کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ائتلاف سه‌نفره در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری

22 خرداد 1398 ساعت 9:59

از بین سه گزینه ریاست فدراسیون وزنه‌برداری، یک نفر در روز انتخابات این فدراسیون به عنوان نامزد نهایی وارد کارزار انتخابات خواهد شد.


به گزارش جهان نیوز، وزارت ورزش چندی پیش اعلام کرد که انتخابات فدراسیون‌های وزنه‌برداری و کشتی تا پایان نیمه اول تیر ماه برگزار خواهد شد. با نزدیک شدن به انتخابات، علاوه بر اینکه رقابت بین کاندیداهای پرتعداد هر دو رشته بیشتر می‌شود، صحبت از ائتلاف و کناره‌گیری به نفع برخی کاندیداها نیز شدت یافته است.
 

در همین راستا کوروش باقری یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون وزنه‌برداری به خبرنگار تسنیم گفت: از بین سجاد انوشیروانی، حسین رضازاده و من تنها یک نفر در انتخابات شرکت خواهد کرد چون تفکرات و برنامه‌های مد نظر ما خیلی به هم نزدیک است. این فرد را یک روز قبل از مجمع معرفی خواهیم کرد. تا این لحظه برنامه ما این است.

به گزارش تسنیم، اگر چه از گوشه‌وکنار صحبت‌هایی در مورد وضعیت تایید صلاحیت نامزدهای کشتی و وزنه‌برداری شنیده می‌شود اما هنوز چیزی به صورت رسمی از سوی وزارت ورزش اعلام نشده است. از بین 10 نامزد ثبت‌نامی در انتخابات وزنه‌برداری، 9 نفر تایید صلاحیت مدیریتی شدند و حالا همه در انتظار تایید صلاحیت نهایی این نفرات هستند.

منبع: تسنیم


کد مطلب: 689941

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/689941/ائتلاف-سه-نفره-انتخابات-فدراسیون-وزنه-برداری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com