سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۴
۸۶

جزئیات هتک حرمت بانوی آمر به معروف از زبان خودش

يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 690511
بار اول که از خیابان رد شدم، آن افراد را دیدم، در حال برگشتن هنجارشکنی آن‌ها تشدید شده بود؛ نتوانستم مقاومت کنم و چیزی نگویم با خود گفتم: خدایا برای رضای تو و شادی دل حضرت زهرا (س) من تذکر را می‌دهم و با زبان لین خواستم تا پوشش خود را رعایت کنند اما....
جزئیات هتک حرمت بانوی آمر به معروف از زبان خودش
به گزارش جهان نيوز، ماجرا از آنجا آغاز شد که وقتی یک بانوی گیلانی افرادی را با کشف حجاب کامل، در مقابل شهرداری خمام در حال رقصیدن دید، تاب نیاورد و  به آنها تذکر داد.
 
اما سه نفر از این افراد به وی حمله کرده، او را به زمین می‌زنند و زمانی که متوجه تلاش وی برای تماس گرفتن با نیروی انتظامی می‌شوند تلفن همراه او را نیز می‌شکنند.

یکی از مردان متخلف در این ماجرا نیز قصد حمله به این بانوی آمر به معروف را دارد که فرزند 11 ساله این بانوی مؤمنه مانع اقدام او می‌شود؛ در این حین این کودک نیز مورد ضرب و شتم هنجارشکنان قرار می‌گیرد‌.

این روزها ماجرای برخورد هنجارشکنان با بانوی آمر به معروف گیلانی، دل‌های مومنان را متاثر کرده است و بیش از پیش لزوم جدیت در امر به معروف و نهی از منکر را یادآور می‌شود.

 خانم واحدی، بانوی آمر به معروف گیلانی گفت‌وگویی انجام داده که در زیر می‌خوانید: 

 لطفا بفرمائید که چطور با این افراد مواجه شدید و تصمیم به امر به معروف گرفتید؟
 روز جمعه هفته گذشته بود که به همراه پسرم راهی مغازه شدم و دیدم در فاصله کمی از من جمعی از بانوان در گوشه خیابان و داخل اتومبیل خود مشغول رقص و آواز بودند و حجاب خود را از سر برداشته بودند، در حال برگشتن از مغازه بودیم که دیدم به ما نزدیک شدند و شروع به رقصیدن در ملأ عام کردند و حجاب به سر نداشتند و پوشش نامناسبی داشتند، به این فکر کردم که اگر چیزی نگفته از این افراد رد شوم نمی‌توانم با وجدان خود کنار بیایم و تذکر لسانی را حداقل وظیفه خود می‌دانستم و با زبان لین به آن‌ها گفتم: خانم این چه کاری است که در انظار عمومی انجام می‌دهی، این کارها برای خانه است خیابان جای رقصیدن نیست.

درباره جزییات ماجرای آن روز که در ویدیو منتشر شده دیده شد، توضیح دهید.
زمانی که من به این خانم‌ها تذکر دادم همه به سمت من هجوم آوردند و آن خانم من را به شدت هل داد و من بر زمین افتادم، یک دفعه همه به سمت من حمله کردند و شروع به فحاشی و ناسزا گفتن کردند، حتی یک نفر دست انداخت تا چادرم را از سرم بکشد و من محکم  چادر و روسری خودم را نگه داشتم و گفتم: این چه کاری است، کار شما خلاف عرف و شرع بوده و حالا شما مدعی هستید؟
 در ویدیویی که از این اتفاق منتشر شده آقایی حضور دارد و جلوی شما می‌ایستد، نقش این آقا چه بود آیا از شما حمایت می‌کرد؟
خیر این آقا برای کمک به بنده نیامده بود، وقتی هنجارشکنان من را دوره کرده بودند و مورد ضرب و شتم قرار می‌دادند، حتی یک آقا دست انداخت تا من را بزند در این لحظه بود که پسرم (محمدصالح) آمد تا از من دفاع کند و آن مرد را خطاب قرار داد و بگو مگویی با او کرد اما در این لحظه خانومی با کفش به شکم و پای پسرم ضربه زد و پسرم را مورد حمله و زد و خورد قرار داد، من برگشتم تا با تلفن همراهم به 110 زنگ بزنم اما یک نفر در همان حال مجددا به من حمله ور شد و من را به زمین انداخت و تلفن همراهم را نیز شکست، اما باز ایستادم و جلوی اتومبیل در حال متواری شدن را گرفتم و گفتم باید بایستید تا پلیس بیاید و تکلیف این بی‌قانونی و بی‌حرمتی مشخص شود که یک آقایی من را کشید کنار و هنجارشکنان را فراری داد و من نیز شماره پلاک را برداشتم تا بتوانم از آن‌ها شکایت کنم و الحمدالله با شکایتی که انجام شد و همکاری نیروی انتظامی حکم جلب این افراد صادر شده است.
