کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش پلیس به اجرای طرح شبانه

مغازه‌ها ساعت ۲۴ تعطیل می‌شوند

27 خرداد 1398 ساعت 15:30

فرمانده انتظامی پایتخت با تاکید بر این مطلب که چیزی به نام حیات شبانه نداریم، گفت: خاموشی تمام واحدهای صنفی به غیر از اغذیه و آبمیوه فروشی‌ها راس ساعت 24 است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، سردار حسین رحیمی درخصوص آخرین تصمیم‌گیری‌ها در مورد حیات شبانه اظهار داشت: ما چیزی به نام حیات شبانه نداریم و نمی‌توانیم واحدهای صنفی را مجزا کنیم و بگوییم که واحدهای صنفی در فلان خیابان‌ها می‌توانند تا دیر وقت فعالیت کنند و بقیه باید فعالیت خود را تعطیل کنند.

فرمانده انتظامی پایتخت به قانون و مقررات واحدهای صنفی اشاره کرد و گفت: خاموشی تمام واحدهای صنفی رأس ساعت 24 است و تعدادی از واحدهای صنفی از جمله اغذیه‌فروشی‌ها و آبمیوه‌فروشی‌ها در نیمه اول سال تا ساعت یک بامداد مجاز به فعالیت هستند.

وی به حضور ماموران در معابر،‌ میادین و خیابان‌ها اشاره و بیان داشت: حضور ماموران،‌ امنیت‌زا است و با توجه به آنکه در شب تعداد ماموران‌مان به حداقل می‌رسد اگر قرار باشد اصناف به فعالیت خود ادامه دهند این سوال مطرح می‌شود که امنیت آنها را چه کسی برقرار می‌کند.

سردار رحیمی گفت: امنیت واحدهای صنفی که بخواهند در حیات شبانه فعالیت کنند نیز مدنظر است و حتی خود شهروندی که بخواهد در آن ساعت شب برای خرید به بیرون از خانه بیاید باید امنیتش تامین شود؛ در طول روز تعداد زیادی گشت پلیس در سطح شهر، خیابان‌ها،‌معابر و کوچه‌ و پس‌کوچه‌ها تردد داشته و امنیت را برقرار می‌کنند.
فرمانده انتظامی پایتخت با تاکید بر این مطلب که باید همه اصناف و کسبه از امتیاز یکسان برخوردار باشند خاطرنشان کرد: اگر کاری قرار است انجام شود باید ابتدا تمهیدات انتظامی،‌ ترافیکی و امنیتی آن برقرار باشد در غیر این صورت امکان‌ پذیر نیست.


کد مطلب: 690726

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/690726/مغازه-ها-ساعت-۲۴-تعطیل-می-شوند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com