چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۳
۸

زنگنه از وزارت نفت رفتنی شد؟

يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب: 690565
فارس نوشت: نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس با ادعای اینکه برخی اخبار از انتقاد روحانی به زنگنه در جلسه هیات دولت به دلیل ضعف عملکرد وزیر نفت حکایت دارد گفت: جایگزین زنگنه، فردی متحول گرا و موفق در کابینه دولت است که به زودی معرفی می‌شود.
زنگنه از وزارت نفت رفتنی شد؟
به گزارش جهان نيوز، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی، با ادعای درگیری لفظی حسن روحانی و زنگنه در حاشیه جلسه هیات دولت در یکشنبه هفته جاری گفت: در این نشست روحانی به دلیل ضعف عملکرد زنگنه به وی انتقاد کرده و از اینکه وزارت نفت در شرایط فعلی در زمینه صادرات نفت و گاز تدبیر لازم را ندارد انتقاد شدیدی مطرح کرده است. 

 نماینده مردم نجف‌آباد مدعی شد:شنیده‌ام که جایگزین آقای زنگنه انتخاب شده و وی فردی موفق در هیات دولت محسوب می‌شود. ضمن اینکه جایگزین وزیر نفت فعلی با توجه به عملکرد مثبت‌اش مورد حمایت هم است. 

این عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس همچنین ادعا کرد: جایگزین وزیر فعلی نفت انسانی متحول‌گرا و فردی بسیار موفق در هیات وزیران است و پیشاپیش به رئیس‌جمهور به دلیل انتصاب عالی او در جایگزینی وزیر فعلی نفت تبریک می‌گویم. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم دلواپسان، عمرا بره
Iran, Islamic Republic of
....
ب
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
.....
"جایگزین وزیر فعلی نفت انسانی متحول‌گرا و فردی بسیار موفق در هیات وزیران است و پیشاپیش به رئیس‌جمهور به دلیل انتصاب عالی او در جایگزینی وزیر فعلی نفت تبریک می‌گویم. "
اولا تحول گرا درسته، نه متحول گرا!
ثانیا تبریک به خاطر حسن انتخاب را پس از دیدن عملکردش می گویند، نه هنوز نیامده!
ثانیا هنوز که منتصب نشده!!!
فضل محمد حسینی_هریس
France
به نظر میرسد فردجایگزین احتمالی زنگنه در وزارت نفت،ستاری معاون فعلی علمی و فناوری رییس جمهور میباشد.
تمنا
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه هرکی بیاد هلدینگ خلیج فارس رو سروسامان بده
Iran, Islamic Republic of
اولا : نیروی تحول گرا و شجاع و خط شکن در مجموعه اقای روحانی یا به چشم نمیخورد یا ما مطلع نیستیم . ثانیا : به فرض اقای زنگنه کنار گذاشته شد یا استعفای فرمایشی داد / ایا نباید یک نهاد مسقل یا کمیته ای متخصص و ملی عملکرد ضعیف اینگونه افراد را بررسی و به اطلاع قوه قضائیه و رئیس دولت و مردم برساند ؟ چرا باید اینگونه افراد حاشیه امن داشته باشند و یا احیانا به مسئولیتها و شغلهایی دیگر انتقال داده شوند ؟ مثل اقایان علی ربیعی...و نعمت زاده و. .. !!!!