با اطلاعی که داشتید و احتمال می‌دادید امر به معروف در این حالت می‌تواند برای شما خطرساز باشد چرا ممارست کردید؟
 هر فرد مسلمان، آزاده و غیرتمندی که با چنین صحنه‌هایی مواجه شود، حداقل وظیفه‌اش دادن یک تذکر لسانی است، من بار اول که از خیابان رد شدم و این افراد را دیدم، گذشتم اما وقتی در حال برگشتن بودم و دیدم هنجارشکنی آن‌ها تشدید شده است نتوانستم مقاومت کنم و چیزی نگویم بنابراین با خود گفتم: خدایا برای رضای تو و شادی دل حضرت زهرا (س) من این تذکر لسانی را می‌دهم و با زبان لین خواستم تا پوشش خود را رعایت کنند و در خیابان هنجارشکنی نکنند.
 نتیجه شکایت از این افراد چه شد؟
خوشبختانه با تلاش‌های نیروی انتظامی چند نفر از این افراد خاطی دستگیر شدند، فقط  آن خانمی که بنده را هل داده بود و در فیلم هم دیدید، متواری و تحت پیگرد قانونی قرار دارد.
تا کجا پیگیر شکایت می‌شوید؟
 برای من گرفتن این افراد اهمیت ندارد، آنچه مهم است نفس عملی است که با یک آمر به معروف انجام شد، هنجارشکنی و بی‌قانونی و خلاف شرع عمل کردن این افراد آن هم در ملأ عام و بی‌حجابی و هتک حرمت به راحتی در خیابان است که باید با آن برخورد شود، ما برای چه این همه شهید دادیم؟  شهدای ما رفتند تا امنیت و عزت ما حفظ شود، در وصیت‌نامه تمام شهدا آمده است که خواهر من؛ چادرت را برای پاسداشت خون من حفظ کن، اما متأسفانه  این هنجارشکنان به راحتی به چادر خاکی حضرت زهرا (س) توهین کردند نه به من.
 دلیل سکوت تعمدی یا غیر تعمدی برخی از مسؤولان گیلانی در واکنش به این اتفاق را چه می‌بینید؟
 مطمئن باشید مسؤولان برای دستیابی به منافع شخصی خود در رابطه با این مسئله سکوت کردند، کسی که هر سمت یا جایگاهی دارد فردای قیامت باید در قبال مسؤولیتی که داشته پاسخگو باشد، اینکه به راحتی درباره این موضوع سکوت کرده و به راحتی گذشتند؛ مطمئنا از ریشه مشکل دارند و عملکرد چنین مسؤولانی موجب شد تا فساد و هنجارشکنی در جامعه به اینجا برسد.
 با اتفاقی که افتاده علاوه بر وضع جسمی، حال روحی شما هم خوب و مساعد نیست، باز هم اگر چنین اتفاقاتی را ببینید امر به معروف خواهید کرد یا پشیمان شدید؟
 باور کنید اگر زمان به عقب برگردد باز همین کار را می‌کنم، امر به معروف وظیفه دینی همه ماست وقتی ما در مراسمات مذهبی خود دعا و مناجات می‌کنیم و در پیشگاه خداوند اشک می‌ریزیم، زیارت عاشورا می‌خوانیم و ماه محرم را گرامی می‌داریم باید به این شناخت برسیم که امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف جهاد کردند و خانواده خود را در این راه فدا کردند، بنابراین ما باید به جا و به اقتضای زمان حداقل یک تذکر لسانی بدهیم.
