی ایران نوین تلاش کرده با توجه به این قضیه که ، افرادی که قصد انجام عمل کاشت مو و کاشت ابرو را دارند دچار مشکلاتی از کمبود اعتماد به نفس و کم دیده شدن در اجتماع را دارند ، بهترین روش ها و مشاوره ها را در اختیار این افراد بگذارد تا حدالمکان از هزینه ای که بابت کاشت مو و کاشت ابرو انجام داده اند بهترین نتیجه را بگیرند .

کاشت مو

برداشت مو با روش های FUE ، FUT  و FIT  از قسمت هایی با ریشه محکم و حدالامکان غیر قابل ریزش که معمولا پشت سر و ناحیه پشت گوش بهترین محل برای پیوند مو و فولیکول های مو به ناحیه کم پشت و طاس را کاشت مو گویند.

چرا کاشت مو به روش FUE   (تکنیک استخراج واحد فولیکولار)؟

در روش های غیر از FUE  بجای برداشت مو به صورت دسته ای  و بجا ماندن یک خط در ناحیه اهدا کننده ، برداشت مو در این روش به صورت استخراج واحدهای فولیکول تکی و قرار دادن آن در ناحیه کم پشت صورت میگیرد.

دراین روش بجای ماندن خط افقی تقریبا قرمز رنگ که نشان دهنده موهای برداشته شده از ناحیه پشت سر میباشد با بجای ماندن نقطه هایی سفید رنگ
در صورت تمایل به خواندن اطلاعات بیشتر درباره نحوه کاشت مو و روش های آن میتوانید به صفحه کاشت مو کلینیک ایران نوین مراجعه نمایید.


 

کاشت ابرو

همانطور که موهای سر در زیبایی صورت  مهم است ، در زیبایی چشم ، ابرو نقش مهم و بسزایی ایفا میکند ، برای افرادی که به دلایل مختلف دچار مشکل ریزش و طاسی ابرو شده اند کاشت و پیوند ابرو نقش مهمی ایفا میکند.
در کاشت ابرو نیز مانند کاشت مو از روش های مشابه و یکسانی استفاده میشود با این تفاوت که کاشت ابرو در دو مرحله نیمه اول ور در صورت راضی بودن از نحوه کاشت ابرو ، نیمه دوم صورت نیز انجام میشود.
در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر راجب به نحوه کاشت ابرو به صفحه کاشت ابرو کلینیک ایران نوین مراجعه نمایید .

مشاوره رایگان و غیرحضوری

با حضور در یکی از شعبه های کلینیک ایران نوین در شهرک غرب و سعادت آباد که در سایت میتوانید آدرس دقیق را ملاحظه فرمایید ،  با استفاده از مشاوره رایگان از نحوه کاشت مو ، روش کاشت مو و هزینه کاشت مو مطلع شوید.

www.IranNovinClinic.com
در صورتی که وقت و امکان حضور در کلینیک ایران نوین را برای گرفتن مشاوره حضوری را ندارید با تماس با شماره  22221000 از مشاوره آنلاین و تلفنی گروه ایران نوین بهره مند شوید .
 
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *