شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۶
رسانه‌های عربستان:

برانکو با قراردادی دو ساله به الاهلی پیوست +عکس

يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب: 690581
رسانه‌های عربستانی ریاضیه و ارم اسپورت اعلام کردند که برانکو ایوانکوویچ با قراردادی دو ساله به الاهلی عربستان پیوسته است.
به گزارش جهان نيوز،رسانه‌های ریاضیه و ارم اسپورت امضای قرارداد 2 ساله برانکو ایوانکوویچ با الاهلی عربستان را تایید کردند.

این اخبار در شرایطی است که برانکو ایوانکوویچ هنوز با باشگاه پرسپولیس فسخ قرارداد نداشته است و یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد.
 
همچنین ولید سعید، از مسئولان باشگاه الاهلی عربستان دقایقی پیش اعلام کرد، برانکو ایوانکوویچ فصل آینده سرمربی این تیم خواهد بود.

این عضو باشگاه الاهلی عنوان کرد: برانکو روز بعد از عید فطر با باشگاه الاهلی به توافق رسیده بود و از امیر بن منصور، رئیس باشگاه خواسته بود تا روز فسخ قراردادش با پرسپولیس، این خبر به صورت رسمی اعلام نشود. 
 

همچنین تصویری که به ادعای رسانه الریاضیه عربستان حضور برانکو ایوانکوویچ در کمپ تمرینی الاهلی عربستان در اتریش است؛ این رسانه ادعا کرده برانکو با قراردادی ۲ ساله هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هدایتی که رفت برانکو هم دید صرف نمیکنه و رفتنی شد
قهرمانی های جعلی و مهندسی شده هم کوپنش تموم شده و برانکو زرنگی کرد رفت
Iran, Islamic Republic of
مايلي كهن خوش فكر داراي نبوغ و خلاقيت و ارزان جايگزين مناسبي است كه ميتواند قهرماني جهان را تظمين كند
Oman
آیا مذاکره، بازدید از کمپ و اقدام به عقد قرارداد با تیمی دیگر وقتی که هنوز یک سال دیگر از قرارداد مانده، کار اخلاقی و قانونی است؟ به نظر میرسد که پرسپولیس میتواند با شکایت از برانکو نه تنها باقیمانده ی قرارداد را پرداخت نکند، بلکه باعث جریمه و محرومیت ایشان هم بشود.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
قرارداد برانكو باپرسپوليس مثل مثل برجام 5+1
Iran, Islamic Republic of
بدبخت شد رفت اینجا با کمک وزیر ورزش و هدایتی سه تا جام گرفت که از گوشت سگ حرومتر بود البته برای این مربی که کثافت از سر و روش میباره حلاله