به عنوان یک آمر به معروف، وضعیت اجرای این فریضه واجب الهی را در استان گیلان چطور می‌بینید؟
 حقیقتا در این باره رضایت ندارم، آمرین به معروف باید از سوی مسؤولان حمایت شوند و خود مسؤولان نیز در این راستا ورود کنند تا شاهد فساد و هنجارشکنی نباشیم، اگر اجازه بدهند با آمرین به معروف این‌چنین برخوردی شود در آینده دیگر افراد جرأت پیدا نمی‌کنند که این فریضه الهی را انجام بدهند، متأسفانه امر به معروف در جامعه ما به فراموشی سپرده شده و می‌طلبد که ابتدا مسؤولان استانی ورود کرده و حمایت لازم را از آمرین به معروف داشته باشند.
آقا محمدصالح اول بفرمایید چندسالتونه و چطور شد که به کمک مادر رفتی؟ در آن لحظه که به سمت مادرت حمله شد چه احساسی داشتی؟
من 11 سالمه، کلاس چهارم و حافظ قرآن هستم، راستش را بخواهید از کار مادرم خوشحال بودم چون می‌دانستم برای خدا این کار را انجام می‌دهد، اما وقتی دیدم یک مردی می‌خواهد مادرم را بزند نتوانستم تحمل کنم، نمی‌شود یک مردی که نامحرم است به یک خانم نامحرم دست بزند و او را کتک بزند، من به حمایت از مادرم رفتم تا از آن مرد کتک نخورد.

   
روز جمعه 17 خرداد امسال حوالی ظهر، یک بانوی آمر به معروف گیلانی در بخش خمام شهرستان رشت اقدام به امر به معروف و نهی از منکر و دادن تذکر لسانی به چند خانم بدحجاب و هنجار شکن کرد که متأسفانه با بازخورد بسیار نامناسبی همراه بود و این بانوی گیلانی مورد ضرب و شتم و هتاکی از سوی این خانم‌ها و نیز برخی آقایان حاضر در صحنه قرار گرفت و به صورت عجیبی این اتفاق سکوت تعمدی یا غیرتعمدی برخی از مسؤولان بلند پایه استانی را در پی داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دنیا برعکس شده. خوبه نکشتنش
Iran, Islamic Republic of
پروژه های جدیدی که برای فراموش کردن اوضاع اقتصادی وخیم کشور صورت می گیرد. مثل آن ماجرای نجفی و یا راننده تاکسی اسنپ و...
Iran, Islamic Republic of
اگر این زنان و آن همراهشان ذره ایی جیگر داشتند، در مصلی تهران هنگام نماز عید فطر از این غلط ها می کردند تا همه چیز معلوم شود...!1
Russian Federation
شاید.
