جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۶

واکنش زاکانی به دیدار آبه با آقا

پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب: 690174
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
سخنان رهبرى به اندازه كافى گويا، روشن و قاطع بود
جنابعالى بجاى تفسير اين سخنان به توصيه هاى ايشون گوش بديد و عمل كنيد.
Colombia
آقا رضا شما که خودتون از همه مفسر تر هستید و هم خودتان را به مقام سخنگوی نظام منصوب کرده ایید.
Iran, Islamic Republic of
اگر همه مثل زاکانی بودند الان مملکت مشکل نداشت.
یکم بهتر ایشون را بشناسید
درست است که همه باید به توصیه های رهبری عمل کنند اما دولت اعتدال که تمام خط قرمزها را شخم کرد، باید به توصیه ها برگردد و جبران کند
Iran, Islamic Republic of
..؟.
Iran, Islamic Republic of
دشمنی باطل با جریان حق در همیشه‌ی تاریخ وجود داشته است. پیروزی حق در این درگیری تاریخی «وعده‌ی الهی» است: «قرآن صریحاً وعده کرده است که «لِیُظهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّه». قرآن با زبان‌های مختلف گفته است که این حقیقت و این سلسله‌ی ارزش‌ها در تاریخ بشریت، بر همه‌ی شبه‌ارزشها و ضد ارزشها فائق خواهد آمد. قرآن صریحاً گفته است که «العاقِبَةُ لِلمُتَّقِین» فرجام کار، متعلق به مؤمنان و پرهیزگاران است.»و عقب‌نشینی باطل «سنت الهی» است: «شکی نداریم که پیروزی از آن اسلام است؛ این جبهه‌ی کفر با همه‌ی وسعت، با همه‌ی زرق‌وبرق، با همه‌ی توپ‌وتشری که میزنند، بالاخره در مقابل امت اسلامی و جبهه‌ی اسلامی مبارز و مجاهد وادار به عقب‌نشینی خواهد شد. وَ لَو قاتَلَکُمُ الَّذینَ کَفَروا لَوَلَّوُا الاَدبارَ ثُمَّ لا یَجِدونَ وَلِیًّا وَ لا نَصیرًا؛ این سنت الهی است و تردیدی در این وجود ندارد.