جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

دختر پادشاه عربستان در فرانسه محاکمه می‌شود

پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 690072
خبرگزاری فرانسه گزارش داد که دختر پادشاه سعودی به اتهام حمله به یک کارگر محاکمه خواهد شد.
دختر پادشاه عربستان در فرانسه محاکمه می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، خبرگزاری فرانسه به نقل از منبع قضایی از احتمال محاکمه دختر پادشاه سعودی در این کشور خبر داد.

این رسانه فرانسوی شامگاه چهارشنبه گزارش داد که حصه دختر سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه سعودی متهم است در سال ۲۰۱۶ به نگهبان خود دستور داده است که یک طراح دکوراسیون داخلی را که در آپارتمان او در پاریس مشغول کار بوده، مورد ضرب و شتم قرار دهد.

این طراح دکوراسیون که از این شاهزاده سعودی شکایت کرده، گفته بود مشغول عکس‌برداری از اتاقی بوده که باید تزئین می‌شده، اما بنت سلمان وی را به تلاش برای عکس‌برداری مخفیانه و فروش آن‌ها به رسانه‌ها متهم کرده و به محافظش دستور داده این طراح فرانسوی را کتک بزند.

به گفته این طراح دکوراسیون، محافظ بنت سلمان وی را به شدت کتک زده و او را مجبور کرده که زانو بزند و پای این شاهزاده سعودی را ببوسد. وی چند ساعتی هم در این ساختمان گیر افتاده بوده و نهایتا تنها پس از ضبط وسایلش، به او اجازه داده‌اند ساختمان را ترک کند.

محافظی که این طراح را کتک زده، یک ماه بعد از این حادثه به «خشونت مسلحانه»، «آدم‌ربایی»، «سرقت» و «تهدید دیگران به قتل» متهم شده است دادگاه فرانسه در دسامبر سال ۲۰۱۷ (آذر و دی ۱۳۹۶) هم علیه شخص بنت سلمان قرار بازداشت صادر کرد و هم‌اکنون به دنبال محاکمه او است. طراح مضروب از دادگاه خواسته بود به این شاهزاده عربستانی دستور دهد وسایل ضبط شده او را پس داده و ۲۰۰۰۰ یورو غرامت بپردازد.

حصة دختر همسر نخست سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان و خواهر ناتنی محمد بن سلمان ولی‌عهد این کشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
حا لا باید پادشاه باید کلی جستجو کنه کدام دختر؟؟
Iran, Islamic Republic of
...