هاشمی به ۱۵:۱۴
Iran, Islamic Republic of
برای فراموش کردن اوضاع اقتصادی ؟؟؟
البته داغ کردن بحث ورود خانم ها به ورزشگاهها را اگر بگویی برای پرت کردن حواس مردم از اوضاع اقتصادی است درسته
و از این نوع کارها خیلی بلدند
ولی بحث امر به معروف و نهی از منکر دو واجب الهی است و جزء فروع دین ماست
Iran, Islamic Republic of
یا امام حسن مجتبی.....این اتفاق، صحنه های کوچه بنی هاشم و جسارت به ساحت مقدس حضرت زهرا(سلام الله علیها) و مظلومیت امام مجتبی(علیه‌السلام)‌رو به نوعی تداعی می‌کنه. عجیبه این روزها خیلی شاهد مشابهات تاریخی هستیم، مثل شهادت امام جمعه کازرون بعد از احیاء شب قدر با شهادت امیرالمومنین(علیه السلام) در شب قدر ماه رمضان و...(البته با درنظرگرفتن ساحت عظیم و غیر قابل قیاس حضرات معصومین علیهم‌السلام)
Iran, Islamic Republic of
دعواي منهدسي شده!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
امروز امر به معروف و نهی از منکر واقعی می باید در خصوص تبهکاران اقتصادی اعمال گردد این موضات صرفا رد گم کنی و ادرس غلط دادن است .همین
مهدی
Iran, Islamic Republic of
به بهانه مشکلات اقتصادی تمام شعائر دینی رو به سخره گرفتید نخیر رد گم کنی نیست با سپر مسائل اقتصادی شما دین رو به سخره گرفتید
Iran, Islamic Republic of
هرکدام سرجای خود،هم امربه معروف تبهکاران اقتصادی هم وحشیهای بیحجاب.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
وحشی نیستند. با این نگاه امر به معروف بکنی دعوا می شه. لطفا نظر حضرت امام خمینی را در خصوص نحوه ی امر به معروف مطالعه کنید....
Iran, Islamic Republic of
بله حتمانظرامام خمینی درست هست.
هاشمی :به آقا مهدی
Iran, Islamic Republic of
مگه اون خانم آمر به معروف با این نگاه ( نگاه منفی ) عمل کرد که چنین وحشیانه با او برخورد کردند ؟
قبول کن که اقدام آنها در مقابل تذکر محترمانه آن خانم ، خیلی وحشیانه بوده
البته که یک آمر به معروف باید محترمانه و به قول آن خانم گیلانی با زبان لَیّن تذکر بدهد و همینطور هم بوده
Iran, Islamic Republic of
لعنت خداوند بر افکار شما که باسپر قراردادن ناهنجاری های اقتصادی برای خودتان برای انجام ناهنجاری فرهنگی صغرا وکبری می چینید
Iran, Islamic Republic of
باور می کنی بنده خود سالها مسئول ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر بوده و الان هم به این فریضه کاملا معتقدم اما امروز شما به دلیل انکه معتقدی همه باید بر وفق مراد شما اظهار نظر نمایند به بنده لعنت می کنی و احتمالا بنده را یا جزء اصلاحطلبان رسوا می دانی یا سلطنت طلبان ابله و یا سکولار ها و لیبرالهای معلوم الحال !!!!!!!!!!!! دقیقا الان مشکل کشور ما همین است اخوی.
Iran, Islamic Republic of
.مردباش وراست بگو یه عکس از خانوادت بگذارتوکدام خط ایستاده ای یا اشتباهی فکر کردی تو کل زندگیت یا پستی را قبضه کرده بودی که بهش اعتقاد نداشته و منافعش برات مهم بوده .....کسی که به امر به معروف اعتقاد داشته باشد محکم می ایستد.نه که جا بزندوپشیمان.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
نه باور نمی‌کنم!
Iran, Islamic Republic of
مشکل کشور همین جاست . مسئولینی مثل شما که اعتقادی به حوزه فعالیت خود ندارند مسئولیت دارند. چه در حوزه اقتصادی و چه حوزه دینی
.....
شاهد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مسئولین نه تنها وظیفه خودشون رو در این باره انجام نمی دهند، بلکه هیچ حمایتی هم از آمران به معروف نمی شود.....!
Iran, Islamic Republic of
احکام الهی بسیار واضح و روشن هستند ....
Iran, Islamic Republic of
یکی از مراتب امر به معروف این است که چنانچه خطر صدمه دیدن وجود داشته باشد واجب نیست بهتر است اول مراتب امر به معروف توضیح داده شود
Iran, Islamic Republic of
خب این خانم که امر به معروف کرده فکر نمی کرد که طرف مقابلش اینقدر وحشی و بی حیا باشه
روحی فداک یا فاطمه الزهرا؛ صلی الله علیک یا صدیقه الکبری. مادر سادات هم نهی از منکر کرد و سیلی و کتک خورد و بین در و دیوار، صدمه و آسیب دید. ....
