جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۲

اعتراف ضدانقلاب به شکست مفتضحانه در کازرون

يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۴
کد مطلب: 690576
فارس نوشت: رسانه‌های ضدانقلاب که هفته‌ها تلاش کرده بودند تا تجمعی را در کازرون به راه بیاندازند، با شکست ‌مفتضحانه‌ای روبرو شدند.
به گزارش جهان نيوز، یکبار دیگر تیر ضدانقلاب به سنگ خورد، این بار در کازرون استان فارس! چند هفته‌ای است که کانال‌های سلطنت طلب و ضدانقلاب در اقدامی هماهنگ تمام تلاششان را به کار گرفتند تا تجمعی در روز ۲۵ خردادماه در کازرون به راه بیاندازند.

این رسانه‌ها از تجمع خود تحت عنوان «فراخوان ملی میهنی» اسم بردند و میدان‌ها و خیابان‌هایی را برای این برنامه خود انتخاب کردند.

 
 
روز ۲۵ خرداماه ۱۳۹۸ هم آمد و رفت و تمام دسیسه‌ها این جریان نقش برآب شد و کازرون روز بسیار عادی ای را مانند روزهای گذشته خود تجربه کرد، و این رسانه‌ها به انتشار تصاویر و فیلم‌های آرشیوی سال‌های گذشته روی آوردند.
 

 
 

جا زدن تصاویر و فیلم‌های قدیمی توسط ضدانقلاب به حدی بود که حتی رسانه‌های این جریان صحت فیلم‌های خودشان را تایید نکردند.
 
 
پیش از این نیز ضدانقلاب تصاویر فتنه ۸۸ تهران را نیز به‌جای تصاویر اغتشاشات خردادماه منتشر کرده بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نیازی به اعتراف نداره. شکست پادوهای دشمن از سال 60 شروع شد و در سال 88 به اوج رسید. کمرشون شکسته. چی براشون مونده. حمله به یه روحانی بی دفاع یا امام جمعه مردمی. یا هنجارشکنی و برداشتن حجاب. باختید از ملت ایران اسلامی. اونهم چه باختی.
احمد
Iran, Islamic Republic of
پس ترور امام جمعه کازرون هم باهدف می تواند باشد که البته نتیجه برعکس داد