کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راموس، رونالدو را به عروسی‌اش دعوت نکرد

23 خرداد 1398 ساعت 11:15

سرخیو راموس، کاپیان رئال مادرید کسانی مثل دیوید بکام و جرارد پیکه، ستاره بارسلونا را به مراسم عروسی خود دعوت کرده ولی نام هم‌تیمی سابقش کریستیانو رونالدو در فهرست مهمانان او نیست.


به گزارش جهان نیوز، سرخیو راموس، کاپیتان و ستاره رئال مادرید این هفته ازدواج خواهد کرد. ستاره اسپانیایی برای مراسم ازدواج خود فهرستی 500نفره تهیه کرده که پر از ستاره‌های بزرگ فوتبال و دیگر چهره‌های مشهور دنیا است اما نکته عجیب اینجا است که نام کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ پرتغالی که 9 سال با راموس در رئال مادرید همبازی بوده در میان مهمانان او دیده نمی‌شود.

 
راموس تا چند روز دیگر در کلیسای جامع شهر سویا با یک مجری تلویزیونی اسپانیایی ازدواج خواهد کرد. از جمله مهمانان مراسم عروسی راموس به دیوید بکام و همسرش ویکتوریا و جرارد پیکه، ستاره بارسلونا و همسرش اشاره شده است.
 
روزنامه اسپانیایی مارکا می‌گوید راموس و همسرش فهرستی 500 نفره از مهمانان مراسم ازدواج‌شان تهیه کرده‌اند. رسانه‌های اسپانیایی از ازدواج راموس به عنوان ازدواج سال یاد می‌کنند.
 
گفته می‌شود علت دعوت نشدن رونالدو به مراسم عروسی راموس، اختلافی است که بین این دو ستاره اتفاق افتاده و علتش جدایی رونالدو از رئال مادرید برای پیوستن به یوونتوس بوده است.

منبع: ورزش سه


کد مطلب: 690133

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/690133/راموس-رونالدو-عروسی-اش-دعوت-نکرد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com