Iran, Islamic Republic of
از 4تا خاطی و هنجار شکن نمی ترسیم
هاشمی : به ۱۳:۱۷
Iran, Islamic Republic of
با منطق شما امام حسین علیه السلام که احتمال خطر می داد و بلکه مطمئن بود نباید به کربلا می آمد و خود را به خطر می انداخت چون ایشان هم فرمودند برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کردم
نه بنده معتقدم مومنین باید طوری در میدان حضور فعال داشته باشند که خطاکاران احتمال خطر بدهند و اقدام به کار خلاف نکنند نه این که آمران به معروف احتمال خطر بدهند
Iran, Islamic Republic of
مراتب امر به معروف را مطالعه کنید برادر بزرگوار اول ان است که بدانیم در فرد اثر میکند چنانچه اثر نداشته باشد واجب نیست دوم اینکه خطر صدمه دیدن نداشته باشد چنانچه باشد واجب نیست . بزرگوار امام حسین یک رسالت بر عهده داشت که با مردم عادی تفاوت دارد
Iran, Islamic Republic of
اون وحشی ها حق خدا رو زیر پاشدن گذاشتن حق این خانم رو به جا میارن، از آدم بی خدا انتظار هر توحشی میره
Iran, Islamic Republic of
کسی که منفی میده یعنی با این خوی وحشی گری و حمله به یک خانم مو افقه!؟ عجب دنیای کثیفی شده
Iran, Islamic Republic of
خدا همه رو به راه راست هدایت کنه و عاقبت همه رو ختم به خیر کنه .
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر این خانم محجبه و آمر به معروف.
از این به بعد باید بیشتر شاهد امر به معروف و نهی از منکر باشیم.
Iran, Islamic Republic of
یا فاطمه زهرا .. کوچه ای تنگ و دلی سنگ و صدای سیلی ...
اقای قوه قضائیه جون مادرت یه کاری بکن ما دیگه طاقتمون طاق شد
مهدی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کوچکترین تذکر، شدیدترین و وقیحانه ترین واکنش را از هنجارشکنان عصیانگر را در پی دارد
Iran, Islamic Republic of
امر به معروف و نهی از منکر مربوط به زمانی است که مسئولین همه مشکلات کشور را حل کرده باشن...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
با این تفکر آبکی و حقیر اگه به ناموس تو تعرضی بشه باید صبر کنی تا همه مشکلات حل بشه بعد به فکر حرمت ناموست بیافتی.
Iran, Islamic Republic of
...
سعید110
Iran, Islamic Republic of
این حرف را بر مبنای کدام آیه یا روایت می زنی؟!..
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
آهان !
حالا فهمیدم . منظور شما اینه که امر به معروف مال زمان حکومت امام زمان است که همه مشکلات حل شده !!!
برادر من اصلا امر به معروف باید باشه تا مشکلات حل بشه
Iran, Islamic Republic of
امام علی می فرمایند:« ألا وإنی قد دعوتکم إلى قتال هؤلاء القوم لیلا ونهارا ، وسرا وإعلانا ، وقلت لکم اغزوهم قبل أن یغزوکم ، فوالله ما غزی قوم فی عقر دارهم إلا ذلوا فتواکلتم وتخاذلتم حتى شنت الغارات علیکم وملکت علیکم الأوطان . وهذا أخو غامد قد وردت خیله الأنبار وقد قتل حسان ابن حسان البکری وأزال خیلکم عن مسالحها ولقد بلغنی أن الرجل منهم کان یدخل على المرأة المسلمة والأخرى المعاهدة فینتزع حجلها وقلبها وقلائدها ورعاثها ما تمتنع منه إلا بالاسترجاع والاسترحام ثم انصرفوا وافرین ما نال رجلا منهم کلم ولا أریق لهم دم . فلو أن امرأ مسلما مات من بعد هذا أسفا ما کان به ملوما بل کان به عندی جدیرا . فیا عجبا والله یمیت القلب ویجلب الهم من اجتماع هؤلاء القوم على باطلهم وتفرقکم عن حقکم »
حال زن مسلمانی مورد تعدی قرار گرفته است مسئولان در قبال این چه واکنشی دارندهمان مسئولانی که د رجریان کشف حجاب یک خانم در تهران و برخورد پلیس زمین و زمان را بهم دوختند !وای به حال ما فاین تذهبون!
