جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

بروجردی: سیاست چماق و هویج آمریکا نخ‌نما شده

چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 689938
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: سفر نخست وزیر ژاپن به ایران در چارچوب روابط خوب میان دو کشور است و هیچ ارتباطی به میانجی گری میان ایران و آمریکا ندارد.
بروجردی: سیاست چماق و هویج آمریکا نخ‌نما شده
به گزارش جهان نيوز، علاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به برخی گمانه زنی ها مبنی بر اینکه نخست وزیر ژاپن به ایران به عنوان میانجی گر میان ایران و آمریکا به کشورمان سفر خواهد کرد، اظهار داشت: سفر نخست وزیر ژاپن به ایران در چارچوب روابط خوب میان دو کشور است و هیچ ارتباطی به میانجی گری میان ایران و آمریکا ندارد.

وی افزود: هرچند آمریکایی ها به بسیاری از کشورهای منطقه برای میانجی گری میان جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده متوسل شده اند اما سیاست قطعی ما عدم مذاکره است چراکه ما مذاکره را با هدف تفاهم و توافق انجام می دهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: ما بعد از سال ها مذاکره با غربی ها که آمریکا یکی از این کشورها بود به یک توافق رسیدیم که آنها این توافق را زیر پا گذاشتند بنابراین چنین کشوری غیرقابل اعتماد و طبیعتا غیرقابل مذاکره است.

وی درباره سیاست یک بام و دو هوای آمریکایی ها که رئیس جمهور این کشور یک روز شماره تلفن خود را برای مذاکره با مقامات ایرانی اعلام می کند و روز دیگر تحریم ها را علیه جمهوری اسلامی تشدید می کند، گفت: این سیاست چماق و هویج است که نخ نما و بی ارزش شده است. ما از تهدیدات و تحریم های آنها نمی هراسیم و همواره این تحریم ها را هوشمندانه مدیریت و به نفع ملت مصادره کرده ایم.

بروجردی با تاکید براینکه بسیاری از استعدادهای ما در سایه تحریم ها شکوفا شد و موفق شدیم کارهای بزرگی انجام دهیم، خاطرنشان کرد: این بار نیز قطعا همین اتفاق خواهد افتاد، اقدامات ظالمانه آمریکا غیرقانونی است و خلاف تعهدات این کشور در برجام است و تاثیری بر تصمیمات ما در  خصوص آمریکا و غرب نخواهد گذاشت.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
که هرگز به آمریکا جنایتکارشماره یک اجازه نخواهیم داد به امور داخلی ایران دخالت کند.
و ما هرگز با حامیان اصلی تروریست‌ها مداکره، گفت‌وگو و همکاری نخواهیم کرد.
Iran, Islamic Republic of
1- مشکل خاورمیانه سیاست‌های تجاوزکارانه رژیم کودک کش سعودی جنایتکارشماره یک است.
2 - مشکل خاورمیانه سیاست‌های تجاوزکارانه امارات جنایتکارشماره یک است.
3 - مشکل خاورمیانه سیاست‌های تجاوزکارانه آمریکا جنایتکارشماره یک است.
4 - مشکل خاورمیانه سیاست‌های تجاوزکارانه اروپا جنایتکارشماره یک است.
5 - مشکل خاورمیانه سیاست‌های تجاوزکارانه رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکارشماره یک است.

1 - مشکل اصلی خاورمیانه به خاطرسیاست های نادرست، غلط و اشتباه سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک است.
2 - مشکل اصلی خاورمیانه به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت، بی قانونی، بی عدالتی، بی نظمی و خیانت های سازمان های بین المللی است.
3 - سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، گروه تروریستی منافقین، طالبان، داعش و گروه های تروریستی همکاری می کنند.
4 - سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک شریک جرم جنایات تروریست ها و حامیانشان هستند.