جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۸
برای حفاظت از کشتی‌هایش در خلیج‌فارس

انگلیس نیروهای جدید به تنگه هرمز اعزام می‌کند

يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 690492
روزنامه تایمز گزارش داد، انگلیس برای حفاظت از کشتی‌ها و سایر منافعش در منطقه ۱۰۰ نیروی دریایی سلطنتی به تنگه هرمز اعزام می‌کند.
انگلیس نیروهای جدید به تنگه هرمز اعزام می‌کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، روزنامه تایمز گزارش داد، همزمان با افزایش فشارها پس از حمله به تانکرهای نفت ژاپن و نروژ، انگلیس هم با آمریکا و عربستان و دیگران همراه شده است تا ایران را مقصر این حملات قلمداد کند؛ اتهامی واهی که ایران به شدت تکذیب می‌کند.  

گشت‌زنی نیروهای ویژه انگلیسی از پایگاه جدید آنها در بحرین هماهنگ می‌شود. با این حال جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس شنبه در پیامی تاکید کرد لندن باید برای کاهش تنش‌ها در خلیج‌فارس گام بردارد نه اینکه یک درگیری نظامی را تحریک کند. او افزود: لفاظی دولت بدون مدارک معتبر درباره حملات به این تانکرها، تنها موجب تشدید تهدید جنگ می‌شود. ‌  

جرمی هانت، وزیر خارجه انگلیس هم از این پیام کوربین انتقاد کرد و نوشت: چرا رهبر حزب کارگر هیچ وقت در حمایت از متحدان بریتانیا، اطلاعات بریتانیا یا منافع بریتانیا حرفی نمی‌زند؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انگلیس نیروهای تروریست جدید به تنگه هرمز اعزام می‌کند به نفتکش ها در دریای عمان حمله کند.
حمله به نفتکش ها کار انگلیش و متحدانش بود.
مهدی
United Arab Emirates
تو از کجا فهمیدی کار انگلیس و متحدانش بوده. شماها که اینقدر از اتهام زنی بدون سند و مدرک ناراحت میشوید چرا خودتان اینکار را میکنید و البته در این کار سابقه طولانی دارید. چون قبلا هم چندین و چند دفعه اتفاق افتاده که هر ماجرایی در هر جایی ازعالم اتفاق افتاده فوری و بدون درنگ نسبت دادید به امریکا ، اسراییل ، انگلیس و اخیرا هم عربستان.
Iran, Islamic Republic of
بوي بزن بزن مياد!!1
Iran, Islamic Republic of
ازسال 2001 تاکنون درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست انگلیس و متحدانش درکاراست.
ممد
United States
احمدی نژاد از نظامیان دربند انگلیسی تشکر کرد و گفت انشالله موفق باشید!!!
Iran, Islamic Republic of
کینه محمود هنوز یک عده را می سوزانه... عجب چیزی بود محمود...
عجب کینه ای دارید شما...
...
Iran, Islamic Republic of
کار آمریکا و نوکرانش تمومه. گاوان شیرده باید تقاص همراهی با جنایتکاران رو پس بدهند.
Iran, Islamic Republic of
این نیروها کدوم سمت تنگه هرمز می‌خوان مستقر شوند؟ شاید قراره مثل همون ناو معروف و قدرتمند امریکایی در خارج خلیج فارس منتظر باشند، ....