مسلمان
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر این شیر زن من به عنوان یک برادر دینی حاضرم خونم رو برای حمایت از این آمر به معروف بدهم
Iran, Islamic Republic of
حاج خانم داغ تر از اش شوي جانم مملكت قانون دارد
Iran, Islamic Republic of
...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بی غیرتی چطور؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چرا سانسور ؟ چون حقیقت را گفتم ؟ ...!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت در نشستی خبری به خبرنگاران گفته است: حدود ۳۰ درصد بار مراجعات به داروخانه‌ها بدون داشتن نسخه و بدون مراجعه مجدد به پزشک است تا از این طریق بتوانند هزینه‌های خود را کاهش داده و پول ویزیت را پرداخت نکنند. اینها نشانه‌های نگران‌کننده‌ای است....
امروز صبح نان و پنیر و چایی خوردم و این هم نشانه نگران کننده ای است!!!
که چی وسط این حرفها اومدی از داروی بدون نسخه حرف می زنی؟! فکر کردی خیلی زرنگی؟!!
Iran, Islamic Republic of
مبنای قانون اساسی قرآن مجید است و حجاب واجب مصرح در قرآن مجید است. این حکومت نیز وابسته به آراء مردم جمهوری اسلامی با قانون اساسی مشخص است.
Iran, Islamic Republic of
پس لطفاً حکم زنان بی حیا را هم بفرمایید .
Iran, Islamic Republic of
امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دینی و برای تلاش در جهت سلامت جامعه است.این کار وظیفه همه آحاد جامعه است و البته دولت اسلامی هم در این رابطه مسئول است.
امر به معروف قانون مملکته
جرم بودن بی حجابی هم قانونه
بی قانون آن کسانی هستند که کشف حجاب کردند و توی خیابون رقصیدند نه کسی که گفته به قانون احترام بگذارید.
Iran, Islamic Republic of
براي اينكه اختلاس هاي شما رو نشود و يا بين خبر ها گم شود هر روز يك خبر از حجاب را توليد ميكنند حتي به قيمت كشتن شدن شهروندان واقعا مگر دلار چقدر جذابيت دارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هر چی جای خودش.
حجاب نماد حریم و حیای زن هست.
Iran, Islamic Republic of
ناشناس جان پول خوبی ار حجاب گیرت میاد نه ؟
احتمالا تو هم پول خوبی از بی حجابی گیرت میاد نه؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
احسنت تفرقه بيانداز دلار ببر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هنجارشکنی و رقص خیابانی فقط در قامت زنان خیابانی صورت می گیرد...
رضا
Iran, Islamic Republic of
حجاب اجباری نیست.
ولی رعایت برخی مسائل باید بشود.
...
Iran, Islamic Republic of
دغدغه مسوولان ذر باره کنسرت بحث داغ رفتن خانمها به ورزشگاه و نتیجه ترویج اباحه گری از زمان خاتمی تا بحال از طرف اصلاحطلبان جز این کارها نمی تواند باشد ...
علی
Iran, Islamic Republic of
یعنی یک نفر باغیرت، در دیار میرزا کوچک جنگلی پیدا نمی شد که از این خانم دفاع کنه!؟!؟
United Arab Emirates
.....
Iran, Islamic Republic of
....
