پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۱۴

دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی به استعفای بطحایی ورود کنند

دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب: 690701
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: باید به نقش یکی از نزدیکان بطحایی و جلساتی که این فرد به عنوان روابط عمومی ۲ در محل وزارت آموزش و پرورش تشکیل شده توجه کرد!
دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی به استعفای بطحایی ورود کنند
به گزارش جهان نيوز، سیدمحمدجواد ابطحی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به استعفای سیدمحمد بطحایی، وزیر سابق آموزش و پرروش و گمانه زنی هایی مبنی بر وجود اختلاف میان وی و رئیس جمهور بر سر مطالبات فرهنگیان، اظهار داشت: تصور چندانی از اختلافات آقای روحانی و بطحایی ندارم چرا که اگر این چنین بود آقای وزیر می توانست اعلام کند که بنده به دلیل عدم همراهی دولت برای پرداخت مطالبات فرهنگیان استعفا می دهم، این مسئله می توانست به نفع وی بود و مجلس هم از آن استقبال می کرد.

وی با بیان اینکه باید به نقش یکی از نزدیکان بطحایی و جلساتی که این فرد به عنوان روابط عمومی 2 در محل وزارت آموزش و پرورش تشکیل شده توجه کرد، تصریح کرد: از سوی دیگر برآورد آقایان این بود استیضاح بطحایی در جلسه علنی مجلس رای می آورد و وی به دلیل فرار از استیضاح از سمت خود کناره گیری کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات یادآور شد: معتقدم حرکاتی که آقای بطحایی برای توئیتری کردن فعالیت‌های خود انجام داد و جلساتی که به کمک یکی از نزدیکان خود برگزار کرد دست به دست هم داد و موجب استعفای او شد و رئیس جمهور درجا استعفای وزیر را پذیرفت.

ابطحی با تاکید بر اینکه گمان نمی کنم آقای روحانی نسبت به بازتاب این استعفا در افکار عمومی به ویژه فرهنگیان بی توجه بود، گفت: چرا که وزارت آموزش و پرورش تنها وزارتخانه ای است که در این دولت چند وزیر عوض کرده است آن هم وزارتخانه ای که تا این اندازه مورد تاکید مقام معظم رهبری است این در حالی است که در بخش های دیگر این موضوع را نمی بینیم.

عضو کمیسیون آموزش ادامه داد: استعفای بطحایی موجب می شود که مطالبات فرهنگیان دیر به نتیجه برسد و از سوی دیگر به نارضایتی گسترده خانواده ها به ویژه فرهنگیان دامن زده شود شاید دست هایی در کار است که این نارضایتی به شکل تنش های اجتماعی بروز کند.

نماینده مردم خمینی شهر با بیان اینکه باید دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی به این استعفا ورود کنند در خصوص برخی اخبار مبنی بر اینکه گفته می شود استعفای بطحایی برای حضور وی در عرصه انتخابات مجلس صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: چنین تصوری ندارم چرا که سابقه دارد نماینده ای وزیر شود اما سراغ نداشتیم که وزیری نماینده شود به ویژه با این اقدام، بطحایی در هر حوزه ای که وارد شود رای آوری نخواهد داشت.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابله
Iran, Islamic Republic of
در كشور ما چيز عجيب و غريب وجود ندارد چون همه چيزمان به همديگر مي خورد.
ب
Iran, Islamic Republic of
بقیه را شک دارم اما اسم با مسمایی داری.
محمد
United Arab Emirates
تغییر وزیر آموزش و پرورش به دلیل استفاده جناحی از نیروی عظیم فرهنگیان در انتخابات پیش رو است....!!!
ولی
Iran, Islamic Republic of
اگر وزیر دروغ می گوید نه لیاقت وزارت دارد و نه مجلس
هادی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آیا آقای حاج بابایی و مصری که الان نماینده هستن قبلا وزیر نبودند؟؟؟؟؟

متاسفم برای این تصورات و توهمات شما!!!!!!!!!!!!
Netherlands
عزیزم!!
استعفا ندادن از وزارت که نماینده بشن!!
دوره ی وزارت تمام شد و بعد کاندید شدن و رأی هم آوردن و ...

یعنی به نظر شما، آقای وزیر آموزش و پرورش احساس کرده اگر به جای وزیر، نماینده ی مجلس بود، می توانست نقش مهمتری در آموزش و پرورش ایفا کنه؟!!!!!
آرش
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
آقایان حاجی بابایی و مصری از وزارت استعفا ندادن تا نماینده شوند اونها بعد از اتمام کارشون در وزارت به نمایندگی رو آورده ان.
آدمیزاد
Colombia
گروههای تجزیه طلب و قومیت گرای وابسته به حکومت باکو و عربستان ایشان را تهدید کرده بودند و میخواستند تا ایشان برداشته شود.
Iran, Islamic Republic of
....
فتنه اقتصادی نتیحه نداد این بار میخواهند معجون فرهنگی به فتنه اضافه کنند.
حمید
Iran, Islamic Republic of
ولش کنید ... به فرض این که بخاطر فرار از استیضاح هم استعفا داده باشه که باز هم چه بهتر زحمت مجلس و تنش احتمالی بین دولت و مجلس رو کمتر کرده است.
همین که به میز وزارت نچسبیده بود نشان دهنده سلامت نفس اوست.
کاندید مجلس بشود خودم و خانواده ام به او رای خواهیم داد.
سید مهدی حسینی
Iran, Islamic Republic of
بنده به عنوان یک معلم از اینکه جایگاه و شأن معلم را در جامعه پایین آورده اند ، از هیچ مسئولی در همه ی دولتها نمیگذرم .قشر فرهنگی را در دید مردم خوار کرده اند.