پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۱

تصاویر خدمه نفتکش سانحه دیده در دریای عمان

جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب: 690220
خدمه نفتکش FRONT ALTAIR که با پرچم جزایر مارشال از مبدأ الرویس قطر به‌سمت تایوان در حال حرکت بود و دچار سانحه شد هم‌اکنون در بندر جاسک هستند.
به گزارش جهان نيوز، صبح امروز 2 فروند نفتکش خارجی عبوری در دریای عمان  دچار سانحه شدند. مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در این باره گفت: امروز (23 خرداد 98) یک فروند کشتی تانکر به‌نام FRONT ALTAIR با پرچم جزایر مارشال از مبدأ الرویس قطر به‌سمت تایوان در حال حرکت بود. ساعت 8:50، این نفتکش در فاصله 25مایلی بندر جاسک واقع در مسیر بین‌المللی تردد کشتی‌ها با طول 251 متر و محموله اتانول از ناحیه میانی بدنه شناور دچار حریق شد.
 
الله‌مراد عفیفی‌پور افزود: با اقدام سریع مرکز هماهنگی جست‌وجو و نجات دریایی (Mrcc) هرمزگان مستقر در بندر شهید رجایی، تعداد 23 نفر پرسنل تانکر سانحه‌دیده توسط شناور عبوری به‌نام هیوندای دوبی نجات داده شد. این دریانوردان تحویل شناور ناجی اعزامی از بندر جاسک شدند که به این بندر انتقال یافتند.

این 23 خدمه هم‌اکنون در بندر جاسک هستند که تصاویر آنها در ادامه می‌آید؛

 
منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
والا اینا بیشتر به جاسوس شبیه هستن