رضا
Iran, Islamic Republic of
آفرین. واقعا یک مرد نبود از این خانوم دفاع کنه؟غیرت کجا رفته؟صد رحمت به لات های قدیم
Iran, Islamic Republic of
ميرزا اگر امروز بود بر عليه گم شدن ها و اختلاس ها مي جنگيد
Iran, Islamic Republic of
لطفا فقط ادرس ومشخصات این اوباش بی شرف ونامرد را منتشر کنین
Iran, Islamic Republic of
از اين خواهر عزيزمان همگي حمايت مي‌كنيم. اجر شما با خدا و ائمه اطهار. شرم بر كساني كه به دين و فرهنگ ما خيانت ميكنند.
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر شما. ضمنا هنجارشکنان بدانند که آمران به معروف خسته نخواهند شد؛چه مسئولان حمایت کنند و چه سیاست بازان از کنار مسئله بگذرند. آمران به معروف به سلامت جامعه دینی می اندیشند و لاغیر.
Iran, Islamic Republic of
یا امام حسن (ع)
Iran, Islamic Republic of
امر به معروف و نهی از منکر از بزرگ‌ترین واجبات دینی است، و خداوند متعال در قرآن کریم میفرماید: «وَلْتَکنْ مِنْکمْ أُمَّةٌ یدْعُون إِلی الْخَیرِ وَیأَمُرونَ بْالْمَعْرُوفِ وَینْهَوْنَ عَنِ المُنْکرِ وَأُوْلَئِک هُمْ الْمُفلِحُونَ»
باید از شما «اُمّت اسلامی» گروهی باشند که به سوی نیکی دعوت کنند، و امر به معروف و نهی از منکر نمایند. و آنان هستند که رستگارند.
از رسول اکرم صلی الله علیه و آله روایت شده که فرمود: «لا تَزال أمّتی بخیر ما أمروا بالمعروف ونهُوا عَن المنکر وتَعاوَنوا علی البرّ، فَإذا لمْ یفعلوا ذلک نُزعت عنهم البرکات، وسلّط بعضهم علی بَعْضٍ، ولم یکنْ لَهُمْ ناصر فی الأرض ولا فی السماء».
«اُمّت من مادامی که امر به معروف و نهی از منکر نمایند، و یکدیگر را به احسان و نیکی کمک کنند، در خیر و خوبی خواهند بود، و اگر چنین نباشند برکت از آنان برداشته خواهد شد، و بعض از آنها بر بعض دیگر ـ به ظلم ـ مسلّط خواهد گردید، و در زمین و آسمان یار و یاوری نخواهند داشت».
saman
Iran, Islamic Republic of
آدم بسیار متاثر میشه با دیدن چنین صحنه هایی ولی خوبه که با افراد بد حجابی هم که بعضا کتک زده شدند هم به همین منوال خبر تهیه کنید و از مظلومیت آنها هم بنویسید چون هردوش در جامعه بده.
Iran, Islamic Republic of
کجابرادر ؟؟؟؟سامان.
Iran, Islamic Republic of
باید دوباره کمیته ها تشکیل بشه
Iran, Islamic Republic of
همین مونده بود مردم را مقابل هم قرار بدید! خدا رحم کنه
Iran, Islamic Republic of
ما مردم مقا بل هم قرار نگيرم كه برخی ها براحتي و اسودگي خيال بچاپند....
محمد
United Arab Emirates
نیروی انتظامی با هماهنگی بسیج در همه محلات گروه های قوی امر به معروف ایجاد کنه تا این علفهای هرز را از ریشه در بیارند.
سلام
Iran, Islamic Republic of
الان هم با يك معذرت همه چيز تمام مى شود ....!!!
Iran, Islamic Republic of
مردم نباید بذارن اینها توده بشن. پلیس و مسئول جای خودش ولی وظیفه مردم اینه که اجازه ندن تا فرد قانون شکن احساس کنه راحت میتونه قانون شکنی کنه.
م.
Iran, Islamic Republic of
خدا جزای خیر به شما دهد که در مقابل این رفتار غیر دینی بی تفاوت نبودید.
Iran, Islamic Republic of
....
احمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این شیرزن
بازهم قصه پرغصه چادر خاکی مادر برایمان تداعی شد
احمد
Iran, Islamic Republic of
چرا نگهبانان وپرسنل شهرداری اقدامی نکردند؟